Tytuł: toledo v5 2.3 Wiadomość wysłana przez: sudyk Środa, 17.01.2007, 13:06:09 witam
może ktoś w końcu będzie potrafił mi pomóc mam super brykę a od pół roku nie można jeżdzić samochód w róznych okolicznościach szarpie ,ucieka gaz ,spadają obroty ,czsem zgaśnie czsem nie ,czsem śniga całą mocą silnika u mechaników wymienione : modół świece kable przepływomierz sonda lambda mam dość ,mie stać mnie na błędy mechaników ' komputer wskazywał na sondę lambdę ale jej wynmiana nic nie dała elektryk -jedyny w okolicy odmówił bo nie zna silnika może ktoś spotkał się z takim problemem do aso mam 100 km i pewnie nie dojadę ,po drugie po wymianie tych części brak kasy /części do V5 są dwa razy droższe / pomoccyyyyyyyyyyyyy Tytuł: toledo v5 2.3 Wiadomość wysłana przez: spons Środa, 17.01.2007, 13:18:44 Auto ma LPG?
Tytuł: toledo v5 2.3 Wiadomość wysłana przez: sudyk Środa, 17.01.2007, 13:22:21 Cytat: "spons" Auto ma LPG? nie 2.3 benzyna v5 2000 r Tytuł: toledo v5 2.3 Wiadomość wysłana przez: spons Środa, 17.01.2007, 13:27:40 Sprawdz klin na wale korbowym, mialem podobne jaja w poprzednim aucie i to okazalo sie przyczyna.
Proponuje jeszcze zalozyc temat na www.diagtronik.pl Tytuł: toledo v5 2.3 Wiadomość wysłana przez: sudyk Sobota, 20.01.2007, 16:36:29 witajcie
przyszedł mi do głowy filtr paliwa ,zmieniłam go i jest poprawa ale nie do konca teraz pozostały tylko nagłe spadki obrotów w czasie jazdy tak ze 4 razy na 10 kilometrów już mniej usterek ale problem nadal istnieje jak znajdę dalsze rozwiązania napiszę może komuś się przyda pozdrawiam wszystkich Tytuł: toledo v5 2.3 Wiadomość wysłana przez: poandy Sobota, 20.01.2007, 17:00:54 A sprawdż czy gdzieś nie bierzesz lewego powietrza.
Tytuł: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: velox Niedziela, 07.12.2008, 02:52:54 Witam serdecznie! Na seacie jestem nowy :)
I teraz mam pytanko o Toledo VR5. 150KM z 2.3 na łańcuchu rozrządu zapowiada spore możliwości tuningu. Dlatego postanowiłem nabyć takie autko. Tylko pojawia sie pytanie czy ciężko z częściami do tego modelu? Moje pierwsze tunigowe kroki były bardzo ciężkie, bowiem o części do suzuki swift gti było mało, ale poszło jak z płatka ze zwykłą ocavka obecnie (150KM/6500obr/min z silnika 1,6 bez turbo uważam za niezły wynik), bo części można nabyć wszędzie i szybko. Jeśli post jest nie w tej grupie co trzeba, to prosze o przeniesienie tam gdzie trzeba bez żadnych kar z tego powodu. Dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam wszystkich :) niech benzyna tanieje a drogi się równają byśmy mogli jeździć bez strachu do woli! :) Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: Leemarvin Niedziela, 07.12.2008, 17:09:32 Pochwal się może jak uzyskałeś taką moc z silnika 1.6 w octavii, bo coś mi tu fantazją trąca :evil:
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: monopolowy Niedziela, 07.12.2008, 17:44:20 Wystarczy wykres z hamowni :) Mam nadzieję że tuning to nie stożek, strumiennica i magnetyzery :)
