Internetowy Klub Seata

Techniczne => Benzyna & LPG => Wątek zaczęty przez: Martini Wtorek, 22.08.2006, 17:47:17



Tytuł: Zmiana obrotów biegu jałowego Vag'iem
Wiadomość wysłana przez: Martini Wtorek, 22.08.2006, 17:47:17
czy ktoś coś już takiego robił ?? jeśli tak może wytłumaczyć łopatologicznie który blok i jaka wartość ?? czy może się to robi w inny sposób, a może założyć jakiś główny temat w którym będzie się opisywać co można zrobić za pomocą vag'a, co wy na to ??


Tytuł: Zmiana obrotów biegu jałowego Vag'iem
Wiadomość wysłana przez: Kiniu Wtorek, 22.08.2006, 19:03:19
tłumacz ,wiedzy nigdy za wiele :rock:


Tytuł: Zmiana obrotów biegu jałowego Vag'iem
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Wtorek, 22.08.2006, 19:04:35
Jestem zdecydowanie ZA. Szczegolnie jesli chodzi o silnik 1F.


Tytuł: Zmiana obrotów biegu jałowego Vag'iem
Wiadomość wysłana przez: Martini Wtorek, 22.08.2006, 20:20:30
Cytat: "KKKKris"
Szczegolnie jesli chodzi o silnik 1F.
jest bardzo wdzięcznym silnikiem nie wiem o co chodzi  :mrgreen:


Tytuł: Zmiana obrotów biegu jałowego Vag'iem
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Środa, 23.08.2006, 05:24:51
Cytat: "Martini"
nie wiem o co chodzi

Bo mam identyczny. Dlatego ten mnie interesuje najbardziej. Przynajmniej na razie dopuki nie zmienie na inny


Tytuł: Zmiana obrotów biegu jałowego Vag'iem
Wiadomość wysłana przez: bigmo Środa, 23.08.2006, 23:04:33
Chłopaki ile pala wam po mieście wasze samochodziki z silnikiem 1F
Bo mój potrafi na krótkich odcinkach około 6km po mieście wziąść nawet 10 litrów/100km


Tytuł: Zmiana obrotów biegu jałowego Vag'iem
Wiadomość wysłana przez: Martini Czwartek, 24.08.2006, 18:41:11
10-11 litrów gazu po mieście. Bigmo mój wygląda identcznie jak Twój  :mrgreen:

ale nie odchodźmy od tematu