Internetowy Klub Seata

Techniczne => Ogólne => Wątek zaczęty przez: raby Poniedziałek, 08.05.2006, 22:42:02



Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 08.05.2006, 22:42:02
Mialem nie przyjemnosc dzisiaj z moim SEATem - 2 raz mnie zawiodl i juz nie pojechalem dalej :( okazalo sie ze sie spalila pompa paliwa (ale paliwo w baku bylo 10l). Od ponad 2 lat mam LPG i mam takie pytanko czy jak sobie zaloze odciecie pompy paliwa na LPG to cos sie stanie? Slyszalem plotki ze wtryskiwacz jest chlodzony paliwem i musi ciagle pompowac.
PS. Za pompe 220 + 80 za wyciaganie i plukanie zbiornika to duzo?


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: punchoo Wtorek, 09.05.2006, 05:35:57
Gdzieś już o tym było - a ja wstawiałem link do przełączników pompy. - Szukaj w tematach z LPG


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 09.05.2006, 10:56:26
To chyba mial byc ten temat: http://www.klubseata.pl/forum/index.php?topic=1262.0&highlight=pompy Wydaje mi sie ze jest to zwykly przekaznik za 5 zl tylko zabudowany dla naiwnych. Ale nie otrzymalem odpowiedzi na moje pytania:
1. czy jak sobie zaloze odciecie pompy paliwa na LPG to cos sie stanie? Slyszalem plotki ze wtryskiwacz jest chlodzony paliwem i musi ciagle pompowac.
2. PS. Za pompe 220 + 80 za wyciaganie i plukanie zbiornika to duzo?
3. Ma ktos cos takiego u siebie?


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: Marmas Wtorek, 09.05.2006, 11:44:31
Z tego co wiem to to nie są plotki ale wtryskiwacz jest właśnie tak chłodzony więc nie polecałbym tej metody z odcięciem. Natomiast jeżeli chodzi o cene którą podałeś to nie wiem ale pompa jest pod tylnym siedzeniem w baku i po odkręcveniu kilku śróbek można zrobić to samemu


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: MacieQ84 Wtorek, 09.05.2006, 11:53:37
ja wymienailem pompe i znalezc ja latwo ale wyciagnac i wlozyc to juz jest zabawa, szczegolnie ze tak fajnie paliwem wali.
niewiem tylko czemu plukac zbiornik ?
ja za pompe dalem 360zl wiec twoja cena jest ok (za orginalna pompe wolali ponad 600zl :) )


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 09.05.2006, 12:05:19
Cytat: "Marmas"
Z tego co wiem to to nie są plotki ale wtryskiwacz jest właśnie tak chłodzony więc nie polecałbym tej metody z odcięciem.

No wiec dla kogo jest ten wylacznik pompy paliwa?
Cytat: "MacieQ84"
znalezc ja latwo ale wyciagnac i wlozyc to juz jest zabawa, szczegolnie ze tak fajnie paliwem wali.

Potwierdzam w 100% bylem przy montazu.
Cytat: "MacieQ84"
niewiem tylko czemu plukac zbiornik ?

Po to aby miec gwarancje jest wymagane plukanie zbiornika w zakladzie ktory ja montuje.
Czyli wydac 300 nie bylo tak wiele :)


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KYS Wtorek, 09.05.2006, 13:28:27
Cytat: "Marmas"
Z tego co wiem to to nie są plotki ale wtryskiwacz jest właśnie tak chłodzony więc nie polecałbym tej metody z odcięciem.

Hmmm ale jeżdżąc na gazie paliwo krąży tylko w listwie paliwowej i nie przepływa przez wtryskiwacze...
I taki obieg też chłodzi wtryskiwacze?


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 09.05.2006, 15:55:27
Cytat: "KYS"
Hmmm ale jeżdżąc na gazie paliwo krąży tylko w listwie paliwowej i nie przepływa przez wtryskiwacze...
I taki obieg też chłodzi wtryskiwacze?

