Internetowy Klub Seata

Techniczne => Nadwozie i wnętrze => Wątek zaczęty przez: młodyninja Sobota, 14.12.2013, 14:08:42



Tytuł: Problem z klapą bagażnika
Wiadomość wysłana przez: młodyninja Sobota, 14.12.2013, 14:08:42
Witam, szukam szukam i nie mogę odnaleźć podobnego problemu, mianowicie; zawitały przymrozki i zaczęła się zapalać kontrolka od niedomkniętej klapy, klapa jednak jest zamknięta. O ile nie przeszkadza to w trakcie jazdy to już jak zostawię auto pod domem co chwile włącza się alarm...
Ktoś wie jaki może być powód ?


Tytuł: Odp: Problem z klapą bagażnika
Wiadomość wysłana przez: aboz Sobota, 14.12.2013, 14:13:15
Uwalona krańcówka albo przewody od niej.


Tytuł: Odp: Problem z klapą bagażnika
Wiadomość wysłana przez: młodyninja Sobota, 14.12.2013, 14:20:23
Krańcówka, a gdzie ona się znajduje ?


Tytuł: Odp: Problem z klapą bagażnika
Wiadomość wysłana przez: raby Sobota, 14.12.2013, 14:23:43
w zakmu w klapie


Tytuł: Odp: Problem z klapą bagażnika
Wiadomość wysłana przez: młodyninja Sobota, 14.12.2013, 14:57:45
ok, rozgmerałem. wyciągnąłem zamek. odpiąłem wtyczkę od niego przedmuchałem, wygląda jak by była trochę ubrudzona smarem podłączyłem ją z powrotem popróbowałem na sucho, przykręciłem zamek i wygląda na to że już jest ok.. Ale jak długo ?
Pytanie brzmi jak zabezpieczyć to połączenie żeby się nic dalej nie działo ?


Tytuł: Odp: Problem z klapą bagażnika
Wiadomość wysłana przez: raby Sobota, 14.12.2013, 15:01:48
Normalnie to sie nic nie dzieje chyba ze padnie krancowka ktorej nie uratujesz.
A jak kable w oslonach gumowych?


Tytuł: Odp: Problem z klapą bagażnika
Wiadomość wysłana przez: młodyninja Sobota, 14.12.2013, 15:07:55
kable wyglądają ok, przy samej wtyczce też, myślę, że musiało to być jakieś przebicie albo coś lekko zaśniedziało, wymyje to benzyną i poskładam na razie bez plastików... czas pokaże.
Tymczasem bardzo dziękuje za pomoc :)


Tytuł: Odp: Problem z klapą bagażnika
Wiadomość wysłana przez: Stan Sobota, 14.12.2013, 16:36:15
Psiknij na kontakty we wtyczce trochę WD40 i złóż bez wycierania kontaktów (na mokro w WD40). Możesz potem na długo zapomnieć o następnym rozbieraniu.