Tytuł: Cordi 1.9 TDi ALH Wiadomość wysłana przez: Eizus Piątek, 31.07.2015, 18:58:23 Szanowni Koledzy.
Cordobe kupilem 2 lata temu. Byla sprowadzana z Austrii. Poprzedni wlasciciel zmienial mape, poniewaz Cordoba chodzila genialnie, leon 110 KM i golf 4 130 KM chodzily nieco gorzej. Ostatnio mam z nia same problemy. Seat pracuje rowno, troche silnik klekota i szarpie nim, bylem u znajomego mechanika bo myslalem ze poduszka pod silnikiem, ale mi powiedzial ze taka charakterystyka tego silnika. Pojawia sie dymienie, czarne jak dodam gazu i lekko niebieskawe przy odpaleniu i dodaniu gazu do ok 2000 obr/min. Czasem jak odpale i dodam gazu do 3500 obr/min silnik sie zadlawi i zgasnie. Spalanie na poziomie 5l w cyklu miejskim, w czasach swietnosci 4.2-4.8 l po miescie natomiast na trasie 3.4-3.8l. ( mowie powaznie, badana na pelnym baku na trasie do gliwic, po 100 KM tankowanie i weszlo do baku 3.5 l. Ale do rzeczy, wczoraj rozebralem Cordi i mam zamiar ostro przy niej porobic. bardzo prosze o porady co moze ja bolec a takze o doradzenie co zrobic zeby dodac jej mocy, bo jak robie to raz a dobrze. Mam wtryski z silnika 110 KM, turbo ze zmienna geometria i chce zalozyc sprzeglo 1 masowe. Chcialbym sie dowiedziec co jeszcze wymienic i co zrobic aby cordoba chodzila tak jak nalezy. Bledow na VAGU nie mam, jedynie dawka paliwa wariuje i to chyba wina czujnika temp , poniewaz wraz z dodaniem gazu pokazuje wieksza temperature niz jest faktycznie. Turbina laduje 2500, wiec chyba nawet za dobrze. Ale samochod pomimo to jakos nie ciagnie do przodu jak powinien, dawiej rwala asfalt z pod kol.. POMOCY . Zamiescilem 2 temnaty w jednym bo szkoda zasmiecac forum. Tytuł: Odp: Cordi 1.9 TDi ALH Wiadomość wysłana przez: raby Sobota, 01.08.2015, 00:52:56 widze ze nie wiesz co chcesz robic, czytac tez nie za bardzo to polecam wizyte u tunera - z 100 sprawdzi i powie co masz tam namieszane...
Cytat: Eizus Turbina laduje 2500 chyba kpisz... 2,5 ? To powinna dawac 300KM jak nicTytuł: Odp: Cordi 1.9 TDi ALH Wiadomość wysłana przez: Eizus Niedziela, 02.08.2015, 11:57:36 Nie kpie, cisnienie doladowania w granicach 2400-2500. Sprawdzane przez program Delphi czy jak to sie tam nazywa oryginal.
Tytuł: Odp: Cordi 1.9 TDi ALH Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 02.08.2015, 13:35:25 tuner!
Tytuł: Odp: Cordi 1.9 TDi ALH Wiadomość wysłana przez: irocket Niedziela, 02.08.2015, 15:30:36 Ciśnienie doładowania = ciśnienie w dolocie - ciśnienie atmosferyczne. Jeżeli turbo "bije" 1,5 bara to długo nie pociągnie, a i pewnie w tryb awaryjny może wpadać. 1,3 bara to jeszcze taka bezpieczna granica dla seryjnej turbiny (jak masz ze 110), powyżej 1,5 bara to już turbina z ARL 150KM musi być (lub coś tego pokroju)
Tytuł: Odp: Cordi 1.9 TDi ALH Wiadomość wysłana przez: Eizus Niedziela, 02.08.2015, 16:32:48 no ja nie wiem z czego turbina, ale wedle tego programu granica w jakiej powinna pracowac to 2250 ( maksymalnie 2300) a moja daje 2500, nie wiem jakie jednostki w tym programie sa. Musze znalezc kogos kto sie na tym zna.
Powiecie mi gdzie w malopolsce ( okolica olkusza) znajde jakiegos tunera? Tytuł: Odp: Cordi 1.9 TDi ALH Wiadomość wysłana przez: aboz Środa, 05.08.2015, 11:27:36 Cytat: Eizus Powiecie mi gdzie w malopolsce ( okolica olkusza) znajde jakiegos tunera? Jak możesz podjechać do Krakowa, to polecam Daniela z TTC (http://www.ttc.pl/) albo chłopaków z ŁG Serwis (http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/). |