Ale u mnie jest tylko jeden wtryskiwacz i nie ma zadnej listwy.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: Marmas Wtorek, 09.05.2006, 21:26:15
Pytasz po co takie coś oferują otóż ludzie wymyślą wiele rzeczy żeby zarobić np. swego czasu na allegro widziałem potencjometr który miał podnieść moc auta, więc moje pytanie brzmi po co chip tuning w renomowanych zakładach jak wystarczy zwykły potencjometr ;-) . Fachowcem nie jestem ale wydaje mi sie że mam rację, jeżeli chodzi o tą pompe to decyzja należy do Ciebie, Jak mi zakładali gaz zaznaczył gość że musze mieć paliwo, które będzie chłodzić wtryskiwacze. Pozdrawiam :ok:


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KYS Wtorek, 09.05.2006, 22:01:58
Cytat: "raby"
Ale u mnie jest tylko jeden wtryskiwacz i nie ma zadnej listwy.

No to w Twoim wypadku paliwo krąży w układzie paliwowym, ale nie przepływa przez wtryskiwacz... Ale nadal moje pytanie brzmi, czy jeżeli paliwo nie przepływa przez wtryskiwacz(e) to czy go(je) chłodzi?

Jeżeli chłodzi to nie można odłączyć pompy paliwowej, jeżeli nie chłodzi to można odłączyć  ;-)


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Niedziela, 14.05.2006, 20:25:00
Jesli tto jest monowtrysk to co grzeje wtryskiwacz ktory nie pracuje ? Wydaje mi sie ze w takiej sytuacji przy jezdzie na gazie praca pompy paliwa jest bez sensu. Uwazam ze raz na kilka tygodni mozna pojezdzic na Pb aby przeczyscila sie koncowka wtryskiwacza i to chyba wystarczy.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KYS Niedziela, 14.05.2006, 20:38:25
Cytat: "KKKKris"
Jesli tto jest monowtrysk to co grzeje wtryskiwacz ktory nie pracuje ?

Biorąc pod uwagę położenie wtryskiwacza w stosunku do źródła ciepła jakim są cylindry to może od tego to grzanie się :?:   :niewiem:


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 15.05.2006, 13:53:21
Widze ze nikt dalej nie umie odpowiedziec jednoznacznie! Pompa potrzebna czy wylaczyc na LPG?


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Środa, 17.05.2006, 19:30:04
Cytat: "KYS"
Biorąc pod uwagę położenie wtryskiwacza w stosunku do źródła ciepła jakim są cylindry to może od tego to grzanie się

Ale wez tu pod uwage przeplyw powietrza. Wydaje mi sie ze wtryskiwacz grzeje sie przede wszystkim od przeplywajacego przez cewke pradu. Jej rezystancja jest stosunkowo mala a wiec prad znaczny i stad moze cieplo??


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KYS Środa, 17.05.2006, 20:44:46
Cytat: "KKKKris"
Ale wez tu pod uwage przeplyw powietrza. Wydaje mi sie ze wtryskiwacz grzeje sie przede wszystkim od przeplywajacego przez cewke pradu. Jej rezystancja jest stosunkowo mala a wiec prad znaczny i stad moze cieplo??

Prąd cewki wtryskiwacza to około 1A, ale podczas jazdy na gazie wtryskiwacz benzyny jest zamknięty, a co za tym idzie prąd przez jego cewkę nie przepływa...  :roll:


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 17.05.2006, 20:54:02
Dalej odpowiedzi nie ma! Chyba pojade do gazownika i sie zapytam jutro jak to jest.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KYS Czwartek, 18.05.2006, 09:04:43
Cytat: "raby"
Dalej odpowiedzi nie ma! Chyba pojade do gazownika i sie zapytam jutro jak to jest.

Hmm chyba będziesz musiał zrobić eksperyment i odłączyć pompe podczas jazdy na gazie  :mrgreen:

Udzielisz wtedy 100% odpowiedzi, czy wtyskiwacz(e) przeżyję(ą), czy też nie...  :roll:


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 18.05.2006, 09:17:18
Cytuj
Hmm chyba będziesz musiał zrobić eksperyment i odłączyć pompe podczas jazdy na gazie  

Udzielisz wtedy 100% odpowiedzi, czy wtyskiwacz(e) przeżyję(ą), czy też nie...  

