Internetowy Klub Seata

Techniczne => Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy => Wątek zaczęty przez: slawko Sobota, 08.09.2007, 14:38:13



Tytuł: zawiecha strasznie stuka
Wiadomość wysłana przez: slawko Sobota, 08.09.2007, 14:38:13
wymienione amortyzatory , reszta wyglada dobrze jednak wyczeuwalne sa wszystkie nieruwnosci nawierzchni, doslownie wszystkie , jak wiade w jakas dziure to czuje jak mi sie kolo do wnetrza wbija . pomozcie !!!, co to moze byc . cordoba 99 (nowy model )1.6 benzyna , amortyzatory wymienione na monroy.


Tytuł: zawiecha strasznie stuka
Wiadomość wysłana przez: Leemarvin Sobota, 08.09.2007, 15:37:23
A poduchy amorów? Może silentbloki się kończą na wahaczu. Posprawdzaj luzy na silentblokach. Zerknij też na końcówki drążków kierowniczych, czy nie mają luzów.


Tytuł: zawiecha strasznie stuka
Wiadomość wysłana przez: slawko Sobota, 08.09.2007, 19:34:49
poduch nie zmienialem wlasnie, ale drazki wymienilem . myslicie ze to te poduszki , jak sprawdzic  te sailent bloki czy sie kacza??. Jeszcze jedno . jest chalas takrze gdzies przy kolumnie kierowniczej , najbardziej slyszalny przy zjezdzie zkraweznika na skreconych  jak i na wyprostowanychkolach. ostatniobyl wymieniany jakis trzpienczy sworzen dobrze nie wiem za bardzo bo jestem zagranica i za 2 tygodnie wracam do polski , nie wiem czy dojade :). dziekuje za odpowiedzi


Tytuł: zawiecha strasznie stuka
Wiadomość wysłana przez: Leemarvin Niedziela, 09.09.2007, 03:55:15
Nie trzpień, a sworzeń na wahaczu, to element odpowiedzialny za rychome połączenie wahacza ze zwrotnicą, jeśli były ostatnio wymieniane, to są dwie opcje, poduszki amortyzatoró( według mnie na 90%) lub silentbloki na wahaczu, ale wtedy raczj nie byłoby stukania.