Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Sobota, 05.05.2007, 15:07:07 Witam wszystkich, mam pytanie jakis czas temu moja ibiza przestala dobrze chodzic i stwierdzono ze to przeplywomierz i kupilem orginalny boscha z numerami takimi jak ma byc ale po tygodniu samochod znowu w trakcie przyspieszania stanal, zgasilem i odpalilem i juz bylo dobrze i chodzi nadal dobrze CO TO MOZE BYC? prosze o porady jaka moze byc przyczyna takiego przydlawienia i po odpaleniu znowu dobrze????
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: the_ozyrys Sobota, 05.05.2007, 15:15:25 Jak Ci sie zmula a po ponownym odpaleniu znowu jedzie,
to Ci sie tryb serwisowy włącza... Najlepszy sposób to diagnoza kompem... Ew. jak chcesz na szybkiego to poszukaj dziury w dolocie, najbardziej prawdopodobna przyczyna, właśnie to przerabiam u siebie (znalazłem pęknięcie w intercoolerze)... Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Sobota, 05.05.2007, 15:38:36 intercoole raczej jest dobry rok temu wymienilem a dziura w dolocie moze i tak. najbardziej dziwne jest to ze ta przeplywka byla taka pewna:) bo mialem o zlych parametrach nie te numery:) i chodzil dobrze przez tydzien to tez jest dziwne i dopiero po tygodniu jeden raz dopiero zawieche zlapal
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: the_ozyrys Sobota, 05.05.2007, 15:42:45 A nie kopci Ci jak ostro przybutujesz? Niech ktos pojedzie za Tobą i sprawdzi...
Radzę Ci poszukać dziury... Zapal silnik i szukaj ręką wzdłuż dolotu czy gdzieś nie czujesz powietrza... Dla ułatwienia poproś kogoś zeby Ci podbił obroty tak do 1500, zeby cisnienie było wieksze, bedzie lepiej czuć... Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Sobota, 05.05.2007, 15:45:47 troche pewnie zadymi jak mu sie wdusi, o dolocie to mowisz o tych rurach co od dolu wychodza od intercoolera czy jakies inne?
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: the_ozyrys Sobota, 05.05.2007, 16:07:44 Od przepływki, przez turbo, intercooler, aż do kolektora...
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Sobota, 05.05.2007, 16:10:18 mam nadzieje ze to nie turbina ale objawy chyba nie na turbine chociaz kto wie:) moze tak
[ Dodano: 2007-05-05, 17:13 ] the_ozyrys nie uwazasz ze to dziwne ze chodzil dobrze po wymianie przeplywki przez tydzien a teraz znowu taki objaw a mialem zly przeplywomierz bylem pewien ze bedzie dobrze dla mnie to troche dziwne Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: the_ozyrys Sobota, 05.05.2007, 16:17:49 Komputer jest kobietą, wiec moze marudzić i grymasić jak chce... Radzę Ci jak
chcesz miec problem z głowy przejechać sie na dobrą diagnostykę silnika... Z tego co widzę, w Poznaniu masz oddział Mastersa: http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_poznan.htm, ew. pytaj tamtejszych klubowiczów o jakiegoś speca od VAGa... Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Sobota, 05.05.2007, 16:20:34 dzisiaj dzwonilem do mastersa bo chcialem podjechac:) to jest smiech ogolnie to nie masters tylko gekocars i tylko OPLA moga pod kompa podlaczyc:) chipa owszem do wszystkich ale badanie tylko opel:) musze podlaczyc pod kompa tylko obawiam ze nie bedzie zadnego bledu Tobie pokazal jakis blad jak masz ta dziure?
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: the_ozyrys Sobota, 05.05.2007, 16:23:49 Jak Ci przechodzi w tryb serwisowy, to znaczy że musi być błąd...
Ja nie podłączałem pod kompa, bo wjechałem na kanał u kumpla i w 2 min. znalazłem drania tzn. dziurę w IC... Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: predo Sobota, 05.05.2007, 19:01:04 nie chce cie martwic ale rownie dobrze moga to byc zacierajace sie kierownice w turbinie... ja to mam i musze wyczyscic... :/
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Sobota, 05.05.2007, 20:15:47 predo a wiesz moze jaki koszt tego czyszczenia?
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: spons Sobota, 05.05.2007, 21:07:23 Zrzucenie turbiny ok 300zl czyszczenie 100-150. Sprawdz jeszcze N75, ale tez mnie sie wydaje ze to kierownice.
