Internetowy Klub Seata

Techniczne => Światła i oświetlenie => Wątek zaczęty przez: heartless Czwartek, 30.03.2006, 23:32:25



Tytuł: reflektor z silniczkiem, czy bez?
Wiadomość wysłana przez: heartless Czwartek, 30.03.2006, 23:32:25
Witam! Stała się rzecz straszna i moja prawa lampa przednia popękana leciutko wytrzymała tylko rok :( Teraz trzeba ją zmienić, bo się dziurka zrobiła i wilgoć się zbiera od środka.. Teraz pytanko.. Czy silnik od regulacji reflektora można przełożyć do takiego bez regulacji? I czy zmiana lampy to jakaś głębsza filozofia, czy bez większych problemów można samemu? Pozdrawiam..


Tytuł: reflektor z silniczkiem, czy bez?
Wiadomość wysłana przez: raby Piątek, 31.03.2006, 09:00:00
Ja mam dziurke juz ze 4 lata i wcale to nie przeszkadza, swieci jak swiecilo, tylko zaparowuje po myciu :)


Tytuł: reflektor z silniczkiem, czy bez?
Wiadomość wysłana przez: Mitek Piątek, 31.03.2006, 10:18:19
czy pasuje z regulacja czy nie to niewiem. ale wymiana jes banalna. (odpiac kostke i 4 wkrety krzyzakowe i koniec max 10 min wymiana). pozdrawiam


Tytuł: reflektor z silniczkiem, czy bez?
Wiadomość wysłana przez: Jobski Piątek, 31.03.2006, 17:38:17
zapomniałeś że wcześniej trzeba wyjąć migacze i zdjąć atrape chłodnicy ;)


Tytuł: reflektor z silniczkiem, czy bez?
Wiadomość wysłana przez: Mitek Sobota, 01.04.2006, 06:19:14
Cytat: "Jobski"
zapomniałeś że wcześniej trzeba wyjąć migacze i zdjąć atrape chłodnicy ;)


No faktycznie, jakos wylecialo mi z glowy. Chociaz kierunek wychodzi razem z lampa poniej ja sie odczepia :)


Tytuł: reflektor z silniczkiem, czy bez?
Wiadomość wysłana przez: heartless Sobota, 01.04.2006, 11:16:20
Gdyby parował tylko po myciu, to bym nie zmieniał.. Jest permanentnie zaparowany..