Tytuł: Zapłon Wiadomość wysłana przez: patryciusz Poniedziałek, 16.01.2006, 22:46:15 Seat ibiza 1.4 (ABD)
problem jest taki, ze po podlaczeniu lampy stroboskopowej zaczynamy ustawiac sobie zaplon, niestety zaplon lata, nie da sie ustawic idealnie np 6 stopni przed GMP, mozna tylko ustawic na oko poniewaz stroboskop swieci raz na 8 stopni raz na 6 czy 3 a czasmi wylatuje na 0 obroty są tak gdzieś koło 900 silnik pracuje równo co może byc przyczyną Tytuł: Zapłon Wiadomość wysłana przez: hudy Wtorek, 17.01.2006, 09:53:06 nie dam sobie nic uciąć ale tam sie chyba zapłonu nie reguluje.... od tego jest czujnik halla przy aparacie zapłonowym.... może jest uszkodzony?
Tytuł: Zapłon Wiadomość wysłana przez: patryciusz Wtorek, 17.01.2006, 19:43:52 po podłaczeniu (VAG ) i odczycie wyprzedzenia zapłonu jest ta sama sytuacja że zapłon lata na biegu jałowym a po zwiększeniu prękości obrotowej np: do 3000 już wyprzedzenie jest stałe i jest oki
Tytuł: Zapłon Wiadomość wysłana przez: hudy Wtorek, 17.01.2006, 21:27:30 no to wygląda na czujnik halla
Tytuł: Zapłon Wiadomość wysłana przez: vendettalub Wtorek, 14.02.2006, 08:45:58 Miałem taki sam problem! Niestety u mnie zakończyło sie wymian? aparatu zapłonowego co kosztowało mnie 750 zł + wymiana :)
Tytuł: Zapłon Wiadomość wysłana przez: KKKKris Piątek, 17.02.2006, 21:32:58 Cos mi sie wydaje ze trzeba najpierw w kompie zablokowac zmiane kata wyprzedzenia zaplonu a dopiero potem go regulowac. Komp caly czas zmienia dawke paliwa i kat zaplony aby zapewnic optymalna prace silnika na wolnych obrotach. Mysle ze wiecej na ten temat moze wiedziec Jobski
Tytuł: Zapłon Wiadomość wysłana przez: patryciusz Niedziela, 19.02.2006, 23:23:38 oki
dzieki jak będe miał więcej czasu to się troche pobawie z tym zapłonem i VAG podepne [ Dodano: 2006-04-21, 17:19 ] Już wiem co było nie tak trzeba było podpiąć VAG i w nastawach podstawowych wpisać 000 po tej czynność komp nie przestawia zapłon i można ustawić bezproblemowo. |