Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Martini Wtorek, 16.05.2006, 11:28:19 Jeśli komuś ciężko biegi wchodza lub zaczynają zgrzyać na jedynce lub wstecznym to niech zobaczy w akim stanie są łaczniki mechanizmu wybieranie, jeśli chodzi o problem z jedynką i wstecznym niech sprawdzić ten biały, ja niestety ostatnio na trasie straciłem piąty bieg :mrgreen: co widać na 2 zdjęciu, koszty sa znikome łacznik biały kosztuje 4 zety a czarny 7 :mrgreen:
Wymiana banalna potrzebny tylko śrubokręć do otwarcia zawleczek - wymiana intuicyjna. (http://www.martini.biezanow.net/seat/DSC00812_resize.JPG) (http://www.martini.biezanow.net/seat/DSC00819_resize.JPG) Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 16.05.2006, 11:42:56 Mi czsami zgrzyta na R A gdzie siedza te laczniki?
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Martini Wtorek, 16.05.2006, 12:16:54 w okolicy wejścia linki sprzęgła po lewej stronie jak patrzysz od przodu, jak nei znajdziesz to moge zdjęcie next time zapodać
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: uszek Wtorek, 16.05.2006, 14:47:17 POdaj zdjecie!! I mozesz opisac co i jak w ktorym miejscu co wymienic(na zdjeciu)
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: lokash Wtorek, 16.05.2006, 14:56:22 a nie wiesz czy w toledo II tez da rade jakos latwo to wymienic? A jeszcze jakbys powiedzial dokladnie jak sie do tego zabrac to by w ogole bylo super :) Bo juz mam dosc ciaglych zapewnien ojca ze tak musi byc... odechciewa sie biegow zmieniac. Bo jak bym chcial poszarpac to na silke bym poszedl ;) z gory dzieki
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 16.05.2006, 15:33:20 Jakos nie moge sobie tego wyobrazic. Zapodaj zdejcia.
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: abdul Wtorek, 16.05.2006, 15:44:07 Pewnie zmyliło Was to zdanie :chytry:
Cytat: "Martini" w okolicy wejścia linki sprzęgła po lewej stronie jak patrzysz od przodu... Można z niego wywnioskować, że po lewej stronie pod maską ale tu chodzi o lewą strone względem samej linki. Tak mi się wydeje, bo kojaże mniej wiecej te elementy u siebie i są one (w moim przypadku) na dole między silnikiem a zbiornikiem spryskiwaczy. Generalnie trzeba otworzyć maske i patrzeć w strone pedałów (tych wewnątrz auta oczywiście :mrgreen: ) Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 16.05.2006, 15:57:01 cos mi sie wydaje ze u mnie nie ma czegos takiego!
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: heartless Wtorek, 16.05.2006, 17:09:51 Fotka tego miejsca z łącznikami w komorze silnika rozwiąże problem :) A u mnie też ciężko czasem 1 i wsteczny wchodzi - to znaczy 4 PLN w plecy będę. Można to kupić w ASO, czy skąd te ceny?
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: punchoo Wtorek, 16.05.2006, 18:25:17 To są jedne z wielu bolączek silników 1.6 i źle dobranych skrzyni do tego motoru. Chyba już gdzieś było pisane o tym partactwie.
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: uszek Wtorek, 16.05.2006, 18:27:35 A co z silnikami 1.4 taki jak twoj?
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 16.05.2006, 18:34:03 Cytat: "punchoo" To są jedne z wielu bolączek silników 1.6 i źle dobranych skrzyni do tego motoru. Chyba już gdzieś było pisane o tym partactwie. A cos wiecej... ? Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: punchoo Wtorek, 16.05.2006, 18:39:17 Tam się w skrzynce jakieś łożyska lubia sypać ( mowa o 1.6 ), Jobski więcej coś wie na ten temat , bo z tym robił w starym SXie i ktoś jeszcze gdzieś, ktos, pisał o podobnym przypadku.