Ladny mi test a jak wtryskiwacz siadzie to pewnie bedzie drozszy od pompy paliwa!  :satan:


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KYS Czwartek, 18.05.2006, 09:35:23
Cytat: "raby"
Ladny mi test a jak wtryskiwacz siadzie to pewnie bedzie drozszy od pompy paliwa!  :satan:

Oj, nie przesadzaj  ;-)
Trzeba poświęcać się dla nauki  :!:  :chytry:

 :ok:


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 18.05.2006, 10:05:07
Cytat: "KYS"
Trzeba poświęcać się dla nauki  

A kurat, sam sie poswiecaj, ja nie mam zamiaru.

Pojechalem, zapytalem i wiem!
Nie wolno montowac odciecia - pompa musi ciagle pompowac bo inaczej wtryskiwacz moze sie zapiekac i beda koszty w setkach zl.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: mikolax Niedziela, 30.07.2006, 15:37:08
mam pytanie,gdzie w cordobie znajduje sie filtr paliwa i co ile km należ go wymieniać?dzięki za pomoc


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: peter174 Niedziela, 30.07.2006, 18:54:44
w ilu jeszcze tematach zadasz to samo pytanie ?? :hmm:


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: punchoo Niedziela, 30.07.2006, 20:28:53
Cytat: "mikolax"
mam pytanie,gdzie w cordobie znajduje sie filtr paliwa i co ile km należ go wymieniać?dzięki za pomoc


Pod podwoziem za tylnią belką w okolicach baku - tak jest w Cordobie 1.4 '97.
Niechcę robić zamieszania ale chyba w Dieslach jest gdzieś w okolicach komory silnikowej - to tylko słyszana teoria.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: MlodY01 Niedziela, 30.07.2006, 22:47:52
@Puncho a zdejmujac kanape tylnia (odpina sie) to dostajemy sie do pompki czy wlasnie filtra  :?:


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: punchoo Niedziela, 30.07.2006, 22:52:54
Do Pompki - filtr jest pod autem - podatny na warunki atmosferyczne.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 31.07.2006, 14:17:31
Cytat: "MlodY01"
Puncho a zdejmujac kanape tylnia (odpina sie) to dostajemy sie do pompki czy wlasnie filtra

Pewnie pod wykladzina pod tylnym siedzeniem znajdziesz dekielek pod ktorym jest pompka paliwowa. Filtr bedzie widoczny po wejsciu do kanalu gdzies po srodku szerokosci samochodu tuz przed zbiornikiem paliwa. Przynajmniej u mnie tak jest.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: SPAWN-666 Poniedziałek, 22.01.2007, 18:25:44
witam mam takie pytanie czy ktoś może mi opisac jak wyciągnąć pmppe z zbiornika czy jest na jakiś wczaskach czy przykręcona bo prubowałem ją wyciągnąc i siedzi jak przyklejona i niewiem co mam zrobic a troche sie męczyłem i od oaprów benzyny miałem odlota i sie podałem wienc prosze o pomoc :)


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: poandy Poniedziałek, 22.01.2007, 20:31:02
1 Odkręcić nakrętkę mocującą czujnik poziomu paliwa
2 Wyjąć zespół ze zbiornika
3 Wyjąć pompę paliwa.
Tyle instrukcja(zaznacz przewody który do czego),trochę jest dłubania
Jeśli chodzi o odłączenie paliwa to "nikt" nie zakłada wyłącznika pompy bo musi być zasilana gdyż czasami układ zasilania gazem może odmówić posłuszeństwa  (koniec gazu!?) w najmniej odpowiednim momencie(wyprzedzanie?) oraz pompa jeśli pracuje w benzynie(trzeba odświeżać zbiornik ze względu na wodę)to se może pracować.Tyle nie tylko moje zdanie.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: SPAWN-666 Poniedziałek, 22.01.2007, 21:21:22
nie ja niebęde montowac odcinacza pompy ale musze zmienić czujnik poziomu paliwa ktury jest przykręcony do pompy i mam problem bo niewiem jak sie zato zabrac a teraz wiem fenks


