Internetowy Klub Seata

Techniczne => Benzyna & LPG => Wątek zaczęty przez: Shizo Poniedziałek, 14.05.2007, 11:52:11



Tytuł: BLOS w 1.6 AFT
Wiadomość wysłana przez: Shizo Poniedziałek, 14.05.2007, 11:52:11
Czy ktoś upchnął BLOS-a do silnika 1.6AFT? Doradzono mi wywalenie całego dolotu wraz z  kwadratowym pudłem od filtra powietrza i założenie stożka. Mam w związku z tym pytanie: czy wystarczy zachować kolejność podzespołów tzn. filtr stożkowy, przepływka, odma, BLOS, żeby szystko było OK? Czy objętość układu dolotowego musi mieć taką wartość jaka była fabrycznie czy można ją nieco modyfikować?

[ Dodano: 2007-05-14, 12:54 ]
Jak widać na załączonej fotce miejsca za wiele na BLOS-a nie ma (http://img523.imageshack.us/img523/9075/16afttx0.jpg)


Tytuł: BLOS w 1.6 AFT
Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 14.05.2007, 11:59:27
Tak w temacie jeszcze bylo to: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3112.0&highlight=blos


Tytuł: BLOS w 1.6 AFT
Wiadomość wysłana przez: Shizo Poniedziałek, 14.05.2007, 12:05:42
Właśnie ten temat mnie zainspirował do napisaania własnego...


Tytuł: Odp: BLOS w 1.6 AFT
Wiadomość wysłana przez: Shizo Sobota, 08.03.2008, 20:03:07
Odświeże swój stary wątek w związku z powracającymi problemami z odpalaniem i utrata mocy które jak przypuszczam powodowane są przestawianiem się map paliwowych przy jeździe na LPG( pozbawionej emulacji sondy lambda).
1. Czy zastosowanie BLOS-a zmieni w jakiś konkretny sposób odczyt z sondy lambda?
tzn. jeżeli bez BLOS-a ECU łapie błędy to z BLOSem nadal "je" będzie łapał?


Tytuł: Odp: BLOS w 1.6 AFT
Wiadomość wysłana przez: atari Sobota, 11.06.2011, 15:07:26
Siema. Wiem ze temat stary ale mam ten sam problem. Ma ktos w tym silniku BLOS|?