Tytuł: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: shazan Poniedziałek, 02.04.2007, 18:55:02 Jak w temacie, nie wiem czego może być to wina że czasem samochód dostaje głupich wibracji ...?
Tytuł: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 02.04.2007, 19:06:46 http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1487.0&highlight=nier%F3wna+praca++biegu+ja%B3owym
Tytuł: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: peter174 Poniedziałek, 02.04.2007, 19:13:55 Cytat: "raby" http://klubseata.pl/viewt...biegu+ja%B3owym tu jest o benzyniakach ... a kolega ma diesla :czytaj: Tytuł: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 02.04.2007, 19:18:13 ok :oops: nie dowidzialem :los:
No to niech sie wypowie spec od diesli ;-) Tytuł: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: spons Poniedziałek, 02.04.2007, 19:36:28 Kolo 2masowe :idea: :?:
Sprzeglo chodzi normalnie? Lapied od samego dolu czy bardziej od srodka? Tytuł: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: shazan Środa, 04.04.2007, 00:06:30 jutro sprawdze jak z tym spzeglem ale z tego co odczuwam to lapie juz od samego dolu...
Tytuł: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: spons Środa, 04.04.2007, 17:53:20 Jezeli lapie od dolu i sie telepie na jalowym to najprawdopodobniej 2mas.
Tytuł: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: shazan Czwartek, 05.04.2007, 12:41:11 ok - sprawdze to i dam znać czy pomogło.
[ Dodano: 2007-04-16, 15:54 ] ...faktycznie jest to na 90% (lekko) zużyte sprzęgło. Cały tydzień jeżdzę i nie zawibrował a w tamtym tygodniu się zdarzało - i wtedy sprawdziłme obrawy na jałowym po wciśnięciu sprzęgła wibracje ustawały. Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: toka Czwartek, 31.12.2009, 19:22:57 Witam, Seat altea 1.9 TDI po odpaleniu ok. 8-10 min silnik chodzi bardzo głośno na luzie a potem tak jakby coś zaskakakiwało i chodzi cicho i spokojnie.. Nie chodzi tu teraz o stuki które pisałem w innym temacie.. Czy to normalne?
Napisano: Poniedziałek, 28.12.2009, 11:16:39 wszystko by wskazywało raczej na dwumas.. Stuki i nierówna praca na jałowym.. A było wymieniane.. :-X Na szczęście 2 lata gwarancji.. Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: kriss Piątek, 01.01.2010, 17:17:44 trzeba posłuchać tych stuków może być dwumas albo popychacze hydrauliczne (to zalezy od oleju) ale zeby dokladnie to stwierdzić trzeba posłuchać 8)
Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: toka Niedziela, 03.01.2010, 12:15:56 trzeba posłuchać tych stuków może być dwumas albo popychacze hydrauliczne (to zalezy od oleju) ale zeby dokladnie to stwierdzić trzeba posłuchać 8) Właśnie problem jest w tym że te stuki wystąpiły narazie dwa albo trzy razy, i ciężko bęzie żeby mechanik posłuchał co i jak bo jak na złość, wtedy co potrzeba to nic nie słychać.. Nierówna praca też nie wyjdzie bo zanim dojade to już silnik się nagrzeje i będzie chodził normalnie..Cytat: kriss popychacze hydrauliczne A co to oznacza? :-\ Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 03.01.2010, 12:22:20 Cytat: toka A co to oznacza? :-\ http://klubseata.pl/forum/index.php?action=searchTytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: toka Piątek, 08.01.2010, 16:52:56 nie to raczej napewno nie popychacze bo stuki trwały ok. 3 minut i wystąpiły na ciepłym silniku :-\
Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: Kozak Poniedziałek, 08.02.2010, 08:28:20 U mnie jest aka sytaucja, czasami na wolnych obrotach silnik sam wchodzi na obroty tak na 1100, czasami po odpaleniu silnika od razu wchodzi na 1500 i spada do 900-1100, tak jakbym odpalal z noga na gazie. ktos sie orientuje co to moze byc ?
Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: maciek844 Poniedziałek, 08.02.2010, 13:26:14 A moze tobie pada powoli nastawnik na pompie wtryskowej?Miałem podobne objawy w swojej poprzedniej izie ASV.Sprawdz na kompie jak pracuje napięciowo twój nastawnik.
Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: Kozak Poniedziałek, 08.02.2010, 13:27:15 Ok, dzieki, sprawdze i dam znac.
a w ktorek grupie na vagu tego szukac ? Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: Marian Wtorek, 09.02.2010, 18:51:50 Bodajze grupa 019 pozycja 2
Ale wiesz co przed zapaleniema auta odlacz wtyczke od temperatury plynu chlodzacego. Czesto się zdarzalo ze obroty świrowały jesli czujnik temp jest uszkodzony. A i nawet błedow nie pokaze czasem Tytuł: nierówna praca - czuć szarpnięcia na jałowym Wiadomość wysłana przez: crazik Piątek, 16.04.2010, 06:54:30 Niepokoi mnie ostatnio nierówna praca silnika. Nie jest to coś, co słychać 'na ucho'.
Stojąc sobie na światłach/w korku czuję (głównie na pedałach) lekkie, nieregularne szarpnięcia. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny, czy rozgrzany do czerwoności. Nie ma wpływu wciśnięcie pedału sprzęgła (ktoś mi to polecił jako diagnozę pod kątem dwumasu). Kąt wtrysku mam ustawiony na wartość z górnej granicy. Rozrząd wymieniany jakieś 13k km temu. Z hipotez które się pojawiały : - problem z wtryskiem/wtryskami - dwumas - 'coś' z rozrządem - sypiące się łożysko w alternatorze/pompie wody/etc Narazie nie mam za bardzo jak odstawić auta na parę dni do diagnozy, a taka zrobiona 'na oko' i na szybko żadnych efektów nie dała. Możecie spróbować naprowadzić co do ewentualnych powodów? Ew. polecić jakiegoś dobrego speca (ale też nie kosmicznego w cenach) w 3city, który jest w stanie szybko postawić diagnozę? Słyszałem narazie o 2 miejscach - Diesel Service w Oliwie (tani to oni nie są) i jakimś punkcie w okolicach Czarnego Dworu na Zaspie. od KYS: Scaliłem. Przed zadaniem pytania sprawdź co już napisano na forum. Poszukaj jeszcze innych wątków na ten temat. Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: Gizmo Piątek, 16.04.2010, 09:15:24 Cytat: crazik Ew. polecić jakiegoś dobrego speca (ale też nie kosmicznego w cenach) w 3city, który jest w stanie szybko postawić diagnozę? a o Tune-Up slyszal :) ?oni nie tylko poprawiają osiągi ;) Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: crazik Poniedziałek, 19.04.2010, 19:46:23 KYS: dziękuję i przepraszam :)
Gizmo: no właśnie widać nazwa mnie zmyliła :) Napisano: Piątek, 16.04.2010, 10:25:33 no to juz spiesze odpowiedziec. Przyczyna - walniety nastawnik w pompie wtryskowej. Jak odgrzebalem stare logi z testow statycznych - widac to calkiem wyraznie. (wahania dawki paliwowej do 0.8 - powinno byc max 0.2 - dzisiaj mialem nawet 1.6) Tytuł: Odp: Nierówna praca na biegu jałowym Wiadomość wysłana przez: mac456x9 Niedziela, 11.03.2012, 11:54:28 Witam,
Ostatnio padła mi świeca zapłonowa. Niestety padła w trasie i musiałem zrobić 20km do mechanika. Jechałem najdelikatniej jak się dało. Mechanik wymienił mi świece na ngk. Teraz jeżeli samochód stoi np 3-4dni, idę go odpalić to na samym początku (mimo, że odpala bardzo ładnie) silnik pracuje nie równo. Konkretniej: Po odpaleniu raz na sekundę (około) lekko zatrzęsie silnikiem. Tak jak bym trącił pedał gazu. Wcześniej tak nie było. Co może być przyczyną? Na rozgrzanym silniku wszystko jest tak jak być powinno (równa praca, dobra dynamika). Za to wzrosło mi o okolo 0,5L-1L spalanie. Pozdrawiam. Edit: I znów problem powrócił. Odpalam samochód po 4 dniach postoju i zatelepało silnikiem (drgania były porównywalne z pracą na 3 cylindrach ALE znacznie znacznie mniej odczuwalne niż gdy pracował na 3 cyl - chodzi mi o określenie typu drgań). Tyle, że tym razem nawet po dodaniu gazu drgania się zmniejszyły ale nie zniknęły. Dopiero wraz z rozgrzaniem się silnika wszystko zniknęło. Po 1,5km odpaliłem jeszcze raz - odpalił od strzału, idealnie. W dodatku gdy na parkingu tuż po pierwszym odpaleniu otworzyłem drzwi miałem wrażenie, że czuję zapach niedopalonego paliwa... (ale to może być tylko wrażenie bo stał koło budynku, w otoczeniu 2 samochodów więc mogło jakoś zawiać czy coś) Może tym razem ktoś wpadnie na jakiś pomysł? Pozdr ;) |