Internetowy Klub Seata

Techniczne => Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy => Wątek zaczęty przez: kura_km Niedziela, 04.01.2009, 17:12:44



Tytuł: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: kura_km Niedziela, 04.01.2009, 17:12:44
mam pytanie tak jak w temacie zastanawiam sie czym to zabezapieczyc po ustawieniu i zamontowaniu na auto bo wiadomo ze bedzie narozone na wilgoc, temperatury, sol, piasek a wiec trzeba zabezpieczyc jakos zeby nie zgnilo i sie dalo odkrecic po jakims czasie.


Tytuł: Odp: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: punchoo Niedziela, 04.01.2009, 17:36:46
Smar miedziany


Tytuł: Odp: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: kura_km Niedziela, 04.01.2009, 17:42:55
nie wyplucze go woda a latem nie wytopi sie od temperatury?


Tytuł: Odp: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: KYS Niedziela, 04.01.2009, 17:44:15
mam pytanie tak jak w temacie zastanawiam sie czym to zabezapieczyc po ustawieniu i zamontowaniu na auto bo wiadomo ze bedzie narozone na wilgoc, temperatury, sol, piasek a wiec trzeba zabezpieczyc jakos zeby nie zgnilo i sie dalo odkrecic po jakims czasie.
Niektórzy stosują owijanie taśmą izolacyjną.


Tytuł: Odp: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: punchoo Niedziela, 04.01.2009, 18:07:31
Przykładowy smar i jego opis:  http://smary.pl/valvoline_produkty.php (http://smary.pl/valvoline_produkty.php)

Cytuj
Charakterystyka ogólna:

Valvoline Copper Compound to wielozadaniowy smar miedziany stosowany w najtrudniejszych warunkach i w szerokim zakresie temperatur od ?30° do +1200°C. Zapewnia doskonałe smarowanie, chroni przed zużyciem ciernym, korozją i wysokimi temperaturami.

Copper Compound zapewnia doskonałe smarowanie nawet w warunkach spowolnionej i przerywanej pracy urządzenia zarówno przy wysokim ciśnieniu jak i w wysokich temperaturach. Chroni przed zużyciem cierno-korozyjnym, zacieraniem i powstawaniem wżerów.


Zastosowanie:

Smarowanie śrub i nakrętek, połączeń gwintowych, wszelkich powierzchni dopasowanych, łączników rurowych, świec zapłonowych, śrub kół, podkładek tarcz, styków baterii, urządzeń portowych, obrotnic, ciężko obciążonych łożysk wszelkiego typu oraz innych elementów i układów pojazdów przemysłowych, maszyn budowlanych, rolniczych i pojazdów samochodowych.


Tytuł: Odp: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: kura_km Niedziela, 04.01.2009, 19:05:39
no tak myslalem o tym smar miedziany najlepiej zda egzamin w tym przypadku

Napisano: Niedziela, 04.01.2009, 19:03:10


http://www.allegro.pl/item519198044_smar_miedziany_do_1100_c_0_5_kg_promocja_f_vat.html a czytaki za 20 zl sie nada czy to podruba?


Tytuł: Odp: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: punchoo Niedziela, 04.01.2009, 19:13:19
Myślę , że spoko - ja miałem kiedyś od kumpla w tubce - ale już nie pamiętam jakiej firmy.


Tytuł: Odp: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: kura_km Poniedziałek, 05.01.2009, 13:28:10
a ja raczej to zastosuje czyli smar wododporny bo miedziany ponoc szybko sie splucze tak mi doradzil ten gosc co to sprzedaja http://www.allegro.pl/item519198066_smar_wodoodporny_0_5_kg_f_vat.html


Tytuł: Odp: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Wiadomość wysłana przez: punchoo Poniedziałek, 05.01.2009, 17:57:47
Tylko nic nie podają o temperaturach pracy tego smaru