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Wtorek, 08.05.2007, 20:26:46 samochód jest u mechanika więc sprawdzał wszystko pokolei myslał ze to zawór n75 jednak nie, bo bez zmian nadal komputer pokazywał błąd ciśnienia. Dalej mechanik że może sterownik silnika i wstawił dobry i nadal błąd ciśnienia!!! I tak dalej sprawdzał przewody, rurki, i doszedł to turbiny i chyba jednak turbina ale to już jutro będzie sprawdzał mam nadzieje że dojdzie do tego bo fachowiec jest dobry, a już chce żeby dobrze chodził a tu nic
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: tao822 Środa, 09.05.2007, 09:40:26 Znalazlem taki temat moze sie przyda http://www.elektroda.pl/rtvforum/kb.php?mode=article&k=3651
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Środa, 09.05.2007, 22:21:53 już po problemie:) wymieniony zawór EGR czyli zawór recyrkulacji spalin silnika i czyszczenie turbiny, auto chodzi jak nigdy a mechanik spędził dwa dni i jest super:) wreszcie :mrgreen:
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 09.05.2007, 22:29:34 Teraz podsumuj koszty :chytry:
Tak dla potomnych co i za ile... Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: Kashi Czwartek, 10.05.2007, 06:52:04 Mialem podobne objawy
podjechalem do Aligatora 2 godz jazd i sprawdzania no i wyszlo ze to czujnik temp. wody Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Czwartek, 10.05.2007, 09:56:49 całosc kosztowala mnie 350 wydaje mi sie ze nie duzo z wyciagnieciem turbiny i z zaworem
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: spons Czwartek, 10.05.2007, 16:59:59 Dobra cena, jezeli wymienil tez EGR na nowy (tylko po co?) to nawet super cena ;-)
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Piątek, 11.05.2007, 10:07:14 mam pytanie dla znawców, mechanik wymienil mi zawór EGR i wyczyścil jakiś rolki przy turbine (geometria turbiny) tak cos mowil:) mam pytanie czy takie czyszczenie bo chyba on to czyscil wystarczy na jakis czas czy jest to czynnosc taka chwilowa a i tak za chwile znowu bedzie spadek mocy :?:
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: spons Piątek, 11.05.2007, 13:37:36 Jak nie bedziesz uprawial PSJ to predzej sie turbina wysypie niz znow zapieka kierownice ;-)
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Piątek, 11.05.2007, 14:48:39 spons mam pytanie JAK JEZDZIC prawidlowo TDI :?: PSJ to raczej nie uprawiam ale jak najlepiej tak do 2500 obr. na kazdym biegu czy lepiej moze 3000 obr. :?:
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: raby Piątek, 11.05.2007, 16:11:13 Cytat: "rrob" JAK JEZDZIC prawidlowo TDI http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2210.0Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: spons Piątek, 11.05.2007, 16:46:20 Cytat: "rrob" spons mam pytanie JAK JEZDZIC prawidlowo TDI :?: PSJ to raczej nie uprawiam ale jak najlepiej tak do 2500 obr. na kazdym biegu czy lepiej moze 3000 obr. :?: Zgarzac, deptac, deptac, deptac, ostudzic, zgasic :ok: A tak serio to poprostu auto przynajmniej pare razy w tygodniu musi zobaczyc czerwone pole na obrotomierzu i tyle. Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: rrob Piątek, 11.05.2007, 20:38:10 narazie jest ok z autem ale mam nadzieje ze dlugo juz sie nic nie stanie bo zmienie zdanie o dieslach :chytry: ale chyba nie ;-) i tak uwazam ze sa lepsze od benzyny
Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: predo Piątek, 11.05.2007, 22:01:56 Cytat: "spons" Cytat: "rrob" spons mam pytanie JAK JEZDZIC prawidlowo TDI :?: PSJ to raczej nie uprawiam ale jak najlepiej tak do 2500 obr. na kazdym biegu czy lepiej moze 3000 obr. :?: Zgarzac, deptac, deptac, deptac, ostudzic, zgasic :ok: A tak serio to poprostu auto przynajmniej pare razy w tygodniu musi zobaczyc czerwone pole na obrotomierzu i tyle. a juz tak na marginesie od glownego tematu... czy dociaganie do czerwonego na 1/2 ma jakis sens? czy bardziej chodzi o przeganianie do 4.5/5tys na 3/4 biegu zeby bylo wieksze obciazenie.. Tytuł: wymienilem przeplywke i chyba nie to co jescze??? Wiadomość wysłana przez: spons Sobota, 12.05.2007, 09:54:20 Hmmm, niby nie ale dociskajac na 1ce czerwone pole pojawia sie w mgnieniu oka ;-) na reszccie biegow przy seryjnym aucie nie warto ciagnac powyzej 4k.
|