Tytuł: Abgass Werkstatt Wiadomość wysłana przez: pampi Wtorek, 13.09.2011, 15:53:52 Pojawił mi się wczoraj na FISie komunikat "Abgass Werkstatt" i żółta kontrolka (Fault in the emission control system - kontrolka spali). Po podpięciu pod kompa pokazało mi, że jest coś z przepustnicą - nierówna praca. Po skasowaniu pojawił się znowu. Po przykręceniu czujnika w dolocie powietrza (nie wiem czy ma związek) zgasło aż do wyłączenia znowu silnika.
Powiedzcie mi czy wiecie jak to ugryźć? Ew. macie kogoś kto by coś takiego ogarnął w Krakowie? Bo chwilowo tam jestem i boję się trochę jeździć. Dzięki z góry. Silnik to 2.0 TDI BKD Dodam jeszcze, że silnik na ucho pracuje prawidłowo, nie szarpie...może mu trochę mocy brakuje, ale może mi się wydaje... Tytuł: Odp: Abgass Werkstatt Wiadomość wysłana przez: mac456x9 Środa, 14.09.2011, 14:51:15 Podobno serwis dynamica jest bardzo rzetelny.
Tytuł: Odp: Abgass Werkstatt Wiadomość wysłana przez: mbm Środa, 14.09.2011, 17:09:29 a może chodzi o klapę dogaszającą
Tytuł: Odp: Abgass Werkstatt Wiadomość wysłana przez: pampi Środa, 14.09.2011, 17:21:02 mbm, prawdopodobnie. nie wiem czy wymieniać czy da sie regenerować. Można jeździć z odłączoną ale ten alarm mnie denerwuje. A może macie jakiś inny pomysł.
Tytuł: Odp: Abgass Werkstatt Wiadomość wysłana przez: mbm Środa, 14.09.2011, 17:43:14 kup drugą używaną a co dalej to tu: http://tnij.org/klappa
Tytuł: Odp: Abgass Werkstatt Wiadomość wysłana przez: pampi Czwartek, 13.10.2011, 22:03:17 mbm, to znam już ;D
Napisano: Środa, 14.09.2011, 18:45:05 Rozwijam dalej temat, bo u mnie nic nie drgnęło... Błąd jaki się pojawia Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction. Czy jeśli po prostu odłącze klapę od zasilania to coś się będzie złego działo z silnikiem? Słyszałem, że nie, więc odłączyłem - ale czy w związku z tym można jakoś zaprogramować sterownik aby ignorował błąd z klapy gaszącej? Czy można zamiast EGR i klapy wstawić rurkę ? Aha...błąd da się wykasować i jeździć, ale jak odpale ponownie auto to znowu się zapala. Tytuł: Odp: Abgass Werkstatt Wiadomość wysłana przez: mbm Piątek, 14.10.2011, 17:55:48 Gdy miałem ten sam problem, umówiłem się z tunerem :) do tego co wszyscy jeżdżą ;D no prawie :nonono: na wyłączenie tego ustrojstwa :eye: Gdy już byłem umówiony na robotę, rura również, zapytałem się: jakie koszta usługi? Usłyszałem zaporową cenę i podziękowałem, ale na koniec powiedział ".... i gdy silnik wejdzie na niekontrolowane wysokie obroty, to ta klapa, gdy jest sprawna zamyka dopływ powietrza do silnika i .... :-\ "
Kup używkę, rozbierz, zrób tjuning klapy następnie, nasmaruj wszystkie trybiki i będziesz zadowolony. A temat z rurą był już gdzieś przerabiany, ale nie tym forum :'( . |