Tytuł: VAG - zerowy odczyt z sondy ? Wiadomość wysłana przez: starfire Czwartek, 14.12.2006, 19:47:49 Witam
Ktos sie orientuje co oznacza odczyt z sondy na 1 ? i przy wlaczonym silniku nic sie nie zmienia generalnei sonda nie daje znaku zycia. Spalanie wzroslo, dynamika wyglada ze ok, obroty raczej rowne na 900 ale na zimnym bardzo delikatnie szarpie. SOnda padla ?1.6 1F Pozdrawiam Starfire Tytuł: VAG - zerowy odczyt z sondy ? Wiadomość wysłana przez: heczek Niedziela, 17.12.2006, 10:04:44 Wg mnie padla sonda lamda. Mialem podobne objawy i byla to wlasnie padnieta sonda.
Tytuł: VAG - zerowy odczyt z sondy ? Wiadomość wysłana przez: Kajtek87 Niedziela, 17.12.2006, 11:49:09 Typowe objawy do sondy zepsutej to wlasnie wieksze spalanie!!
Z tego co pamietam to sonda powinna pracowac w zakresie od 0-1 jej wartosc powinna byc zmienna jezeli masz stala to napewno jest strzelona! Pozdrawiam Tytuł: VAG - zerowy odczyt z sondy ? Wiadomość wysłana przez: starfire Niedziela, 17.12.2006, 13:12:23 Bylem u mechanika podpial sie bezposrednio pod sonde - Sonda dziala.
Moze sonda dziala ale gdzies nie styka i nie dochodzi do komputera - chodziaz w tym przypadku bym mial kontrolke chec engine Tytuł: VAG - zerowy odczyt z sondy ? Wiadomość wysłana przez: 4th_horseman Niedziela, 17.12.2006, 16:26:13 Cytat: "starfire" spalil po miescie 10 litrow. To duzo bo norma to 8 litrow no nie wiem bo 8l po miescie to polyka teraz moj 1.4 aex. Tytuł: VAG - zerowy odczyt z sondy ? Wiadomość wysłana przez: KKKKris Niedziela, 17.12.2006, 19:14:33 Cytat: "starfire" To duzo bo norma to 8 litrow. Hmm Mam identyczn silnik i u mnie spalanie srednie to ok 7,5/100. Wiekszosc jazdy poza miastem. Co oznacza odczyt z sondy 1? 1V, czy to odczyt z jakiegos programu diagnostycznego? Cytat: "starfire" i przy wlaczonym silniku nic sie nie zmienia generalnei sonda nie daje znaku zycia. Wlaczony silnik to malo. Sonda dziala dopiero jak sie nagrzeje. Jesli masz sonde czteroprzewodowa to sprawdz czy dziala w niej grzalka. Jesli wersja bez grzalki (jak u mnie) to odczyt w VAGu z sondy jest wiarygodny dopiero po rozgrzaniu silnika. Rowniez przyczyna wiekszego spalania i zlego odczytu z sondy moze byc uszkodzony czujnik temp silnika. Jesli jest czteroprzewodowy to dwa z nich ida na kompa a dwa na wskaznik. Jesli odczyt temp na kompa jest za niski to silnik pracuje na bogatszej mieszance i co za tym idzie ignoruje pomiar z sondy ( traktuje ja jakby nie byla rozgrzana - w wersji dwuprzewodowej) Tytuł: VAG - zerowy odczyt z sondy ? Wiadomość wysłana przez: starfire Niedziela, 17.12.2006, 22:58:16 To co dzis zauwazylem to woda w czujniku temperatury - dookola sucho wiec musi przeciekac a co za tym idzie moze byc z nim cos nie tak ?? Wogole czujnik temp pokazywal dziwne rzecyz na laptopie nie pamietam bo bylo to na szybko i w angielskiej wersji VAGa
Dwie temp widzialem jedna 95 chyba druga kolo 30-35 druga to temp powietrza? troche glupie... ale 95 tez nie mial wedlug wskazowki na desce mial jakies 85 stopni. Wogole ma ktos dzialajacego VAGa po polsku ew dobry opis tego programu ? Tytuł: VAG - zerowy odczyt z sondy ? Wiadomość wysłana przez: KKKKris Środa, 20.12.2006, 06:04:23 Cytat: "starfire" Dwie temp widzialem jedna 95 chyba druga kolo 30-35 druga to temp powietrza Najprawdopodobniej z temp jest tak jak piszesz jedna to silnik a druga to powietrze zasysane do silnika. Zanim wywalisz sonde sprawdz czujnik tremp. |