Tytuł: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: pmk Piątek, 05.05.2006, 14:01:24 Mam problem - wydaje się że podobny do standardowego wątku przepustnicowego. Przeważnie (bardzo rzadko jest dobrze) wolne obroty zamiast ok 850 rpm (AFAIK tyle powinno być) są około 600 rpm (wg. obrotomierza) - oczywiście związane z tym atrakcje typu nierówna praca silnika, czasem przygasanie... Tak wygląda sytuacja bez włączonej klimy, bo jak już się ta włączy to obroty spadają o dalsze 200 rpm i na wolnych przeważnie gaśnie.
Obroty czasem sobie też potrafią pofalować. Przepustnicę czyściłem, silnik krokowy resetowałem (przez zdjęcie klemy) i nie pomogło :sad: Pospowiedzcie mi co się może z tym dziać, ewentualnie czy znacie kogoś (a może któryś z Was)kto potrafiłby to zdiagnozować (i naprawić) jakimś znośnym kosztem (do ASO jakoś mnie nie ciągnie). Z góry dzięki za pomoc wszelaką! :pub: Tytuł: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: Jobski Piątek, 05.05.2006, 15:46:51 bez podpięcia VAGa i zrobienia normalnej adaptacji to jak wróżenie z fusów
Tytuł: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: pmk Piątek, 05.05.2006, 15:52:03 A może ktoś wie gdzie w Wawie (lub jeszcze lepiej na linii otwockiej) niedrogo można to zVAG-ować?
Może któryś z Klubowiczów ma VAGa i niezbędną wiedzę? Tytuł: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: misu Wtorek, 09.05.2006, 22:15:36 sprawdź przewody zapłonowe, u mnie po zimie poszły do wymiany (kopułkę i palec rozdzielacza też przy okazji wymieniłem). Silnik deko wariował na wolnych i gasł, a tak pozatym miał też mniej mocy.
pzdr Tytuł: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: robzon83 Czwartek, 11.05.2006, 08:47:42 ha ja mam to samo u siebie ale mam do tego instalke lpg obroty na rozgrzanym 600 ale o dziwo tylko jak stoje w miejscu bo jak jade na luzie to utrzymują sie koło 800 i co wy na to
Tytuł: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: misu Czwartek, 11.05.2006, 14:11:31 a na bęzynie jak stoisz w miejscu, to jak masz??
pzdr Tytuł: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: lukaszkorbonski Wtorek, 16.05.2006, 20:01:14 A u mnie jest tak: obroty około 800 ( jak się rozgrzeje ) ale jak dodam gazu i odpuszczę to obroty spadają do 700 i rosną do ok. 850 potem znów do 700 i się stabilizują.
Również jak włączam wszelkie odbiorniki prądu to obroty "przygasają" np. ogrzewnie tylniej szyby lub centralny zamek. Czasami jest tak że jak jadę na zimnym zilniku i rozgrzeje to po zdjęciu nogi z gazu autko gaśnie. Poza tym wszystkim ok. Auto pali w normie 7,5-8 w mieście w trasie 5,5 do 7, przyśpieszenie ok. :mrgreen: Jestem ciekaw waszej opinii? Przepustnica, kable WN, palec, akumulator-klemy? Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: two Czwartek, 15.10.2009, 14:39:28 Witam
mam podobny problem czy ktoś mi może powiedzieć jaki powinny być obroty silnika na ssaniu (1.4 AKK bez gazu). U mine są cały czas pod 900 no może czasami dojdą do 1000 ale zazwyczaj zaraz spadają do 800-900 (mam lekie falowanie obrotów). Pytam bo może ma walnięty czujnik temp. (wskazania poprawne a przepustnia czysczona z adaptacją) Na VAG szkoda pieniążków - i tak prawdopodobnie trzeba by było jechać 2 raz (jak nie mam ssania to albo czujnik albo przepustnica - więc wydatki przyjdą później). Z góry dziękuję za sugestie i pozdrawiam :P Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: efmk Czwartek, 15.10.2009, 15:14:36 u mnie, przy odpaleniu, na zimnym silniku też na wolnych obrotach początkowo jest ~950 obrotów.. jeśli silnik się zagrzeje, obroty spadają do ~800obr
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: two Czwartek, 15.10.2009, 15:21:57 Czy to znaczy że ten typ tak ma czy Próbujesz walczyć?