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: kamicaze Poniedziałek, 29.01.2007, 17:14:21
Też miałem awarię pompy (kosztowało mnie to 200 zeta z montażem i gwarancją, niestety na 3 miechy - oczywiście zamiennik i sam wkład pompy).
     Wymiana to nie problem - trzeba tylko dobrać się do niej, jak już mamy ja widoczną w zbiorniku to chwytamy ją i przekręcamy w lewo zdecydowanym ruchem ale z czuciem, ponieważ można sobie zepsuć mocowanie w zbiorniku i kończy się jednoczesną wymianą zbiornika, gorzej z montażem bo jest ciasno i nic nie widać a trzeba trafić na te zaczepy i wkręcić ją  w prawą stronę, ale nie opłacało mi się samemu męczyć, taniej mi wyszło w warsztacie.
      Nie miałem odcięcia pompy, teraz sobie założę. Jedynie jest problem przy przełączeniu z gazu na paliwo w czasie jazdy, ponieważ minie kilka sekund zanim pompa się uruchomi i zacznie podawać paliwo, samochód w tym momencie oczywiście gaśnie.
     Na pełnym wtrysku nie zalecam zakładać odcięcia, ponieważ tam musi chodzić pompa cały czas, by chłodzić wtryskiwacze (wiadomości posiadam od znajomych mechaników)
     W czasie wymiany porobiłem kilka zdjęć lecz niestety są one niekompletne, brakuje zdjęć z demontażu i montażu  wkładu pompy (tu akurat jest luzik z wymianą wkładu). Skasowałem niechcaco zdjecia.


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 29.01.2007, 20:34:13
Cytat: "kamicaze"
Nie miałem odcięcia pompy, teraz sobie założę

Skoro wolisz wymieniac wtryskiwacz niz miec paliwo w baku to czemu nie...


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: kamicaze Poniedziałek, 29.01.2007, 21:02:54
Paliwo w baku zawsze mam. A co do odcięcia pompy to ile ludzi tyle zdań...


Tytuł: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 29.01.2007, 22:17:59
No skoro masz paliwo to po co odciecie? Warto ryzykowac?


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: Farys4 Poniedziałek, 22.10.2007, 06:55:21
No chyba pora odświeżyć temat :-[ . Na 99 % padła mi pompa paliwa. Mam instalację LPG z możliwością rozruchu na gazie. I moje pytanie (może ktoś w końcu odpowie  :o ): czy można jeździć na LPG bez pracującej pompy paliwa (u mnie wtrysk jednopunktowy)??? Oczywiście zamierzam wymienić pompę na pracującą, ale dopiero za tydzień będę miał sposobność, a do tego czasu muszę przejechać około 500 km. Czy to pompowane paliwo rzeczywiście jest do czegoś potrzebne przy jeździe na gazie? Oprócz tego pewnie będzie problem z odpaleniem rano... No właśnie: jak silnik będzie znosił odpalanie na gazie, czy oby mu to nie zaszkodzi?


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 22.10.2007, 07:19:30
Poldka odpalałem kiedyś wyłącznie na gazie. Coś takiego jak Pb nie istniało. Na ciepło i zimno nie palił na benzynie. Dwa lata jazdy i żadnych efektów ubocznych. Co do jednopunktu to nie jest zalecana jazda na wył pompie. Podobno paliwo jest wykorzystywane do smarowania i chłodzenia wtryskiwacza. Ale myślę, że te 500 km przejedziesz. Decyzja jednak należy do ciebie.


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 22.10.2007, 10:08:48
Cytat: Farys4
czy można jeździć na LPG bez pracującej pompy paliwa (u mnie wtrysk jednopunktowy)???
czytaj ten temat  :evil:
Cytat: Farys4
muszę przejechać około 500 km.
to jedz - moze nic sie nie stanie, a jezelki nawet to wtryskiwacz 150zl (uzywany) 1300 nowy  :ok:


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: Farys4 Poniedziałek, 22.10.2007, 13:42:02
Jakby ktoś się nudził to niech mi sprawdzi jaką pompę paliwową (kod) mam w swojej Cordobie 1994r. silnik 1,8 chyba ABS, 8 zaworów  :pub:  ;D Dzięki, będę wdzięczny :-*


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 22.10.2007, 15:06:37
nie wiem jaki numer ale idzie taka: http://www.allegro.pl/item257957121_pompa_paliwa_vw_golf_iii_passat_vento_seat_1_bar.html


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: Farys4 Wtorek, 23.10.2007, 08:44:22
Raby, ta pompa jest taka sama jak oryginał? właśnie zamierzam ją zamówić, aha i nie sądziłem że ona będzie taka tania - czy to nie jakiś bubel? A ciśnienie 1,2 bar które ona zapodaje - czy takie jest w instrukcji?

