Internetowy Klub Seata

Techniczne => Diesel => Wątek zaczęty przez: zaspany Poniedziałek, 12.05.2008, 11:04:42



Tytuł: Zatkany wlot intercooler
Wiadomość wysłana przez: zaspany Poniedziałek, 12.05.2008, 11:04:42
W mojej cordi był wymieniony przedni zderzak tylko jest motyw bo zderzak od benzyny czyli nie ma otworów na nawiewy do intercoolera. Kapnąłem sie dopiero niedawno i pytanie jaki to miało wpływ na cały silnik bo teraz na pewno jak sie nagrzeje lepiej idzie.


Tytuł: Odp: Zatkany wlot intercooler
Wiadomość wysłana przez: vertor Poniedziałek, 12.05.2008, 11:10:49
jak nie masz otworow to powietrze nie jest kierowane na IC i jegoo wydajnosc jest nizsza (to tak jakbys zaslonil chlodnice), przez to silnik bedzie szybciej slabl jak bedziesz ostro go butowal.
Jak masz mozliwosc to moze warto zmienic zderzak badz wyciac otworki na IC :)


Tytuł: Odp: Zatkany wlot intercooler
Wiadomość wysłana przez: zaspany Poniedziałek, 12.05.2008, 12:10:25
dzieki vertora na razie wyjąłem plastikowy dolot od zderzaka do intercoolera ale jak bede miał czas to wytne otwory w zderzaku.


Tytuł: Odp: Zatkany wlot intercooler
Wiadomość wysłana przez: kamil Poniedziałek, 12.05.2008, 17:14:32
jak nie masz otworow to powietrze nie jest kierowane na IC i jegoo wydajnosc jest nizsza (to tak jakbys zaslonil chlodnice), przez to silnik bedzie szybciej slabl jak bedziesz ostro go butowal.
Jak masz mozliwosc to moze warto zmienic zderzak badz wyciac otworki na IC :)
jak jest cieplo to nawet nie trzeba butowac, zeby poczuc jak auto slabnie.
a na trasie to juz w ogole kaplica.