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: technogood Niedziela, 07.12.2008, 17:45:49 Cytat: monopolowy Mam nadzieję że tuning to nie stożek, strumiennica i magnetyzery :rotfl: to dałeś do pieca Cytat: velox Dlatego postanowiłem nabyć takie autko To znaczy już kupiłeś czy dopiero w planach Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: daniels81 Niedziela, 07.12.2008, 17:55:38 Cytat: velox I teraz mam pytanko o Toledo VR5. 150KM z 2.3 na łańcuchu rozrządu zapowiada spore możliwości tuningu. chciałeś silnik z potencjałem to trzeba było kupić 1,8T do którego jest masa części a nie 2,3 szału nie robi a i silnik mało kiedy ktoś poddaje modyfikacjom...Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: punchoo Niedziela, 07.12.2008, 18:23:49 Zgodzę się z przedmówca. Poszedłeś trochę pod górę - ale powodzenia
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: Infra Poniedziałek, 08.12.2008, 08:39:16 jak chłopak zaturbi to 2.3 to bedzie z górki ;)
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: velox Poniedziałek, 08.12.2008, 13:19:22 93KM z litra to nie tak dużo. Octavka miała robione : remont silnika robiony u mnie, głowice + wałek robili u świątka ( robili plan głowicy, wymienili zawory na większe) samemu robiłem tylko później kanały, seryjna przepustnica poszła na złom, a trafiła od golfa 2.0 16V,dolot robiłem samemu a wydech robiony przez jakiś magików z pod łodzi. Pierwsze strojenie robił też magik z tomaszowa i było tylko troche lepiej od serii i tylko cały czas leciała uszczelka na wydechu. Więc auto trafiło na strojenie do nadarzyna i tam miało zrobiony nowy wydech i wtryski. Teraz jest zadowalająco, ale niestety 1.8T też 150KM ma mocniejszy dół przez co na 1/4 jest ciutke lepsze.
Jak będę w domu rodzinnym i znajdę wykres z hamowni to umieszczę zdjęcie. Ale odbiegamy od tematu!! Panowie jak z częściami i usterkami do 2.3. Auta jeszcze nie kupiłem więc jeśli komuś uda się mnie odwieść od tego pomysłu to będę wdzięczny. Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: abdul Poniedziałek, 08.12.2008, 18:05:15 Ja przymierzam się do Leona 1.8T ale wcześniej brałem też pod uwagę Tolka 2.3 i z tego co wyczytałem auto dużo bardziej paliwożerne i bardziej usterkowe ale to tylko taka ogólna opinia - konkretów nie przytoczę
Wiadomo, że o mody też ciężej bo przy 1.8T wymiana turba, wtrysków i icka + dobry program i masz już 250KM :) Ale jeśli z pewnych powodów chcesz mieć większą pojemność to z tego co wyczytałem 2.3 170KM było bardziej udane niż 150KM Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: velox Poniedziałek, 08.12.2008, 21:00:45 Ja lubie grzebać w silniku i dlatego bym chciał 2.3 mam jeszcze auto firmowe dlatego moge sobie moje auto robić praktycznie bez ograniczeń czasowych i tego, że dużo spali, bo...no wiadomo jak to jest, więc co bede tlumaczyl ja chcialem sluzbowego ropniaka a szef kupil benzyne itp itd :P :-X
Proszę o więcej tematycznych odpowiedzi, bo już znalazłem kilka ciekawych ofert zarówno 150 jak i 170 KM :) Tytuł: Lanczuszek czy pasek ?? 2.3 V5 150PS Wiadomość wysłana przez: Toledo V5 Wtorek, 09.12.2008, 14:30:48 Czesc ! Mam toledo 2.3 V5 150PS z 99' i chcialbym sie Was spytac czy tam jest lancuszek czy pasek?
od KYS: Zacznij stosować się do regulaminu obowiązującego na forum. Tytuł: Odp: Lanczuszek czy pasek ?? 2.3 V5 150PS Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 09.12.2008, 14:42:54 2.3 V5 jest na łańcuszku..
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: velox Wtorek, 09.12.2008, 19:01:31 Owszem na jednym z forów o2 jakiś człowiek się wypowiada,że 2.3 VR5 to beznadziejny silnik w którym pękają paski rozrządu. Tylko, że każde jego wypowiedź jest jakby trochę...dziwna moim zdaniem chociaż.
