Internetowy Klub Seata

Techniczne => Ogólne => Wątek zaczęty przez: 1punisher Środa, 21.03.2007, 23:59:03



Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: 1punisher Środa, 21.03.2007, 23:59:03
Witam wszystkich serdecznie. Mam taki mały problem w swoim seacie (toledo, 96r, 1,6 +lpg) mianowicie w momencie kiedy wykonuję jakiś manewr na pełnym skręcie lub dużym (np wyjazd z Ciasnej zatoczki, mocny skręt z głównej drogi w boczną, zawracanie itd) to auto zachowuje się tak jakby w pewnym momencie koła były jajowate i tak dziwnie jakby przeskakiwało :( Nie wiem jak to inaczej opisać... wydaje mi się że porównanie do jajowatego koła jest klarowne i ktoś mi pomoże bo nie mam pojęcie co to może być- czy coś w zawieszeniu czy może to co innego ;( Proszę o pomoc i z góry dziękuję.


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 22.03.2007, 00:22:18
Nie kumam tego  :niewiem:
Moze przeguby do wymiany?

Napisz co sie dzieje dokladnie...


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: 1punisher Czwartek, 22.03.2007, 10:11:42
Nie wiem jak można to dokładniej opisać... Gdybym chciał wykonać manewr zawracania to auto zachowuje się tak jakbym np najechał na coś i koło by się obsunęło.. może to jakoś wskaże usterkę :/


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 22.03.2007, 10:41:28
A jak to wyglada jak wysiadziesz z samochodu przy skreconych kolach?
Dalej  :niewiem:  ale chyba masz cos wywalone w zawieszeniu...
Pojedz na geometrie... powinni to za darmo sprawdzic (obiecasz ze bedziesz u nich robic ale chcesz wiedziec co sie dzieje)


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: 1punisher Czwartek, 22.03.2007, 10:56:32
Problem w tym ze jak wysiąde to nie za bardzo widać jakie kolwiek zmiany. Ale zrobię tak jak mówisz-pojadę na geo i zobaczę co powiedzą, dodam tylko że auto zrobiło się jakieś takie "niestabilne" tzn trzęsie budą jak jadę po autostradzie (wcześniej tego zjawiska ni było). Z góry przepraszam za moje puste i niekonkretne opisy usterki ale jestem początkującym kierowcą i laikiem w tej kwestii dlatego zwróciłem się do was z pomocą. Pozdrawiam.


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: KYS Czwartek, 22.03.2007, 11:18:54
Cytat: "1punisher"
pojadę na geo i zobaczę co powiedzą

Niech dokładnie sprawdzą sworznie wahacza :!:


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: diesel1473 Czwartek, 22.03.2007, 23:23:21
Moim zdaniem to kwestia starych opon. Te druciki ,które sie znajduja wewnątrz opony są już wyrobione. Miałem kiedyś podobne objawy, wymiana opon załatwila sprawę. Pojedź do wulkanizatora niech oceni stan Twoich opon i niech sprawdzi z którego są roku. Podobno mozna to sprawdzić po symbolach ,które widnieją na oponie.


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: Oktan Piątek, 23.03.2007, 08:00:50
ja mam dokladnie to samo ;/
dzis wymieniam oponki (bo stare rzeczywiscie wgladaja jak prezent od Kubicy) wiec sie dowiemy czy to pomoglo.

ps. ja jednak bym stawial na przegub do wymiany  :neutral:


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: 4th_horseman Piątek, 23.03.2007, 13:43:47
jesli dzieje sie to tylko na biegu to na 99% przegub. jesli tez na luzie to moga byc rozne przyczyny (cos nie tak z maglem).


Tytuł: Problem przy pelnym skrecie.
Wiadomość wysłana przez: jaca76 Piątek, 23.03.2007, 15:39:50
Obstawiam jak kolega wyżej 99% przeguby...