Internetowy Klub Seata

Techniczne => Benzyna & LPG => Wątek zaczęty przez: Spiders Niedziela, 10.10.2010, 09:04:29



Tytuł: PRZENIESIONY: Zaślepienie zaworu EGR w silniku 1,2 AZQ .
Wiadomość wysłana przez: Spiders Niedziela, 10.10.2010, 09:04:29
Ten wątek został przeniesiony do Instrukcje, poradniki, informacje (http://klubseata.pl/forum/index.php?board=19).

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=12104.0


Tytuł: Zaślepienie zaworu EGR w silniku 1,2 AZQ - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Tracer Niedziela, 17.10.2010, 06:29:10
Rozmowa z Kolegą , który ma Cytryne C5 i zapłacił za wymianę EGR 400 PLN , skłoniła mnie do
utworzenia tej dyskusji na temat sensu "ulepszenia" silnika recyrkulacja spalin.
Z pewnością skorzystają na tym serwisy.
O mały figiel ominęła mnie wymiana katalizatora po błędnej diagnozie.
300 PLN poszło na wymianę sprawnej sondy.
W dieslach też EGR zamontowano.
Przy awaryjności EGR przynosi to wiecej szkody niż pożytku, bo można jeżdzić z zepsutym EGR
i truć na potegę tym bardziej ze VAG tego nie pokazuje.
Dziwne to ulepszenie silnika i to w dodatku fabryczne  :-\


Tytuł: Odp: Zaślepienie zaworu EGR w silniku 1,2 AZQ - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Niedziela, 17.10.2010, 11:01:47
Cytat: Tracer
tym bardziej ze VAG tego nie pokazuje.
Pokazuje, tylko nie wyrzuca błędu, przynajmniej w dieslu.Oczywiście tym starszym, bo najnowsze się buntują.


Tytuł: Odp: Zaślepienie zaworu EGR w silniku 1,2 AZQ - dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Tracer Niedziela, 17.10.2010, 20:29:11
Kierowniczka auta nawet sama zauwazyła,że silnik lepiej "ciągnie" i auto lepiej przyspiesza. :P