Internetowy Klub Seata

Techniczne => Benzyna & LPG => Wątek zaczęty przez: corass Środa, 22.08.2007, 10:23:04



Tytuł: Problem z gazem
Wiadomość wysłana przez: corass Środa, 22.08.2007, 10:23:04
Nie wiem czy myślimy o tej samej śrubie:) ale z gazem to jest coś nie tak, bo tak jak kolega Daniel (pozdrawiam imiennika :) ) pali w mieście max 11 a mamy te same samochody. Instalacji Lecho nie znam, ale uważam że warto podjechać gdzieś indziej, może do innego miasta bo 13 litrów na mieście to masakra!!


Tytuł: Problem z gazem
Wiadomość wysłana przez: Dura Czwartek, 23.08.2007, 05:25:43
u mnie 13 l w miescie to swieto bo zadko tyle wychodzi, czesciej jest 14 i wiecej wiec nie ma co rozpaczac  :ok:  proponuje udac sie do dobrego fachowca od gazu ktory zna sie na tym co robi a napewno wszystkie dolegliwosci znikna


Tytuł: Problem z gazem
Wiadomość wysłana przez: Farys4 Piątek, 24.08.2007, 12:12:13
Nie radzę zmieniać sterownika na "śrubę" , ponieważ będziesz miał kłopoty z przeglądem okresowym. Chyba że w Okręgowej Stacji pracuje szwagier... ;-)


Tytuł: Problem z gazem
Wiadomość wysłana przez: Dura Sobota, 25.08.2007, 05:21:07
niby czemu ma miec problem ? jezel auto bedzie spelnialo normy spalin to przejdzie


Tytuł: Problem z gazem
Wiadomość wysłana przez: Gruby Sobota, 25.08.2007, 20:47:20
Cytat: "Robercik"
po prostu dużo jara a naprawde szybko pojechać sie po prostu nie da


W trakcie regulacji moja też paliła nawet 13 l/100 po mieście a na dodatek muł był nieprzeciętny :!:

Jeżeli masz sekwencje to tylko "autoregulacja" przeprowadzona w czasie jazdy. Na mapie wtrysków sprawdza się wartości wtrysków w zależności od obciążenia i wprowadza korekty. Jeżeli komputer stwierdzi inaczej to koryguje. Widziałem to na własne oczy.

Przed regulacją miałem wyniki trasa 8, miasto 10 a po regulacji ciut więcej ale jazda Cordobą jest przyjemniejsza, szybciej przyspiesza, jest elastyczniejsza.


Tytuł: Problem z gazem
Wiadomość wysłana przez: Farys4 Poniedziałek, 27.08.2007, 08:43:39
Cytat: "Dura"
niby czemu ma miec problem ? jezel auto bedzie spelnialo normy spalin to przejdzie
Normy spalin nie mają nic do tego. Po prostu elektroniczne urządzenie sterujące musi być zamontowane w samochodach, w których instalacja gazowa istnieje od bodajże czerwca 2000 roku (tak mówi rozporządzenie Min. Transportu). W Okręgowych Stacjach nie wszyscy o tym wiedzą albo po prostu przymykają oko. A mają prawo zatrzymać dowód rej. :!:  :los:


Tytuł: Problem z gazem
Wiadomość wysłana przez: Martini Środa, 29.08.2007, 07:21:12
Cytat: "Robercik"
ma ktoś może taką cordobe z gazem na "śrubę" jeśli tak bede wdzięczny za jakieś info


jeśli chodzi o ten register na wężu do miksera to ja mam, silniczek krokowy na wężu wypiełem i dawkowanie mam tylko na registrze.

Cytat: "Gruby"
Jeżeli masz sekwencje to tylko "autoregulacja" przeprowadzona w czasie jazdy

silnik 1 F taki jak ja mam posiada zwykły mono wtrysk więc nie ma sekwencji.

Cytat: "Robercik"
przy wyższych obrotach słabo ciągnie tj pow 4 tys

sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z wtrysku i okolic,ale najprawdopodobniej  zły skład mieszaniki


Cytat: "Robercik"
myślałem nawet o zmnianie elektoniki ale to koszt 400zł

nie ma sencu jeśli jest sprawna, jeśli steruje wszystkimi komponentami tj. silniczkiem krokowym, ewentualnie silniczkiem krokowym na wężu i jeśli dostaje informacje z potencjometra przepustnicy

Cytat: "Farys4"
Po prostu elektroniczne urządzenie sterujące musi być zamontowane w samochodach, w których instalacja gazowa istnieje od bodajże czerwca 2000 roku (tak mówi rozporządzenie Min. Transportu

a jeśli ktoś ma gaźnik ?? elektronika jest zbędna i też musi mieć ??

Cytat: "Robercik"
myśałem nawet żeby wywalić tą całą elektronikę i zamontować zwyklą " śrubę"

jak wygląda u Ciebie dawkowanie na wężu ??
silniczek krokowy, register czy to i to ??