PS. Dzięki za odpowiedź, na Ciebie zawsze można liczyć!  ;)


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 23.10.2007, 10:50:43
Cytat: Farys4
Raby, ta pompa jest taka sama jak oryginał?
taka sama jak moja  ;)
Cytat: Farys4
A ciśnienie 1,2 bar które ona zapodaje - czy takie jest w instrukcji?
nie wiem co jest w instrukcji :P ale wystarczy

Co do ceny - tyle kosztuje ile jest warta... jak nie bedziesz jezdzil na oparach to wystarczy... Ale zawsze mozesz wybrac drozsza z grawancja i jakims konkretnym producentem.


Tytuł: Pompa paliwa ibiza
Wiadomość wysłana przez: kiniu73 Poniedziałek, 21.07.2008, 19:39:46
Szukam rysunku złożeniowego pompy paliwa w obudowe do seata ibizy 1.4 ,2000r.


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 23.07.2008, 17:50:50
nie wiewm czy to znajdziesz :-X
moze napisz z czym masz problem?


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: kiniu73 Czwartek, 24.07.2008, 20:23:28
}Problem nieciekawy ,samochód trafił do mechaników partaczy do których wjechał komornik i m.in.dostałem pompe paliwa w częściach.


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: emtezet Czwartek, 26.05.2011, 22:42:00
Czy ktoś mi może powiedzieć coś na temat wydajności i cisnienia pompy paliwa do ibizy 1.8t? I czy taka pompa to to samo co w np audi a3 bądz leonie??


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: szwej1984 Niedziela, 25.03.2012, 09:27:16
 :arrow: witam czy mieliscie taki problem w seacie ibiza 1,4mpi z 2000 wymienialem pompe paliwa odpala ładnie obroty dobre błędy skasowane podczas jazdy na 5 biegu 80-90 km nagle auto traci moc brak reakcji na pedał gazu redukuje do 3 potem nagle wszystko sie reguluje i jest oki i normalnie jedzie  :-\


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 25.03.2012, 09:46:45
a czy silnik wtedy normalnie pracuje czy gasnie?


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: szwej1984 Niedziela, 25.03.2012, 14:12:48
gaśnie


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: emtezet Niedziela, 25.03.2012, 14:25:21
Podłącz pod kompa, na 90% czujnik minimalnych obrotów, z tyłu silnika pod rozrusznikiem, z czasem będzie gasł częściej.


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 25.03.2012, 15:09:27
Tak samo mi czujnik halla sie objawial i bledu nie bylo. W koncu zgasl i nie odpalil...


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: szwej1984 Niedziela, 25.03.2012, 15:46:47
po wymianie pompy paliwa elektryk źle skręcił zakrętkę, od zbiornika dostawało się lewe powietrze podczas jazdy, z górki obroty skakały i z 5 zredukowałem do 3 i normalnie się uspokoiło po 15 kilometrach małe rondo na prostej momentalnie się dławił jakby jechał na powietrzu, po odpaleniu to samo za parę kilosów, w domu skręciłem prawidłowo, jak wracałem na 1/2 baku paliwa to pod górkę tak samo spadek obrotów i dławienie się silnika i konieczność redukcji na niższe biegi, potem norma i cisza ładnie pracuje dziś jeździłem na prostym i nagle się dusi i gaśnie odpalam ponownie jest ok sprawdzałem odmę filtry paliwa czysto odpala na dotyk temperatura prawidłowa czujniki temp. olej ok i na dodatek teraz zapaliła mi się kontrolka epc


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: emtezet Niedziela, 25.03.2012, 19:36:08
jak jest kontrolka to bedzie i błąd, bez kompa możesz wróżyć z fusów...


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: szwej1984 Niedziela, 25.03.2012, 19:52:08
teraz jezdziłem autem kontrolka zgasła a na kompie nic nie pokazuje wszystko gra i co dalej


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: KELVIN Czwartek, 26.06.2014, 18:59:35
witam orientuje sie ktoś ile kosztuje wymiana butli w seacie ibiza II se ??


Tytuł: Odp: Pompa paliwa - troche teorii.
Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 26.06.2014, 19:10:46
 :?: