Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: marko Wtorek, 24.10.2006, 21:50:01 na co mozna sobie pozwolic w kwestii tunngu silnika w zaleznosci od jego stanu. uscisle, czy silnik, powiedzmy z przebiegiem ok 150 tys, jezdzacy na mineralu, zuzywajacy powiedzmy ok 1l oleju na 10 tys warto modyfikowac. A dodam jeszcze ze mysle tu o takich zmianach ktore dodaly by silnikowi no powiedzmy ok 20 konikow.
Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: the_ozyrys Wtorek, 24.10.2006, 21:59:39 Z benzyną? Bez sensu... Kupę kasy Cie to bedzie kosztowac...
Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: KYS Wtorek, 24.10.2006, 22:08:27 Cytat: "marko" czy silnik, powiedzmy z przebiegiem ok 150 tys, jezdzacy na mineralu, zuzywajacy powiedzmy ok 1l oleju na 10 tys warto modyfikowac Zmiany w silniku i tak muszą zacząć się od przywrócenia pełnej sprawności jednostce napędowej, ale biorąc pod uwagę, że chcesz z 60 zrobić 80KM czyli zwiększyć moc o ponad 30% to wiązałoby się to z całkowitą i dość gruntowną przebudową silnika... Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: the_ozyrys Wtorek, 24.10.2006, 22:19:32 Cytat: "KYS" całkowitą i dość gruntowną przebudową silnika... ...ktora kosztowałaby Cie tyle lub wiecęj, niz przesiadka na mocniejsząbenzynę lub dieselka... Proponuję pogadać z Jokerem, z tego co slyszalem, ma bogate i niestety niezbyt miłe doswiadczenia z tuningiem swojej rakiety... Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: heartless Środa, 25.10.2006, 02:23:15 marko, jakbyś napisał w podpisie (taka funkcja jest w "profilu") jakie masz auto, to by zaoszczędziło wszystkim szukania o co Ci konkretnie chodzi.
Jeśli chodzi o niedoładowane silniki benzynowe to jest tak jak chłopaki piszą - koszty kilkakrotnie przewyższają korzyści (przy takich silnikach). Poza tym takie poważne przeróbki (zakładając, że jednak zrobisz najpierw remont silnika, a potem przerabianko) wiązą się ze znacznym skróceniem okresu wymiany np. oleju. Koszt eksploatacji auta wzrósłby nie tylko ze względu na większą ilość spalanego paliwa. Lepiej więc zainwestować w mocniejsze auto (taniej i bezpieczniej) Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: joker Środa, 25.10.2006, 04:38:31 sprzedam ci moj niebioracy oleju silnik za 800 pln juz porobiony , teraz ide do pracy jak wruce to cos wiecej napisze w tym temacie bo teraz czas goni :papa:
Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: SMERU Środa, 25.10.2006, 08:15:26 ja tam jestem pelen podziwu dla jokera. to co zrobil to bajka chyba w pelni przemyslana i profesjonalna. widac w tym pasje. ja niestety mam za mala wiedze i pieniadze oraz instalacje LPG.
joker mam pytanko a jak wzrasta spalanie przy tych przerobkach? Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: heartless Środa, 25.10.2006, 12:19:01 No joker, to "wymiatacz" w naszym klubie :ok: Tylko watpię, żeby te przeróbki dały mu 20 KM :neutral: jak się marko spodziewa.. Ale jestem pełen podziwu i uznania
Tytuł: tuning a stan silnika Wiadomość wysłana przez: joker Środa, 25.10.2006, 13:21:35 wiec tak po koleji dolot ze stozkiem , przerobka kolektora ssacego - usuniecie podgrzewacza , obrobka kolektorow dolot i wylot , powiekszone i wypolerowane kanaly w glowicy , skrucone prowadnice zaworowe , walek gt swiatek , przelotowy uklad wydechowy , korekta zaplonu paliwo tylko 98 , no i autko wedluch g techa rozpedza sie srednio w 10 s do setki ,
ale jak to sie mowi narobilem sie przy tym silniku sporo ale potecial rosnie i przez zime robie swapa na cos powyzej 130 koni to minimum wiec silnik jest na sprzedaz jak i wsumie skrzynia i podzespoly itp za silnik chce 800 pln jest jeszcze w aucie wiec mozna sprawdzic , planuje go wyciagnac zaraz po nowym roku , jak by ktos byl zainteresowany to powiem tylko tyle ze sam walek u swiatka kosztowal mnie 750 pln a za silnik z tym walkiem w promocji oddam za 800 pln bez targowania silnik to ABD 1,4 rok 95 co do dlubania silnika to najpierw trzeba go doprowadzic do seryjnego stanu i dopiero wtedy zabrac sie za tuning bo inaczej to sie gryzie |