Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Kobi07 Wtorek, 21.03.2006, 14:26:50 Witam.
Kiedys kolega mi wspominal o tym ze w grupie VW w koncowce baku (tam gdzie lejemy) jest jakis odpowietrznik i ze mozna za jego pomoca wlac wiecej paliwa do baku. Wlasnie nie dawno znalazlem takie cos u siebie (Ibiza 2000 TDi) i podczas tankowania kiedy pistolet mi juz odbil, wcisnolem to ustrojstwo i wyraznie paliwo jakby zostalo zassane z rury do baku. Dolalem paliwa, wcisnolem, dolalem wcisnolem itd. Normalnie mi odbija przy jakis 40 litrach, a teraz upchnolem 46 i jeszcze moglem wiecej ale... No wlasnie czy to szkodzi czemus?? Bo jesli nie to fajna sparwa dla kogos kto jedzie w dalsza trase, chociaz w sumie... Moze bardziej dla leni (jak ja) ktorzy nie lubia za czesto jezdzic na stacje. A teraz mam 300km przejechane, wskaznik spadl tylko o jedna przedzialke a komputer pokazuje ze mam do przejechania 630km. Pytanie czy takie (prze) tankowanie czemus szkodzi?? Zapraszam do dyskusji. Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: 4th_horseman Wtorek, 21.03.2006, 14:41:21 no ja tak mysle,
ze skoro to odpowietrznik, to wlasnie jego zadaniem jest odciecie paliwa przy tankowaniu zeby nie wlac za duzo bo moze to miec jakis niekorzystny skutek. taka chyba jego rola w ukladzie. konstruktorzy chyba po cos go tam umiescili i wierze ze oni jednak wiedza lepiej. :D ale oczywiscie to tylko moje skromne zdanie. pzdr Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: peter174 Wtorek, 21.03.2006, 17:22:45 w czasach gdy po drodze co pare kilometrów jest stacja benzynowa jest sens bawić sie w "odpowietrzniki" :?: moim zdaniem jedyna sensowna odpowiedz to tylko ile moze max wejsc do baku :wink:
Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KYS Wtorek, 21.03.2006, 18:42:02 Cytat: "4th_horseman" skoro to odpowietrznik, to wlasnie jego zadaniem jest odciecie paliwa przy tankowaniu zeby nie wlac za duzo przewody odpowietrzające wyrównują ciśnienie pomiędzy bakiem a "zewnętrzem" :wink: (nie służą do odcinania paliwa przy tankowaniu :roll: ) nie powinno być skutków ubocznych wlania tam paliwa, chociaż słyszałem o przypadku, gdy przewody odpowietrzające nie były przystosowane do "przechowywania" paliwa i uszczelki przy wlewie potrafiły rozpuścić się... Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Kant1242 Środa, 22.03.2006, 09:39:25 Mogę tylko skromnie dodać że jak tylko mi się zdaży wyjazd pow. 300km zawsze tankuję po sam korek :satan:, bo niestety im dalej w Polske tym mniej stacji po drodze :cry:
Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Kobi07 Środa, 22.03.2006, 11:20:05 Cytat: "Miro" ...Potem odkręciłem korek i weszło jakieś 2 litry.Zrobiłem tak może z 5 razy i od pierwszego odbicia dolałem tym sposobem 10 litrów.Wskazówka poziomu paliwa ruszyła się po przejechaniu 300km.Normalnie tankuje do odbicia i dolewam do pełnej kwoty. No wlasnie cos jak u mnie tylko ze ja nie zakrecalem korka tylko pistoletem wciskalem ten odpowietrznik. Czyzby wychodzilo na to ze jak jest korek zakrecony to uklad jest caly czas w "trybie" odpowietrzania. Musze to sparwdzic. Jakby ktos byl w ASO niech sie spyta czy takie tankowanie negatywnie wplywa na co kolwiek, tak dla wiedzy. Dzieki. Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: seacik Środa, 22.03.2006, 11:23:04 W ubiegłm roku latem podjechałem na stacje shella, gdzie odsłużono mnie z gestem tzn. pracownik stacji sam zaczął tankować do mojej cordoby paliwo ( ropa), a mnie poprosił o udanie sie do kasy, gdzie zapłaciłem za zatankowane paliwo. Dopiero w domu dotarło do mnie, że zapłaciłem dośc duzy rachunek. Po sprawdzeniu na paragonie widniało, że wlano prawie 55 litrów. Wróciłem na shella z zapytaniem jak można wlac do baku 55 l, gdy bak ma 47 l pojemności. Kierownik odpowiedział, że prawdopodobnie pracownik wlał pod korek.Sprawdziłem to w serwisie i rzeczywiscie jest taka możliwość, ale w/g serwisu nie powinno się tego robić właśnie ze względu na odpowietrzenie. Przejechałem ponad 1000 km i jeszcze nie było rezerwy.
Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: kramson Środa, 22.03.2006, 11:33:49 gdyby nie odpowietrzanie (cały czas przy wkręconym korku paliwa) to przy zatankowaniu pod korek - ale tak ze pistolet wybije - i tyle, mogłoby się wytworzyć podciśnienie, przy dużej jego wartości, w skrajnym przypadku pompa paliwa mogłaby nie zassać napędu, dlatego odpowietrzanie musi działać cały czas, natomiast wlanie paliwa do przewodów raczej nie wpływa ujemnie na nic
Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Jobski Środa, 22.03.2006, 12:04:41 ja zawsze leje pod korek naciskając odpowietrznik, nie lubię za często zaglądać na stacje
przy normalnym tankowaniu pistolet odbija przy 42-44 litrach z wciśniętym odpowietrznikiem wlewam 52-54 litry skutków ubocznych nie zauważyłem Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: punchoo Środa, 22.03.2006, 15:41:17 Sluchajcie - te odpowietrzniki sa tylko w Dieslach - czy w benzyniakach tez sie zdazaja ???
Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KYS Środa, 22.03.2006, 16:25:04 Cytat: "punchoo" Sluchajcie - te odpowietrzniki sa tylko w Dieslach - czy w benzyniakach tez sie zdazaja ??? odpowietrzniki powinny być we wszystkich samochodach zasilanych paliwem płynnym :D (ale mogą mieć różne konstrukcje) Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: MlodY01 Środa, 22.03.2006, 17:00:18 w ktorym miejscu dokladnie sie on znajduje :?:
Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 22.03.2006, 17:29:28 To jest dobra sprawa jak sie jezdzi na Ukraine. Tam sie wlawa ponad norme i odpowietrznik sie przydaje. Na stacjach sa nawet specjalne podjazdy aby przechylic samochod.
Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: peter174 Środa, 22.03.2006, 17:33:53 Cytat: "raby" To jest dobra sprawa jak sie jezdzi na Ukraine. Tam sie wlawa ponad norme i odpowietrznik sie przydaje. Na stacjach sa nawet specjalne podjazdy aby przechylic samochod. nasi sasiedzi wiedzą jak zadbac o swoich wiernych klientów .... :lol: :lol: :lol: Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Kobi07 Czwartek, 23.03.2006, 07:17:49 Cytat: "MlodY01" w ktorym miejscu dokladnie sie on znajduje :?: U mnie (Ibiza 2000 diesel) jest zaraz przy wlewie po prawej stronie... Wystarczy wcisnac, wepchnac jakby do baku i slychac ssssss. Tylko pamietaj nie podswietlaj zapalniczka!!!!! :lol: :lol: :lol: Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: bart30 Czwartek, 23.03.2006, 19:25:39 Umnie wybija przy 43-44 litrach ale dolewając wchodzi 50-51 ale nic nie wciskam
Tytuł: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Tracer Piątek, 24.03.2006, 06:25:07 Ja tankuje do pełna jesli jade w długą trasę i wiem ze paliwa zaraz ubedzie.
Mnie tez tak robili na stacji Shella ze wlali wiecej i przez to zorietowałem sie ze odpowietrznik istnieje. Natomiast tankowanie na "full" w lecie kiedy są duze upaly moze byc NIEBEZPIECZNE :!: bo paliwo ,szczegolnie benzyna znacznie sie rozszerza W takim przypadku zostawienie tak zatankowanego auta na slońcu moze doprowadzic do znacznegowzrostu cisnienia w zbiorniku i próby jego szczelności. Wtedy to m oze byc niebezpieczne. Przy okazji powiem ze niektóre ciecze ,zdaje się ze np eter maja temperature samozapłonu bliska temperaturze pokojowej i np w pracy jest obowiazek trzymania go w lodówce. To samo dotyczy zapalniczek jednorazowych. Pozostawienie ich na slońcu grozi samozapłonem. He,he niby takie nic a jak sie zrobilo niebezpiecznie :? :? :? Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Semir Niedziela, 25.01.2009, 20:35:03 Cytat: seacik W ubiegłm roku latem podjechałem na stacje shella, gdzie odsłużono mnie z gestem tzn. pracownik stacji sam zaczął tankować do mojej cordoby paliwo ( ropa), a mnie poprosił o udanie sie do kasy, gdzie zapłaciłem za zatankowane paliwo. Dopiero w domu dotarło do mnie, że zapłaciłem dośc duzy rachunek. Po sprawdzeniu na paragonie widniało, że wlano prawie 55 litrów. Wróciłem na shella z zapytaniem jak można wlac do baku 55 l, gdy bak ma 47 l pojemności. Kierownik odpowiedział, że prawdopodobnie pracownik wlał pod korek.Sprawdziłem to w serwisie i rzeczywiscie jest taka możliwość, ale w/g serwisu nie powinno się tego robić właśnie ze względu na