Co do mojego 1.4 - skrzynka raczej chodzi mi bez zarzutów ( mam dopiero 111.000 km ). jedyne na co można narzekać - to na krótkie biegi........ Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: uszek Wtorek, 16.05.2006, 18:40:56 No włąsnie u mnie w AEX wsteczny czasem lubi zazgrzytac a jedynke to trzeba umiec wbijac mocno i zarazem z wyczuciem i własnie myslałem ze to ten łacznik!!
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: punchoo Wtorek, 16.05.2006, 18:46:51 Zgrzyt wsteka - jest czasem spowodowany złym wysprzęgleniem - niepytaj mnie co i jak , bo z technicznego pkt widzenia Ci tego niewytłumaczę. Czasami też tak mam z wstekiem - ale jak odrazu wysprzęgle i ponowię manewr to wszystko OK. Zauważyłem to w wielu autach.
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: uszek Wtorek, 16.05.2006, 18:50:44 no tak samo mam :) no to nie bede tego ruszał skoro ten typ tak ma!!
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 16.05.2006, 19:43:11 Cytat: "punchoo" Tam się w skrzynce jakieś łożyska lubia sypać ( mowa o 1.6 ), Jobski więcej coś wie na ten temat , bo z tym robił w starym SXie i ktoś jeszcze gdzieś, ktos, pisał o podobnym przypadku. Co do mojego 1.4 - skrzynka raczej chodzi mi bez zarzutów ( mam dopiero 111.000 km ). jedyne na co można narzekać - to na krótkie biegi........ Ja mam 195 tys. i skrzynia OK tylko mechanizm sie wysypal kiedys i sprzeglo. No skoro moze zgrzytac to OK. Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: woj Środa, 17.05.2006, 09:22:49 U mnie wsteczny też zgrzyta ale ja przed włożeniem wstecznego wkładam na chwilę jedynkę (w celu wyhamowania kół zembatych w skrzyni biegów). Weszło mi to w krew i skończył się problem ze zgrzytaniem. A skrzynie wymieniłem już dwie, teraz mam od golfa III i narazie spoko, ale jest trochę wolniejsza na I-IV a V-tkę ma chyba taką samą.
Jak byście mogli to zerknijcie na zegary przy 3000rpm jaką macie prędkość na V biegu zgóry dięki. To tak przy okazji :pub: Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Martini Środa, 17.05.2006, 10:51:57 IMO jeśli ktoś ma podobne objawy może zaryzykować i wymienić kosz małego 4 zeta a dużego nie wiele droższy to nie majątek, pewnie w toledo starszych rocznikach, golfach, polo, jeden pieron te same silniki i skrzynie, niemckie starsze modele zazwyczaj były na tych łacznikach.
dołaczam ponieżej fotki. (http://www.martini.biezanow.net/seat/DSC00824_resize.JPG) (http://www.martini.biezanow.net/seat/DSC00825_resize.JPG) (http://www.martini.biezanow.net/seat/DSC00828_resize.JPG) (http://www.martini.biezanow.net/seat/DSC00829_resize.JPG) być może mało dokładne ale niestey miejsca tam mało. Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: uszek Środa, 17.05.2006, 11:59:25 W silniku 1,4 tez sa te łaczniki bo jakos nigdy tego nie zauwazyłem:)
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: 4th_horseman Środa, 17.05.2006, 14:56:59 Cytat: "woj" Jak byście mogli to zerknijcie na zegary przy 3000rpm jaką macie prędkość na V biegu ja mam setke :ok: Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 17.05.2006, 15:14:42 Ja nie mam takich lacznikow! Drazek od biegow wchodzi do skrzyni i tyle! 1.6 ABU
A w jakim sa te laczniki? Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: uszek Środa, 17.05.2006, 15:38:19 Cytat: "4th_horseman" Cytat: "woj" Jak byście mogli to zerknijcie na zegary przy 3000rpm jaką macie prędkość na V biegu ja mam setke :ok: ja tez Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: heartless Środa, 17.05.2006, 16:56:08 Cytat: "woj" . Jak byście mogli to zerknijcie na zegary przy 3000rpm jaką macie prędkość na V biegu zgóry dięki. 120 km/h Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: peter174 Środa, 17.05.2006, 18:25:14 Cytat: "woj" ... Jak byście mogli to zerknijcie na zegary przy 3000rpm jaką macie prędkość na V biegu zgóry dięki. ... ok 110 km/h :roll: Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 17.05.2006, 18:29:28 A moze byscie zalozyli nowy temat! Ile jedzie na kazdym biegu przy 3 tys. obr. ??
