Internetowy Klub Seata

Techniczne => Benzyna & LPG => Wątek zaczęty przez: mcaris Sobota, 08.05.2010, 16:11:44



Tytuł: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem
Wiadomość wysłana przez: mcaris Sobota, 08.05.2010, 16:11:44
Witam właśnie wymieniłem stag l plus na stag 50 i za nic nie moge poradzić sobie z krokowcem w programie aclpg wyświetla 200 poz aktuatora a mój reduktor to tomasetto at 07 naciskając na pedał gazu auto muli ( na gazie oczywiście) dusi sie i max 2000 obrotów czy przyczyną może być reduktor bo jak kręciłem śrubką (taka na śrubokręt ) to nic sie nie działo w programie . Ale jak  wstawiłem stary krokowiec ze śrubą  o dziwo pedał gazu reaguje  normalnie ale aktuator stoi na 200 poz kurcze juz nie wiem co jest grane proszę proszę o POMOC

seat cordoba 1.6 abu


Tytuł: Odp: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem
Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 09.05.2010, 10:03:07
W ABU miałem ok 55-60 kroków jak pamiętam. Ustaw redukuor tak jak w instrukcji na forum a później zajmij się kompem.


Tytuł: Odp: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem
Wiadomość wysłana przez: mcaris Wtorek, 18.05.2010, 19:12:17
Ok sprawdziłem i wiem na pewno że lambda jest do wymiany czy może mieć to wpływ na to że nie moge wyregulować silnika krokowego??


Tytuł: Odp: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem
Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 18.05.2010, 21:26:02
zdecydowanie tak, lambda mowi - uboga mieszanka a komp podlewa  :-X
w Bingo moglem sobie wylaczyc lambde i ustawic recznie wartosc krokow, mozesz zrobic tak dla testu i sprawdzic czy bedzie pracowal poprawnie
ale na dluzsza mete lepiej z lambda. jak juz ja wymienilem a pozniej regeneracja parownika to silnik ladnie cykal az sprzedalem :(


Tytuł: Odp: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem
Wiadomość wysłana przez: mcaris Środa, 19.05.2010, 13:21:33
Wlasnie nosze sie z zamiarem wymiany parownika nie regeneracji też tomasetto ale nowy bo jest w miarę tani a ja nie chcę już dokladać do auta bo to robi sie nie oplacalne