Tytuł: Problem z gazem Wiadomość wysłana przez: corass Środa, 22.08.2007, 10:23:04 Nie wiem czy myślimy o tej samej śrubie:) ale z gazem to jest coś nie tak, bo tak jak kolega Daniel (pozdrawiam imiennika :) ) pali w mieście max 11 a mamy te same samochody. Instalacji Lecho nie znam, ale uważam że warto podjechać gdzieś indziej, może do innego miasta bo 13 litrów na mieście to masakra!!
Tytuł: Problem z gazem Wiadomość wysłana przez: Dura Czwartek, 23.08.2007, 05:25:43 u mnie 13 l w miescie to swieto bo zadko tyle wychodzi, czesciej jest 14 i wiecej wiec nie ma co rozpaczac :ok: proponuje udac sie do dobrego fachowca od gazu ktory zna sie na tym co robi a napewno wszystkie dolegliwosci znikna
Tytuł: Problem z gazem Wiadomość wysłana przez: Farys4 Piątek, 24.08.2007, 12:12:13 Nie radzę zmieniać sterownika na "śrubę" , ponieważ będziesz miał kłopoty z przeglądem okresowym. Chyba że w Okręgowej Stacji pracuje szwagier... ;-)
Tytuł: Problem z gazem Wiadomość wysłana przez: Dura Sobota, 25.08.2007, 05:21:07 niby czemu ma miec problem ? jezel auto bedzie spelnialo normy spalin to przejdzie
Tytuł: Problem z gazem Wiadomość wysłana przez: Gruby Sobota, 25.08.2007, 20:47:20 Cytat: "Robercik" po prostu dużo jara a naprawde szybko pojechać sie po prostu nie da W trakcie regulacji moja też paliła nawet 13 l/100 po mieście a na dodatek muł był nieprzeciętny :!: Jeżeli masz sekwencje to tylko "autoregulacja" przeprowadzona w czasie jazdy. Na mapie wtrysków sprawdza się wartości wtrysków w zależności od obciążenia i wprowadza korekty. Jeżeli komputer stwierdzi inaczej to koryguje. Widziałem to na własne oczy. Przed regulacją miałem wyniki trasa 8, miasto 10 a po regulacji ciut więcej ale jazda Cordobą jest przyjemniejsza, szybciej przyspiesza, jest elastyczniejsza. Tytuł: Problem z gazem Wiadomość wysłana przez: Farys4 Poniedziałek, 27.08.2007, 08:43:39 Cytat: "Dura" niby czemu ma miec problem ? jezel auto bedzie spelnialo normy spalin to przejdzie Normy spalin nie mają nic do tego. Po prostu elektroniczne urządzenie sterujące musi być zamontowane w samochodach, w których instalacja gazowa istnieje od bodajże czerwca 2000 roku (tak mówi rozporządzenie Min. Transportu). W Okręgowych Stacjach nie wszyscy o tym wiedzą albo po prostu przymykają oko. A mają prawo zatrzymać dowód rej. :!: :los:Tytuł: Problem z gazem Wiadomość wysłana przez: Martini Środa, 29.08.2007, 07:21:12 Cytat: "Robercik" ma ktoś może taką cordobe z gazem na "śrubę" jeśli tak bede wdzięczny za jakieś info jeśli chodzi o ten register na wężu do miksera to ja mam, silniczek krokowy na wężu wypiełem i dawkowanie mam tylko na registrze. Cytat: "Gruby" Jeżeli masz sekwencje to tylko "autoregulacja" przeprowadzona w czasie jazdy silnik 1 F taki jak ja mam posiada zwykły mono wtrysk więc nie ma sekwencji. Cytat: "Robercik" przy wyższych obrotach słabo ciągnie tj pow 4 tys sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z wtrysku i okolic,ale najprawdopodobniej zły skład mieszaniki Cytat: "Robercik" myślałem nawet o zmnianie elektoniki ale to koszt 400zł nie ma sencu jeśli jest sprawna, jeśli steruje wszystkimi komponentami tj. silniczkiem krokowym, ewentualnie silniczkiem krokowym na wężu i jeśli dostaje informacje z potencjometra przepustnicy Cytat: "Farys4" Po prostu elektroniczne urządzenie sterujące musi być zamontowane w samochodach, w których instalacja gazowa istnieje od bodajże czerwca 2000 roku (tak mówi rozporządzenie Min. Transportu a jeśli ktoś ma gaźnik ?? elektronika jest zbędna i też musi mieć ?? Cytat: "Robercik" myśałem nawet żeby wywalić tą całą elektronikę i zamontować zwyklą " śrubę" jak wygląda u Ciebie dawkowanie na wężu ?? silniczek krokowy, register czy to i to ?? |