Tytuł: Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie? Wiadomość wysłana przez: mario2k8 Poniedziałek, 14.11.2011, 00:23:45 Jak w temacie 1.9TDI ALH. Kompletuje części.
Uszczelniacze zaworowe - Corteco uszczelka głowicy - ?? Reinz, elring czy oryginał serwisowy? śruby - ?? reinz czy oryginał tu różnica w cenie 160zł. Jaka firma robi do aso? pierścienie - KolbenSchmidt Proszę o sugestie co polecacie. Tytuł: Odp: Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie? Wiadomość wysłana przez: Leemarvin Poniedziałek, 14.11.2011, 07:55:22 A czy to aż taka wielka różnica w tych elementach? KolbenSchmidt są ok, można brać, uszczelki Elring są zazwyczaj droższe od Reinz, ale według mnie są lepsze jakościowo, jednak wiele razy słyszałem od innych mechaników, że Reinz ma mocniejsze uszczelki niż Elring.
Wymieniasz którekolwiek panewki? Sworznie/tłoki? Tytuł: Odp: Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie? Wiadomość wysłana przez: mario2k8 Poniedziałek, 14.11.2011, 10:50:34 Nie nie wymieniam bo nie ma potrzeby a jakoś specjalnie nie chce mi się inwestować biorąc pod uwagę że w przyszłości diesel będzie pewnie mało atrakcyjny na rynku. Generalnie powodem remontu były 2 pierścienie olejowe na środkowych tłokach oraz uszczelniacze które powodowały duży pobór oleju. Gładzie cylindrów są ok, a ich zużycie bardzo małe to samo z panewkami sworzniami oraz układem zaworowym, nawet głowica prosta 0.08 odchyłki na dużej odległości więc zastanawiam sie czy planować bo warsztat regeneracji powiedział że to dopuszczalne i szkoda zbierać materiał. Dlatego szukam solidnej uszczelki.
Jakie śruby polecacie? |