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: peter174 Środa, 17.05.2006, 18:44:48 Cytat: "raby" A moze byscie zalozyli nowy temat! Ile jedzie na kazdym biegu przy 3 tys. obr. ?? czepiasz się ;-) Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: punchoo Środa, 17.05.2006, 18:46:07 Muszę sprawdzić......................... codziennie jeżdżę do i z pracy autostradą......... więc jeśli niezapomnę.....
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 17.05.2006, 18:52:12 Cytat: "peter174" czepiasz się Nie czepiam sie :p ale to by byla ciekawa informacja jak bede mial okazje to sprawdze. [ Dodano: 2006-05-18, 11:13 ] Zapraszam do wpisywania swoich predkosci na kazdym biegu przy 3000 rpm. http://klubseata.pl/viewtopic.php?p=17729#17729 Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: starfire Piątek, 21.07.2006, 18:15:42 SLuchajcie a co powiecie na to : 1 ciezko wchodzi trzeba uzyc sporej sily - na zimno jest ciutke lepiej, ale jak np auto toczy sie powoli to jedynka lepiej wchodzi - synchronizator?
Wsteczny ZAWSZE zgrzyta jak wchodzi ;) - ten lacznik? Pozdrawiam Starfire Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Martini Piątek, 21.07.2006, 20:31:52 Cytat: "starfire" 1 ciezko wchodzi trzeba uzyc sporej sily a haczy coś czy poprosty cięzko wchodzi ??Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: starfire Niedziela, 23.07.2006, 20:26:32 hmm chyba ciezko wchodzi troche haczy najpeirw kawalek wchdozi a potem juz bardzo ciezko i do tego po nagrzaniu w upal przy ruszaniem lewarkiem slychac gumowe odlogsy - takie piski jakby guma tarla o gume
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Martini Poniedziałek, 24.07.2006, 07:58:26 przy drążku są jakieś podkładki gumowe, więc możesz zdjąć mieszek i psiknąć jakimś wd albo whitegreesem, a z tym pierwszym biegiem to zobacz posty wcześniej jest taki piały łącznik jeśli masz taką samą konstrukcje pierwsze co jego bym zmienił
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: starfire Poniedziałek, 24.07.2006, 21:17:22 ok wymienie ten lacznik... widzialem go jak sie go wyciaga? od gory dam rade kombinerkami? Ciagnac mocno i sam zejdzie?
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Martini Wtorek, 25.07.2006, 09:33:33 odpinasz zawleczki i wyciągasz - prosta sprawa
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: wawid Piątek, 28.07.2006, 13:53:15 a może ktoś się orientuje czy w 1.9 tez są takie łączniki
mnie także skrzynia chodzi dośc ciężko - zwłaszcza gdy sie nagrzeje - myślałem że właśnie juz postanowiłem że zmienię olej w skrzyni ale czytając ten watek zacząłem się zastanawiać ps przy 3000 na V biegu 110 ibiza 1,9D Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: starfire Środa, 02.08.2006, 17:40:47 Wymienilem narazie maly lacznik - nie byl wyrobiony, kurcze w lodzi sa chore ceny.. duzy 15 maly 6
A powiedzcie co to jest to zaznaczone strzalka? troche sie to u mnie kolebocze nie duzo ale troszke tak jakby gumy sie wyrobily moze to byc problemem ciezkiego wchodzenia 1 i zgrzytania R ? (http://www.toya.net.pl/~starfire/ibi1.jpg) Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Martini Środa, 02.08.2006, 18:34:45 drążek przełączania
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: starfire Czwartek, 03.08.2006, 18:08:19 Dzieki no ale czy to wplywa na 1 lub 5 bieg? Tzn konkretnie te gumki.
