Internetowy Klub Seata

Techniczne => Diesel => Wątek zaczęty przez: ibizaASV Wtorek, 08.05.2012, 12:41:45



Tytuł: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: ibizaASV Wtorek, 08.05.2012, 12:41:45
Witam
Piszę jeszcze raz w sprawie tego kąta wtrysku dziś uruchomiłem vaga 409 wszedłem w blok 000 i pozycja 2. Miałem tam wartość skaczącą w granicach 90 (na ciepłym silniku temp 90) Z tego co wiem powinna tam być wartość w granicach 49-51 więc przestawiłem zostawiłem samochód i po paru godzinach po próbie uruchomienia ledwo się odezwał i puścił białe dymy? Nie wiem zrobiłem coś źle czy jak? proszę o pomoc


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 08.05.2012, 12:45:13
no kąt jest do dupy :) jak odpalił po przestawieniu to co vag pokazał?


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: ibizaASV Wtorek, 08.05.2012, 12:49:47
zanim zacząłem go zmieniać to był w granicach 90 po przestawieniu parę razy sprawdzałem i był w granicach 50 a teraz jak ledwo zapalił to nie wiem już ale raczej się nie zmienił... Jakiś pomysł?


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 08.05.2012, 12:53:37
sprawdź jaki jest po odpaleniu, rusz go w góre na 55-57 jak będzie palił to zostaw, jak nadal będzie kicha to może być przestawiony względem pompy o 1 ząb np


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: ibizaASV Wtorek, 08.05.2012, 12:55:20
Hm kurde znacie kogo w okolicy krosna co by sobie z tym poradził??


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 08.05.2012, 12:58:03
nie ten wątek, poszukaj w polecanych warsztatach.. a czemu to ruszałeś w ogóle? kiepowo palił czy po prostu nudziłeś się i szukałeś dziury w cały?


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: ibizaASV Wtorek, 08.05.2012, 13:05:57
Zmieniałem rozrząd dopiero co i chciałem sprawdzić a tu zdziwienie bo wartość 90 no to pomyślałem że trzeba zmienić... a do tego taki mułowaty był na niskich obrotach... a możesz mi wytłumaczyć po kolei jak w vagu włącza się ten TDI graph co rysuje kąt wtrysku? vag 409


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 08.05.2012, 13:14:19
dawno się tym nie bawiłem :) musiałbym mieć przed sobą podpiętego kompa to wtedy krok po kroku bym Ci powiedział


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: ibizaASV Wtorek, 08.05.2012, 19:21:06
Bo kurde próbowałem ale nie mogłem tego ogarnąc jak wlączyć ten wykres...;/ może ktoś inny pomoże? bo ponoć według niego powinno sie ustawiać kąt wtrysku:)

Napisano: Wtorek, 08.05.2012, 14:17:09


już mam kto szuka nie błądzi:D napisze może się komuś przyda intsrukcja krok po kroku jak uruchomić tdi timing:
- uruchom Vag com
-kliknij przycisk WYBÓR
-następnie SILNIK
- bloki pomiarowe - 08
-wybierz grupę 000
-przełącz na nastawy - 04
- teraz naciśnij TDI timing
- z rozwiniętej listy wybierz swój kod silnika.
Pozdrawiam:)


Napisano: Wtorek, 08.05.2012, 15:10:17


Panowie jeszcze takie pytanie co może być przyczyną tego że kąt jest ustawiony na 50 a ciężko odpala na zimnym a jak był na 90 to palił dobrze?


Tytuł: Odp: Ustawianie kąta wtrysku
Wiadomość wysłana przez: tchopz Środa, 09.05.2012, 07:50:23
Cytat: ibizaASV
Panowie jeszcze takie pytanie co może być przyczyną tego że kąt jest ustawiony na 50 a ciężko odpala na zimnym a jak był na 90 to palił dobrze?
Cytat: kacperix
sprawdź jaki jest po odpaleniu, rusz go w góre na 55-57 jak będzie palił to zostaw, jak nadal będzie kicha to może być przestawiony względem pompy o 1 ząb np