Tyle tylko, że zarówno 2.3 montowane w starych audi z mechanicznym wtryskiem miały łańcuch jak i te nowsze które są np w tolku mają łańcuch. Na pasku były 2.8 i 2.9 a 2.6 to nie wiem więc się nie wypowiadam. Ale 2.3 to jestem pewien, że miały łańcuch. Mój kolega miał taki motor w audi własnie i sprzedał tylko dlatego, że żaden zaufany gaziarz nie chciał mu instalacji zrobić a niestety autko paliło swoje ale jeździło świetnie :) później przesiadł się do 2.8 i tam jest już pasek. W sumie auta jeździły podobnie i jako pasażer różnicy w mocy nie odczułem, ale może to tylko moje wrażenia Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: Gorkon Środa, 18.03.2009, 18:09:36 Panowie widze ze ktos poruszyl temat uturbienia tego silnika 2.3 ktos moze bardziej sie orientuje w tym temacie jakie koszta jak z czesciami itd ?
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: uszek Środa, 18.03.2009, 18:34:35 generalnie samorobki wiekszosc z turbo wiec trzeba zrobic kolektor pod turbo no i oczywiscie turbo, nowa uszczelka pod głowica grubsza no i soft odpowiedni
lepiej jest wstawic kompresor lepiej dla silnika Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: Dura Środa, 18.03.2009, 21:13:51 jezeli ma byc profi zrobione i ladnie poustawiane to ok 10 tys za calosc mowie oczywiscie o "soft turbo"
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: Gorkon Piątek, 20.03.2009, 16:24:05 Dzieki bardzo za odp :)
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: Vir3us Środa, 01.04.2009, 19:49:01 Cytat: velox Tyle tylko, że zarówno 2.3 montowane w starych audi z mechanicznym wtryskiem miały łańcuch jak i te nowsze które są np w tolku mają łańcuch. velox z tym bym sie kłócił stare audi na mechanicznym wtrysku nie mialy łańcucha byl pasek posiadałem osobiście takie audi i w nowszych tez jest pasek nawet tak pokazuje autodata Cytat: velox żaden zaufany gaziarz nie chciał mu instalacji zrobić nie chcial mu zrobić instalacji bo te samochody maja przeplywke membranowa która często koliduje przy wystrzale gazu i później nie dziala te silniki nie nadają sie do gazu ale tu nie o to chodzi wracajmy do tematu... 8) Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: Gorkon Poniedziałek, 06.07.2009, 23:15:28 To ja jeszcze takie pytanko lepiej uturbiac 2.3 czy dawca 1.8 T i czy w rodzinie vag jest silnik doladowany ktory jest konstrukcja podobny do tego 2.3
Tytuł: Odp: Toledo VR5 Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 07.07.2009, 19:47:27 Ja bym wybrał 1.8 jeżeli 1.9 nie ma :x
Tytuł: Toledo II 2.3 powiedzcie mi co to moze byc Wiadomość wysłana przez: Gorkon Czwartek, 09.07.2009, 17:33:00 Oto fotka
(http://img35.imageshack.us/img35/486/dsc00083skr.th.jpg) (http://img35.imageshack.us/i/dsc00083skr.jpg/) a tu jeszcze zblizenie : (http://img406.imageshack.us/img406/4364/dsc00084y.th.jpg) (http://img406.imageshack.us/i/dsc00084y.jpg/) Dlaczego pytam bo w momencie podlaczenia kostki zaczyna dziwnie brzmiec i strasznie sie grzeje dodam ze zaplon jest wylaczony od KYS: Scaliłem. Jest już temat o silniku 2,3. Tytuł: Odp: toledo v5 2.3 Wiadomość wysłana przez: tomektak Czwartek, 23.12.2010, 11:50:55 Dodatkowa elektryczna pompa płynu chłodzącego.
Nie jesteś pierwszą osobą która jeździ bez podpiętej pompki. PS. Wie ktoś po co ta pompka jest? Dodatkowo do nagrzewnicy czy w jakimś innym celu?? Tytuł: Odp: toledo v5 2.3 Wiadomość wysłana przez: uszek Czwartek, 23.12.2010, 15:50:10 wyciaga goraca wode z glowicy vr maja problem z pekaniem glowic pod wplywem temperatury, dodatkowo wspomaga obieg i po wylaczeniu zaplonu gdy masz goraco to miesza plyn(chodzi wraz z wentylatorem)
|