I po kiego liha zrobili taka banke? ;) Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Martini Czwartek, 03.08.2006, 19:45:43 raczej nie
Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: starfire Wtorek, 15.08.2006, 18:10:35 No i wymienilem dzis drugi lacznik ten dlugi no i dupa absolutna - wogole jedynka nie chciala wejsc ani 2 ;) tak jakby drazek nie przesowal sie mocniej w lewo, wrocilem do starego (wizuelnie nie jest zuzyty) i jest po staremu. Co ciekawe trzymajac oba w reku nie widac roznic ;) Juz wiem czemu w jednym sklepie on kosztowal 7zl a w innych minimum 15... Ale wracajac do tematu - wiec jesli nie te plastiki to co ? Bo z tego co w necie widze to problem biegow w ibizie jest dosc powszechny, dodam ze przy WYLACZONYM silniku 1 wchodzi pieknie po wlaczeniu juz wejsc nie chce. Podobnie ze zgrzytajacym wstecznym
Mial ktos taki problem i udalo mu sie to naprawic??? Pozdrawiam Starfire Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Amazon850 Środa, 16.08.2006, 10:06:01 Dzięki Martini ;-)
Jedynka mi słabo wchodziła, nie wiedziałem od czego, wymieniłem ten krótki (całe 5zł) i teraz jest miód malina ;-) Toledo 1,9D Pozdrowionka Tytuł: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: tomuus Sobota, 16.09.2006, 08:46:07 witamb :papa: ja mam problem ze wstecznym wyskakuje, zgrzyta i silnik jakos glosno i nieowno pracuje pozatym trzeba trzymac i dociskac mocno zeby wycofac inne biegi malina tylko ten cholerny wsteczny myslicie ze pomoga te łaczniki :?: :niewiem: mam ibizke z 01 1,9 SDI
pozdroweczka :mrgreen: Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: JarekF Piątek, 03.10.2008, 13:39:23 Właśnie stała się rzecz straszna :'(
Gdy wyjeżdżałem spod sklepu dłuższy kawałek musiałem cofnąć ... No i na wsteczny, ruszam a tu puk, puk, puk .... normalnie jakby trybów nie było :o i nagle w miejscu zaczął mi kręcić ... co .. urwany przegub :evil: ... ale ja do przodu a on jedzie :- .... To znów wsteczny i małe ździwienie ... zaciągał jakbym 5 wrzucił, auto się dusiło ale nie ruszyło nawet 1 cm ... i znów problem bo nie da się wybić wstecznego .... Bo minucie walki (prawie drążek złamałem) udało mi się wbić na luz (bez sprzęgła, lekko zazgrzytał ale puścił) .... do przodu normalnie wszystkie biegi chodzą elegancko, nic nie hałasuje, nie dzwoni itp. itd. tylko brak wstecznego ... Pytanie: Czy da się jakoś łatwo dostać do zębatki od wstecznego czy nie bawić się w to i wymienić odrazu skrzynię :?: :huh: (http://klubseata.pl/forum/Themes/SlickPro_Graphite/images/warn.gif) Kolejny raz założyłeś temat bez szukania, dostosuj się do zasad panujących na forum Napisano: Piątek, 03.10.2008, 14:22:58 Zaznaczam, że nie mam żadnych łączników ... Drążek wchodzi prosto do skrzyni Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Leemarvin Piątek, 03.10.2008, 15:14:54 Koło biegu wstecznego się wysypało, albo synchronizator dla wstecznego/piątego biegu. Ja bym się pobawił z wymianą częsci, skrzynie zostawił, ale ja lubie takie rzeczy dłubać.
Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: JarekF Piątek, 03.10.2008, 15:20:23 Leemarvin, to było wrażenie ewidentnie sypiących się trybów od wstecznego ... Tylko dziwi mnie to, że gdy wrzucę ten wsteczny to auto stoi w miejscu i daje efekt jakbym miał wciśnięty hamulec i chciał ruszyć .... no i potem tego wstecznego to już nie da się tak łatwo wybić :o jakby się zakleszczał .....
Cytat: Leemarvin synchronizator dla wstecznego/piątego biegu Jeśli jest on odpowiedzialny za oba biegi to raczej nie bo piątka chodzi idealnie tak samo jak wcześniej :-\ Rozumiem, że do wymiany tego koła biegu wstecznego muszę ściągnąć skrzynię i rozpołowić, tak :?: Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: woj Piątek, 03.10.2008, 22:39:02 Cytat: JarekF Rozumiem, że do wymiany tego koła biegu wstecznego muszę ściągnąć skrzynię i rozpołowić, tak :?: Do zrobienia czegokolwiek w skrzyni musisz ją wybebeszyć, a potem rozbebeszyć :pub: Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Rene Piątek, 03.10.2008, 22:48:16 no i potem złożyć :P
Dałem kiedyś mechanikowi do zrobienia skrzynię od Golfa I, miał założyć podkładki na mechanizmie róźnicowym, założył, ale następnego dnia wrzuciłem trzeci bieg i już tak zostało. Musiałem kupić drugą skrzynię :'( Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: woj Piątek, 03.10.2008, 23:02:39 Skrzynia jest bardzo prosta i jak ktoś lubi taką robotę to owszem do naprawienia. Koła zębate wymienia się parami i pasuję od razu synchronizatory wymienić, uszczelniacze no i łożyska-koszty rosną. Osobiście nie naprawiał bym jej. Używkę z gwarancją rozruchową pewnie kupisz za 500-800 zł.
Napisano: Sobota, 04.10.2008, 00:01:16 aaaa zapomniałem o prawidłowym jej złożeniu i wydystansowaniu mechanizmu różnicowego.. :pub: Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Sebek 84 Niedziela, 30.06.2013, 14:39:42 Witam wszystkich na forum jestem posiadaczem seata cordoby i mam mały problem a mianowicie polega on na tym że wymieniałem sprzęgło, rozłączyłem drążek zmiany biegów od wybieraka nie zaznaczając sobie położenia lewarka i nie mogę teraz ustawić biegów proszę o pomoc. Dzisiaj spędziłem nad ustawieniem tego wybieraka 3h i nie dałem rady tego ustawić mam biegi R,3,4,5 a brakuje mi 1,2 a jak mam bieg 1,2,3,4,5 to nie mam R jak to mam ustawić.Ps Może taki post już był ale jestem nowy na waszym forum i się jeszcze nie zapoznałem z waszymi postami.Pozdrawiam i jeszcze raz proszę o pomoc sorki za rozpisanie ale dobiła mnie ta sytuacja. Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Miłosz609 Sobota, 07.09.2013, 15:50:51 To ja tez sie podepne pod temacik.
