Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Wtorek, 14.11.2006, 20:31:57 strzelila mi uszczelka pod gowica uciekal mi plyn chlodzacy samochod wstawilem do mechanika teraz jest ok plyn juz nie ucieka. wymienilem olej i plyn w chlodnicy. problem jest w tym ze po wymianie oleju po jakims czasie pod korkiem wlewu oleju pojawila sie biala maż konsystencji kremu pod korkiem jest tego nie wiele ale z wezyka ktory wychodzi z silnika i wchodzi do filtra powietrza tez wychodzi ta biala maż czy moze byc tak ze po wymianie oleju wyplukalo te rasztki plynu chlodzacego z olejem? i dlatego to sie pojawilo?
prosze o rade czy znowu do mechesa? Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 14.11.2006, 20:47:35 Przy wymianie czesc plynu mogla pojsc do oleju i nie wszystko splynelo przy wymianie oleju.
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Wtorek, 14.11.2006, 20:52:38 wiec moglo byc tak ze teraz to wyplukalo i to wyszlo
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: peter174 Wtorek, 14.11.2006, 20:52:58 jest to tzw odma ... tu masz troche na ten temat http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=532.0
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: KKKKris Wtorek, 14.11.2006, 21:03:06 Pewnie z czasem odparuje. Chyba ze ostatnio jezdzisz na bardzo krotkich trasach i silnik sie nie rozgrzewa. Staraj sie czyscic wezyk odpowietrzajacy silnik. Jak sie zapcha, albo zamarznie w nim ten syf mozesz miec klopot. W niektorych modelach silnikow konczy sie to wyrzuceniem oleju przez bagnet. A czym to grozi chyba nie musze tlumaczyc.
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 18:43:56 jak rozmieszczone sa przedzialy temperatur na wskazniku jaka jest temp za tym szarym polem na pierwszej kresce a jaka jest na tej pionowej po srodku wskaznika?
ja naprawde nie wiem. a to pomoze mi okreslic czy mam dogrzany silnik Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 16.11.2006, 19:00:39 Pionowa - 90
po lewej - 70 po prawej - 110 Reszte mozna dedukowac :hmm: Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 19:06:02 wiec u mnie przy normalnej jezdzie jest i utrzymuje sie 70 czy to dobrze?
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: peter174 Czwartek, 16.11.2006, 19:07:44 nie ... powinna być idealnie w pionie czyli 90 stopni :neutral:
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 19:10:03 i co teraz nalezaloby zrobic?
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 16.11.2006, 19:10:38 Cytat: "klonek" wiec u mnie przy normalnej jezdzie jest i utrzymuje sie 70 czy to dobrze? nie bardzo (sam tak mam) w zimie malo ale w lecie w sam raz ;-)Termostat do wymiany Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 19:10:58 po jakim czasie powinna osiagnac 90 stopni?
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: KYS Czwartek, 16.11.2006, 19:11:35 Cytat: "klonek" i co teraz nalezaloby zrobic? Np. sprawdzić czy termostat nie jest cały czas otwarty... Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 16.11.2006, 19:15:34 Cytat: "klonek" po jakim czasie powinna osiagnac 90 stopni? Roznie, malo wazne ale w koncu powinna tam dojsc i zostawac podczas jazdy.Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 19:15:59 tu bum sie zastanowil poniweaz sprawdzalem jak rozgrzewaja sie przewady od chlodnicy
gorny waz sie nagrzewa dosyc szybko a dolny pozostaje zimny az do tej pierwszej kreski na wskazniku jak ja osiagnie to dolny waz sie dopiero robi cieply [ Dodano: 2006-11-16, 19:17 ] jak np stoje w korku to ona dojdzie do pionowej ale pozniej przy jezdzie wraca znow na ta pierwsza kreske Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 16.11.2006, 19:19:43 Cytat: "klonek" tu bum sie zastanowil poniweaz sprawdzalem jak rozgrzewaja sie przewady od chlodnicy gorny waz sie nagrzewa dosyc szybko a dolny pozostaje zimny az do tej pierwszej kreski na wskazniku jak ja osiagnie to dolny waz sie dopiero robi cieply Czyli za wczesnie sie otwiera. Powinno to byc 84-87st. Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 19:21:40 wiec mam rozumiec ze najlepiej byloby wymienic
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: peter174 Czwartek, 16.11.2006, 19:22:09 czyli wracamy do najczestszej usterki czyli termostat ... czy aby to nie jest jakiś najtańszy z allegro ?
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 19:25:53 nie mam pojecia po zakupie auta nie wymienialem termostatu jaki byloby najlepiej kupic? a i jeszcze jedno czy to z powodu termostatu moze mi sie robic to maselko ktore wychodzi z odmy?
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: peter174 Czwartek, 16.11.2006, 19:28:29 termostat najlepiej kupic orginalny a nie zadne tam rzemieślnicze ... już parę osob tu na forum tę kwestię poruszało ...
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 16.11.2006, 19:36:03 Cytat: "klonek" czy to z powodu termostatu moze mi sie robic to maselko ktore wychodzi z odmy? jezeli robisz krotkie trazy po 15 - 20 km albo mniej to napewno!Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: peter174 Czwartek, 16.11.2006, 19:37:15 tym bardziej przy niedogrzanym silniku
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 19:48:01 i plynu do chlodnicy bede musial pwenie dolac po wymianie. duzo uleci? bo plyn mam dopiero 2 miesiace
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: peter174 Czwartek, 16.11.2006, 19:55:57 zależy od twojego refleksu ;-)
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 20:00:53 dam rade sam wymienic czy skorzystac z pomocy mechanika ewentualnie jakies wskazowki moge prosic?
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: peter174 Czwartek, 16.11.2006, 20:02:47 hmmm ... dziwne pytanie ... to zależy od twoich umiejętności i jakiegoś pojęcia w tej kwestii :niewiem: :zakrecony:
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: klonek Czwartek, 16.11.2006, 20:12:46 pojecie jakies tam mam jak mialem opla vektre to sam wymienialem tam trzeba bylo odkrecic trzy sruby 8 i wyjac termostat a tu w seacie jak patrzylem to przy obudowie sa jeszcze jakies czyjniki i szczeze powiem zadnych srub nie widzialem chyba ze to nie termostat... :mrgreen: termostat jest u mnie pod aparatem zaplonowym tak?
Tytuł: problem po wymianie uszczelki pod glowica Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 16.11.2006, 20:22:05 Cytat: "klonek" termostat jest u mnie pod aparatem zaplonowym tak? Raczej tak, powinno byc 2 sruby, czujnik nie przeszkadza ale mozna odpiac. |