Internetowy Klub Seata

Techniczne => Ogólne => Wątek zaczęty przez: kirihara Środa, 27.02.2013, 09:02:43



Tytuł: Fabryczny zestaw narzędzi
Wiadomość wysłana przez: kirihara Środa, 27.02.2013, 09:02:43
Kupiłem używane auto i zestaw jest trochę niekompletny.
Jest lewarek, dwustronny wkrętak, jakaś sprężynka i to wszystko.
Wiem, że brakuje ucha do holowania, pozostałe puste miejsca są dla mnie tajemnicą.
Co tam powinno jeszcze być?


Tytuł: Odp: Fabryczny zestaw narzędzi
Wiadomość wysłana przez: tchopz Środa, 27.02.2013, 09:35:49
Mój zestaw wygląda tak:
- lewarek,
- klucz do kół,
- plastikowy uchwyt do śrub (żeby nie brudzić rączek przy wykręcaniu, nigdy go nie używam),
- nasadka na śrubę zabezpieczającą przed kradzieżą kół,
- "sprężynka", czyli uchwyt do zdejmowania kapselków z felg,
- ucho do holowania.

Nie miałem wkrętaka, a kupiłem auto w salonie.
Też mam kilka pustych miejsc.


Tytuł: Odp: Fabryczny zestaw narzędzi
Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 27.02.2013, 18:43:02
Cytat: tchopz
Nie miałem wkrętaka, a kupiłem auto w salonie.
bo to w salonie znika przy przegladzie zerowym  :P
gdzies o tym pisalem ale nie znajduje :-X
kiedys byl tez klucz 10 - 13


Tytuł: Odp: Fabryczny zestaw narzędzi
Wiadomość wysłana przez: Gizmo Środa, 27.02.2013, 18:55:51
Cytat: tchopz
- "sprężynka", czyli uchwyt do zdejmowania kapselków z felg,
sie zastanawiałem po co ona jest, jak kupiłem auto szukałem szukałem ale wszedzie spreżyny były więc Out z bagażnika, teraz wiem przynajmniej po co miała byc  :rotfl:  :rotfl: