Tytuł: Klima manualna Cordoba `97 Wiadomość wysłana przez: JACEK Wtorek, 02.05.2006, 17:29:27 Witam serdecznie jestem nowym uczestnikiem klubu i prosze o pomoc - może ktoś ma schemat elektryki klimy mamualnej CORDOBA `97 bo niedochodzi prąd do sterownika (w komorze silnika) z wyłącznika w kabinie (z wyłącznika wychodzi zasilanie). Przy sterowniku podaŁem zasilanie przez ŻarówkĘ na kable zielony z czarnym paskiem lub zielony z czerwonym paskiem to klima chodzi - wentylatory i sprężarka też. SCHEMAT PROSZĘ PRZESŁAĆ NA limahl68@wp.pl DZIĘKI SERDECZNE - POZDRAWIAM
Tytuł: Klima manualna Cordoba `97 Wiadomość wysłana przez: abdul Wtorek, 02.05.2006, 22:10:45 Na wstępie...
Jak nie jesteś w stanie przywitać się w odpowiednim do tego temacie ani nawet napisac czegoś w stylu "witam, jestem tu nowy" to możesz mieć problemy z uzyskaniem odpowiedzi... A co do samego tematu to... Miałem podobnie i fachmen zrobił mi to za stówke ale magik nie chciał robić tego przy mnie. Kazał przyjechac po 2-3 godzinach. Ale najprawdopodobniej była to wina szwankującego przekaźnika. A tak poza tym to witamy ;) i daj sobie w profilu (a najlepiej w podpisie) jaki masz dokłądnie silnik - symbol - to na przyszłosć oszczędzi to innym wiele czasu. Pozdro Tytuł: Klima manualna Cordoba `97 Wiadomość wysłana przez: JACEK Środa, 03.05.2006, 00:58:14 Dzięki serdeczne za zainteresowanie sie moim problemem, a może kolega zna linki ze schematami do Cordoby albo podeśle na limahl68@wp.pl
Tytuł: Klima manualna Cordoba `97 Wiadomość wysłana przez: abdul Środa, 03.05.2006, 07:36:21 No niestety nie znam :roll:
A widze, że ten podpis to poważnie potraktowałeś i chyba masz teraz najbardziej szczegółowy :) ale wg mnie kazdy tak powinien mieć :) Tytuł: Klima manualna Cordoba `97 Wiadomość wysłana przez: JACEK Środa, 03.05.2006, 20:32:56 Dziękuje serdecznie kolegom Tracer i Qsin za schemaciki bardzo się przydadzą. Wwczoraj się męczyłem z moją klimą, gdyż się nie załącza Po kabelkach doszłem do winowajcy usterki z wiedzą jaką wyczytałem na WASZYM forun. Jest to czujnik z przodu auta po stronie pasażera (w błotniku) wkręcony w puche i jak zwarłem przez żarówke styki to klima i wentylatory ruszyły i na jednym styku chodziły wolniej a na innym szybciej (są cztery 4 styki) . Mam w związku z tym pytanie czy na zwartych stykach moge jeździć czy szybko się udać do warsztatu i ile to może kosztować ? Sterować klimą moge nadal z kabiny wyłącznikiem, gdyż prąd pojawia się po włączeniu klimy w kabinie. Pozdrawiam
|