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: misu Czwartek, 15.10.2009, 20:21:26 efmk@
to normalne że jak silnik zimny to obroty ma wyższe, przecież ssanie automatyczne załącza się pozdrawiam Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: efmk Czwartek, 15.10.2009, 21:25:26 efmk@ tak tak wiem :) to normalne że jak silnik zimny to obroty ma wyższe, przecież ssanie automatyczne załącza się pozdrawiam napisałem po prostu Two koledze, że to normalne :-) ale dzięki za zainteresowanie :pub: Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: two Piątek, 16.10.2009, 09:28:10 to oczywiste że na ssaniu powinien mieć większe obroty - pytanie brzmi czy na ssaniu nie powinien mieć większych obrotów niż 900-950 np. ok 1100 - oczywiście zgodnie z instrukcją?
pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: marius987 Poniedziałek, 19.10.2009, 08:38:39 albo silnik krokowy szlak trafia. wyjąć, wrzucić do myjki ultradżwiękowej założyć i smiga. ale pewności nie mam, za to masz kolejny trop, którym możesz podążać
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: two Wtorek, 20.10.2009, 08:18:52 zdaje się że w tym silniku nie ma osobnego s krokowego (jest zintegrowany z przepustnicą) poprawcie jak się mylę? (jak się mylę - to gdzie jest krokowy w AKK?)
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: Maniek235 Piątek, 11.12.2009, 09:44:46 Witam i odgrzewam kotleta.
Mam bardzo podobny problem tzn.wolne obroty na poziomie 820 ciepły silnik (kiedyś było inaczej - ok 900) do tego dochodzi przenoszenie drgań na karoserie i kierownice. Zrobiłem już następujące rzeczy: - przepustnica wyczyszczona (adaptacja VAG - zrobiona) - kable i świeczki wymienione - poduszki pod silnikiem wymienione - całe zawiecho sprawdzone Ma ktoś pomysł jak pokonać ten drażniący problem? Pozdrawiam i z góry dziękuje Napisano: Środa, 25.11.2009, 09:50:42 Nikt nie pomoże świerzakowi? Może ma ktoś recepte na tą dolegliwość... Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: Gizmo Piątek, 11.12.2009, 10:05:53 podlaczałeś sie pod VAGA? mozliwe ze sonda lambda zaczyna podawac złe wartości.
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: Maniek235 Piątek, 11.12.2009, 13:15:39 VAG był podpinany.Wszystko jest ok ale nie można ustawić obrotów - wyskakuje ERROR
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: Gizmo Piątek, 11.12.2009, 14:18:59 hmmm może niech wypoiedzą się mądrzejsi, ale może czujnik Hall'a ale poczekajmy na opinie bo to droga sprawa zeby ot tak wymienic na zapas ;)
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: efmk Piątek, 11.12.2009, 14:29:22 ja u siebie też ostatnio zaobserwowałem problem z obrotami do 1000 dopóki silnik się nie zagrzeje. nie ma tragedii, bo dwa razy autko "pofalowało", ale diagnostykę sobie zrobię :)
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: raby Piątek, 11.12.2009, 17:47:57 Cytat: Maniek235 - poduszki pod silnikiem wymienione to czesto powoduje drganiaw ibi wymienilem tylko przednia i juz nie bylo tak fajnie jak kiedys :-X Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: aboz Sobota, 12.12.2009, 22:14:45 Cytat: Maniek235 - poduszki pod silnikiem wymienione Może trzeba poluzować nieco? Za mocno dokręcone potrafią nieźle zatrząść budą. Te 820 obr/min to sczytane z Vaga?Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: Maniek235 Środa, 16.12.2009, 07:53:39 820 obr/min jest z Vaga.Natomiast jeśli chodzi o poduszki to już próbowałem wszystkiego nawet założyłem od kumpla i dalej to samo.
Tytuł: Odp: problem z niskimi obrotami Wiadomość wysłana przez: agnes256 Poniedziałek, 21.07.2014, 16:30:40 myslalam ze tylko ja borykam sie z takim problemem przy zimnym silniku na luzie ibizka skacze jak szalona jak zmieniam na jedynke to samo ( dziwnie zachowuje sie tez sprzeglo drga) jak sie przejade kilka kilometrow i przygazuje od czasu do czasu wraca wszystko do normy do mechanika narazie sie nie wybieram (kasa) ktos podpowie co to moze byc i jakie sa koszty
|