Tytuł: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem Wiadomość wysłana przez: mcaris Sobota, 08.05.2010, 16:11:44 Witam właśnie wymieniłem stag l plus na stag 50 i za nic nie moge poradzić sobie z krokowcem w programie aclpg wyświetla 200 poz aktuatora a mój reduktor to tomasetto at 07 naciskając na pedał gazu auto muli ( na gazie oczywiście) dusi sie i max 2000 obrotów czy przyczyną może być reduktor bo jak kręciłem śrubką (taka na śrubokręt ) to nic sie nie działo w programie . Ale jak wstawiłem stary krokowiec ze śrubą o dziwo pedał gazu reaguje normalnie ale aktuator stoi na 200 poz kurcze juz nie wiem co jest grane proszę proszę o POMOC
seat cordoba 1.6 abu Tytuł: Odp: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 09.05.2010, 10:03:07 W ABU miałem ok 55-60 kroków jak pamiętam. Ustaw redukuor tak jak w instrukcji na forum a później zajmij się kompem.
Tytuł: Odp: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem Wiadomość wysłana przez: mcaris Wtorek, 18.05.2010, 19:12:17 Ok sprawdziłem i wiem na pewno że lambda jest do wymiany czy może mieć to wpływ na to że nie moge wyregulować silnika krokowego??
Tytuł: Odp: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 18.05.2010, 21:26:02 zdecydowanie tak, lambda mowi - uboga mieszanka a komp podlewa :-X
w Bingo moglem sobie wylaczyc lambde i ustawic recznie wartosc krokow, mozesz zrobic tak dla testu i sprawdzic czy bedzie pracowal poprawnie ale na dluzsza mete lepiej z lambda. jak juz ja wymienilem a pozniej regeneracja parownika to silnik ladnie cykal az sprzedalem :( Tytuł: Odp: Stag l plus i wymiana na stag 50 Wielki problem Wiadomość wysłana przez: mcaris Środa, 19.05.2010, 13:21:33 Wlasnie nosze sie z zamiarem wymiany parownika nie regeneracji też tomasetto ale nowy bo jest w miarę tani a ja nie chcę już dokladać do auta bo to robi sie nie oplacalne
|