Internetowy Klub Seata

Techniczne => Diesel => Wątek zaczęty przez: skiba Wtorek, 13.05.2008, 21:17:19



Tytuł: turbo ARL
Wiadomość wysłana przez: skiba Wtorek, 13.05.2008, 21:17:19
czy oplaca sie wziac turbine z ARL-a za 600 euro.....?


Tytuł: Odp: turbo ARL
Wiadomość wysłana przez: guayre Wtorek, 13.05.2008, 21:19:14
Nie


Tytuł: Odp: turbo ARL
Wiadomość wysłana przez: skiba Wtorek, 13.05.2008, 21:33:13
a caly silnik za 900...


Tytuł: Odp: turbo ARL
Wiadomość wysłana przez: vertor Wtorek, 13.05.2008, 21:36:07
jak nie regenerowana to chyba nawet sie oplaca przy aktualnym kursie euro ale nie jestem pewny czy zalozysz ja do Izy z 2000 roku bez wiekszych zmian(o ile wogole).
A silnik jak z osprzetem to raczej tak


Tytuł: Odp: turbo ARL
Wiadomość wysłana przez: skiba Wtorek, 13.05.2008, 21:41:14
paradok tego jest taki ze za turbo chca 6 stowek a za caly silnik 9....?brakuje intercoolera tylko bo to z udezonego golfa jest...- i tu moje pytanie=czy byly w oryginale takie silniki w golfach 4....?i najwiekszy problem-to wszystko jest tu w Irlandii gdzie jestem,nawet jakbym to za 7 stowek wyrwal wszystko to jak to przywiezc... :-\


Tytuł: Odp: turbo ARL
Wiadomość wysłana przez: vertor Wtorek, 13.05.2008, 21:44:26
Byl taki silnik w IV w jakiejs wersji sport ale w sumie tylko raz widzialem taka maszyne i musze przyznac ze fajnie sie prezentowala.
A przewiezc jakims DHL lub cos z tym ze za 700 to watpie czy puszcza. pozatym pamietaj ze potrzebujesz pelny osprzet wraz z kompem sterujacym bo zaworki i komp z tego co masz teraz raczej nie podejdzie


Tytuł: Odp: turbo ARL
Wiadomość wysłana przez: skiba Wtorek, 13.05.2008, 21:50:13
sprobuje sie jutro dopytac jeszcze co i jak z tym jest i jaki to przebieg mialo przede wszystkim,choc znajac irlandczykow i ich pojecie o motoryzacji to moze byc lipa strasza...