U mnie ciezko wchodzi jedynka. I tu moje pytanie Czy u mnie bedzie to samo i tak samo łatwo to wymienic samochod to seat cordoba sx 2.0 v16 1999r Tytuł: Jak wyregulować biegi po odkręceniu drążka zmiany biegów Wiadomość wysłana przez: dj_draco Wtorek, 01.10.2013, 23:49:54 Witam
Jak w temacie otóż wczoraj odkręciła mi się śrubka przegubu (końcówki z kulką) drążka zmiany biegów. Przykręciłem nową śrubę ale teraz nie umiem ustawić biegów. Bieg 1 i 2 wchodzi mi dopiero po wciśnięciu drążka tak jak bym chciał wrzucić wsteczny bieg, natomiast wstecznego nie ma wcale. Jak to teraz ustawić aby były wszystkie biegi? od KYS: O ile to możliwe zadawaj pytania w istniejących tematach. Tytuł: Odp: Jak wyregulować biegi po odkręceniu drążka zmiany biegów Wiadomość wysłana przez: irocket Środa, 02.10.2013, 05:50:13 temat był już poruszany, poszukaj odpowiedniego tematu
Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: Marksu21 Sobota, 29.03.2014, 20:44:30 Mam ten sam problem ! nie wchodzi wsteczny bieg ! albo sie ślizga i wchodzi 1 :(!!! POMOCY
Tytuł: Wymienione linki, wybierak, cięgna co dalej? Wiadomość wysłana przez: yankes Czwartek, 29.01.2015, 04:55:45 Witam, otóż trzykrotnie zablokowała mi się skrzynia.
1. Mechanik wymienił wybierak, biegi wchodziły daleko i po wbiciu można było manetką poruszać na boki. Pojeździłem tak dwa tygodnie. 2. Przy reklamacji doszli do wniosku, że coś przy tym wybieraku nadal jest nie tak i naprawili a sam pęknięty wybierak zespawali, pojeździłem tak może z 2 miesiące, skrzynia chodziła lepiej ale pojawił się problem z wbiciem 2 na zimnym silniku, po chwili było okej, po czym powtórka z rozrywki.. bach skrzynia się zacięła 3. Po czym stwierdzili, że całe linki od lewarka trzeba wymienić, myślałem, że problem biegów chodzących na boki po wbiciu biegów minie i będzie chodziła jak należy, jednak tak nie jest i biegi nadal wchodzą "daleko", fakt faktem biegi 1/2/3/4 i wsteczny chodzą na muśnięcie palcem teraz za to problem pojawił się z 5 biegiem... Muszę mocno dopchać w prawo aby wskoczyła. Myślę, że problem może być w samym lewarku. Bo po wbiciu biegu, dzwignia ucieka tak jakby bardziej do środka, jakieś rady? Może jabłko do wymiany? Ibiza 1.9tdi 110km 1998r. 3D od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź co jest na forum. Jeżeli temat już jest na forum dopisz się do niego. Nie znalazłem takiego tematu, dobrze więc, liczę na pomoc :) Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: pakuu1 Wtorek, 05.05.2015, 11:29:02 Witam,
Mam problem z wrzuceniem 1 biegu w ibizie 1.9 sdi 2000r silnik AGP. Moim zdaniem wyrobione są tuleje gumowe zaznaczone na zdjęciu. Czy poratuje ktoś nr części lub zdjęciem z etki? http://naforum.zapodaj.net/ed4cd4fd344c.jpg.html Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: elekmc Niedziela, 10.05.2015, 14:59:52 O ile się nie mylę to to będzie to:
(http://imagizer.imageshack.com/img538/6725/iY1X2Z.th.png) (http://imageshack.com/i/eyiY1X2Zp) Ta kula to jest 27 a z drugą tuleją będzie gorzej bo znajduje się w wsporniku łożyskowym 26. Wymieniałem to u siebie i wewnątrz pierścienia 22 znajduje identyczna guma tylko trzeba go "rozbebeszyć" :) Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: pakuu1 Wtorek, 12.05.2015, 10:30:40 elekmc, Dzięki serdeczne, o te elementy właśnie chodziło.
Dużo zabawy z wymianą? Tytuł: Odp: Problem z 1 biegiem i wstecznym lub 5 biegiem Wiadomość wysłana przez: elekmc Wtorek, 12.05.2015, 19:08:26 U mnie się posypało do reszty razem z kilkoma innymi elementami. Na powietrzu, bez kanału męczyłem się ze wszystkim około 5h. Musi być dobre dojście od dołu bo nie polecam leżenia pod chmurką (tak jak to było u mnie).
|