Internetowy Klub Seata

Techniczne => Elektryka => Wątek zaczęty przez: waldi_sz Sobota, 25.08.2012, 09:06:42



Tytuł: Zasilanie pompy paliwa
Wiadomość wysłana przez: waldi_sz Sobota, 25.08.2012, 09:06:42
Witam, niedawno wymieniłem pompę paliwa i zdecydowałem się na odłączanie pompy paliwa przy jeździe na LPG. Poległem jednak na problemie trywialnym - nie mogę znaleźć przewodów zasilających pompę. Którędy są one prowadzone czy innymi słowy gdzie najlepiej wpiąć się w obwód.
Umieszczenie przekaźnika zakładam w komorze pod deską rozdzielczą.

Pozdrówka
W.


Tytuł: Odp: Zasilanie pompy paliwa
Wiadomość wysłana przez: aboz Sobota, 25.08.2012, 10:44:50
Poszukaj w skrzynce bezpieczników przekaźnika odpowiedzialnego za pompę i będziesz miał przewody. Spis znajdziesz >>tu<< (http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=4118.0)


Tytuł: Odp: Zasilanie pompy paliwa
Wiadomość wysłana przez: waldi_sz Niedziela, 26.08.2012, 21:34:37
Znalezienie przekaźnika to był pierwszy ruch. Problem w tym, że nad panelem z przekaźnikami i bezpiecznikami jest 1000 przewodów i elementów alarmu założonego przez poprzedniego właściciela. Wolałbym tego nie ruszać bo przy takiej pajęczynie uszkodzić łatwo i wtedy już sam z tym sobie nie poradzę. Dlatego pomyślałem o dobraniu się do przewodu "na trasie".
Inna  możliwość to włączenie się w bezpiecznik pompy. W sumie najłatwiejsza ale zabezpiecza on też sondę lambda. I jak to zwykle są dwie szkoły jedna na tak, druga na nie i stąd moje rozterki. Jeśli ktoś ma mocny argument za lub przecie - poproszę.

pzdr
W.