Internetowy Klub Seata

Techniczne => Benzyna & LPG => Wątek zaczęty przez: Krzemo2000 Niedziela, 26.01.2014, 14:55:56



Tytuł: LPdi do TSI
Wiadomość wysłana przez: Krzemo2000 Niedziela, 26.01.2014, 14:55:56
Cześć.Czy ktoś już zamontował taka instalację w swoim samochodzie????
Nie chodzi mi o instalację z tzw dotryskiem benzyny, tylko o bezpośredni wtrysk LPG w stanie ciekłym.
Moja Ibiza stała się za mała i czas przesiąść się na coś większego.
Wybór padł na Altee,przy okazji zastanawiam się nad możliwością zagazowanie silnika TSI.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam


Tytuł: Odp: LPdi do TSI
Wiadomość wysłana przez: tchopz Poniedziałek, 27.01.2014, 08:49:46
Ceny takich instalacji są kosmiczne. Musiałbyś robić niebotyczne ilości kilometrów, żeby było warto. Nie wiadomo jak wtryski zareagują na inne, bardziej suche paliwo.
Ja robię 20 tysięcy rocznie na E98 i nie opłaca mi się...   :-X


Tytuł: Odp: LPdi do TSI
Wiadomość wysłana przez: ziemniak26 Poniedziałek, 27.01.2014, 19:37:55
Znajomy ma tego typu instalację w Imprezie WRX. Samochód z takim wynalazkiem został już sprowadzony, więc ręka polskiego "specjalisty" tego nie dotykała. Ogólnie rozwiązanie dobre, jeżeli jesteś przekonany że z samochodem nie będziesz się rozstawał przez długie lata.

Nigdy nie byłem przeciwnikiem instalacji, bo to paliwo jak każde inne. Trzeba usiąść z kalkulatorem i na spokojnie wszystko przeliczyć...inne wyjścia nie ma.


Tytuł: Odp: LPdi do TSI
Wiadomość wysłana przez: Rene Poniedziałek, 27.01.2014, 22:25:04
Poszukaj na OctaviaClub.pl Jest cały wątek o LPdi w 1.8TSi. Założona w Polsce, opisane problemy z montażem, regulacją, a potem już raczej spokojna eksploatacja.


Tytuł: Odp: LPdi do TSI
Wiadomość wysłana przez: Krzemo2000 Środa, 29.01.2014, 22:21:06
wielkie dzięki za odpowiedzi. Byłem na razie u dwóch gazowników i wiem mniej niż przed wizytą  :(
Każdy chwali swoje.A ty bądz mądry


Tytuł: Odp: LPdi do TSI
Wiadomość wysłana przez: qczarq Poniedziałek, 17.03.2014, 15:03:01
Podstawowa zasady LPG.

1. Bezpośredni wtrysk benzyny? - nie zakładaj LPG
2. Doładowany silnik z turbiną o zmiennej geometrii łopatek - nie zakładaj LPG
1+2+LPG = 100.000KM po silniku.