odpowietrzenie. Przejechałem ponad 1000 km i jeszcze nie było rezerwy. Cytat: Kobi07 U mnie (Ibiza 2000 diesel) jest zaraz przy wlewie po prawej stronie... Wystarczy wcisnac, wepchnac jakby do baku i slychac ssssss. Czas odgrzebać stary tematWłaśnie przed chwilą dotarło do mnie, że u mnie też taki objaw występuje.... i to dzięki pracownikowi firny Shell. Uważajcie żeby im zawsze mówić jak mają lać. Wkurzyłem się, gdy zapłaciłem wysoki rachunek przy kasie, ale dotarło to do mnie dopiero w domu. Opieprzyłem kierownictwo w Warszawie i zdaje się niepotrzebnie :-[ Ale do rzeczy. Facet nalewający do baku zostawił prawdopodobnie wciśnięte te odpowietrzenie i dzisiaj nie mogłem zatankować, gdyż co nadusiłem pistolet to mi odbijał. I tak sobie "cykałem", aż nalałem 10 litrów. Pytanie... gdzie to coś znajduje się w baku przy wlewie w moim modelu? Nie mam w ogóle zielonego pojęcia jak to wygląda. Czy ktoś może w miarę szczegółowo to opisać? Pistoletem wciska się jakiś wężyk czy co?... :-\ help... Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KYS Niedziela, 25.01.2009, 21:35:54 Cytat: Semir Pytanie... gdzie to coś znajduje się w baku przy wlewie w moim modelu? Nie jestem pewny jak u Ciebie, ale u mnie ten "języczek" odpowietrznika jest kilka centymetrów od wlewu... Musisz zaglądnąć jak to wygląda, bo powinieneś zobaczyć go przy zaglądaniu w otwór wlewu.Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KKKKris Niedziela, 25.01.2009, 21:58:44 Ja bym złożył skargę pisemną na pracownika. Kiedyś tak chcieli mi zrobić na Orlenie. Stanowczo odmówiłem, jak zobaczyłem co gość robi.
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Semir Niedziela, 25.01.2009, 22:36:33 Cytat: Semir Pytanie... gdzie to coś znajduje się w baku przy wlewie w moim modelu? Nie jestem pewny jak u Ciebie, ale u mnie ten "języczek" odpowietrznika jest kilka centymetrów od wlewu... Musisz zaglądnąć jak to wygląda, bo powinieneś zobaczyć go przy zaglądaniu w otwór wlewu.Napisano: Niedziela, 25.01.2009, 22:33:10 Ja bym złożył skargę pisemną na pracownika. Kiedyś tak chcieli mi zrobić na Orlenie. Stanowczo odmówiłem, jak zobaczyłem co gość robi. Na razie napisałem tylko email. Patałachy j _ _ _ _ e :sniper: ... chcą zarobić, nie pytają jak lać,... tylko nikt nie pomyśli, że kierowca może nie wiedzieć o sposobie nalewania paliwa "pod korek"Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KYS Niedziela, 25.01.2009, 22:47:43 Cytat: Semir ok, ale co mam z tym "języczkiem" zrobić? Trzeba to wcisnąć, żeby odpowietrzyć bak...Nie wiem, czy dobrze pamiętam - sprawdzę to - ale wydaję mi się, że ten odpowietrznik naciskany jest przy zakręcaniu korka od baku. Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Semir Niedziela, 25.01.2009, 22:59:22 Cytat: Semir ok, ale co mam z tym "języczkiem" zrobić? Trzeba to wcisnąć, żeby odpowietrzyć bak...Nie wiem, czy dobrze pamiętam - sprawdzę to - ale wydaję mi się, że ten odpowietrznik naciskany jest przy zakręcaniu korka od baku. Jeśli tak, to w takim razie gość lejący paliwo nie wdusił tego języczka... o czym ja nie wiedziałem, no bo niby skąd, jak mi nie powiedział i teraz mogę sobie tak "cykać"... dopóki nie wduszę tego "języczka" Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KYS Niedziela, 25.01.2009, 23:07:30 Cytat: Semir czy dobrze rozumiem, że ten odpowietrznik w momencie odkręcenia korka jest zamknięty.... a jak zakręcisz korek to on jest wduszony i powietrze z baku się uwalnia? Tego nie jestem na 100% pewien, ale wydaję mi się, że zawsze przy zakręcaniu korka słyszę syczenie odpowietrzania baku.Wciśnięcie tego odpowietrznika pozwala wlać więcej paliwa do baku, ale nie sądzę, że nie można przez niego zatankować, jak jest zamknięty... Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Semir Niedziela, 25.01.2009, 23:16:25 KYS - ja myślę, że jak jest właśnie zamknięty to w momencie lania paliwa z pistoletu, pistolet odbija, bo nie uwalnia się powietrze, stąd problem z nalaniem.... to się przydaje wtedy jak lejesz "pod korek"
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 26.01.2009, 06:29:54 O ile pamiętam, to chyba się go przesuwało/przeginało. Zimą, szczególnie z ON to mniejszy problem, ale mnie gość chciał upchać latem i to Pb.
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: the_rahzel Poniedziałek, 26.01.2009, 08:25:42 U mnie jest to taki "guziczek" zaraz za korkiem na ściance wlewu po lewej stronie...(wielkości główki pinezki,grubości 3-5mm)
Jak pistolet mi odbije to po prostu ja opieram pistolet z jednej strony o ściankę wlewu,a przodem pistoletu naciskam ten "guziczek" i naciskam spust pistoletu... na 45L max.wlałem 52,25L,ale średnio 50-51L... Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: punchoo Poniedziałek, 26.01.2009, 12:20:45 W benzyniakach chyba nie było odpowietrzacza - przynajmniej u siebie dzisiaj sprawdzałem i nie znalazłem 1.4AEX
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Tracer Poniedziałek, 26.01.2009, 12:22:39 Ja tam mam , tyle że po prawej stronie wlewu:)
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: punchoo Poniedziałek, 26.01.2009, 13:18:04 Może toś kto ma mógłby wkleić fotkę ?
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 26.01.2009, 14:06:42 Miałem, było w Pb.
Już nie mam. Pb oczywiście. Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Semir Poniedziałek, 26.01.2009, 19:51:07 Może toś kto ma mógłby wkleić fotkę ? zajmę się tym... oblukam ten korek i wlew, ale dopiero w sobotę. W tygodniu robota, a zdjęcia teraz najlepiej wychodzą jak jest jasno, do tego jeszcze jakaś dobra latarka do poświecenia w zakamarki i powinno być wszystko widać.Napisano: Poniedziałek, 26.01.2009, 19:49:12 U mnie jest to taki "guziczek" zaraz za korkiem na ściance wlewu po lewej stronie...(wielkości główki pinezki,grubości 3-5mm) no wreszcie więcej szczegółów, dzięki... Jak pistolet mi odbije to po prostu ja opieram pistolet z jednej strony o ściankę wlewu,a przodem pistoletu naciskam ten "guziczek" i naciskam spust pistoletu... na 45L max.wlałem 52,25L,ale średnio 50-51L... Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: punchoo Poniedziałek, 26.01.2009, 23:18:21 Moment - czyli dopiero go widać - po odkręceniu korka - czy może jest już widoczny po otworzeniu klapki ?
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 26.01.2009, 23:32:07 Cytat: punchoo po odkręceniu korka po odkręceniu korkaNapisano: Poniedziałek, 26.01.2009, 23:29:02 Etka Cordoba > 2. Układ paliwowy... > zbiornik paliwa > poz. 9 Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: punchoo Poniedziałek, 26.01.2009, 23:33:43 Wrzuciłbyś Screena - bo mi się nie chce Etki instalować....
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 26.01.2009, 23:46:56 Ech lenie....
Coś mi tamten plik się nie otwierał No i ze screenem to też trzeba się pilnować. Zrzuciło oba monitory w poprzednim pliku. Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: guayre Wtorek, 27.01.2009, 09:21:11 Dlaczego nikt nie korzysta z internetowej etki...?? :o
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Leemarvin Wtorek, 27.01.2009, 10:10:28 Cytuj Dlaczego nikt nie korzysta z internetowej etki...?? Bo jest lekko o dupe rozbić, połowy rzeczy nie ma opisanych, czasami dla jednego elementu jest 10 numerów i żadnego wyjaśnienia co dla jakiego silnika. Ta etka internetowa w porównaniu do wersji z płyty to jak niebo a ziemia. :eye: Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Tracer Wtorek, 27.01.2009, 11:25:03 Moment - czyli dopiero go widać - po odkręceniu korka - czy może jest już widoczny po otworzeniu klapki ? On jest w srodku wlewu zasłonięty korkiem , bo opary nie ida w kosmos tylko do zbiornika z weglem aktywowanym a potem trafiaja do przepustnicy jak silnik pracuje.Ekologia :-X To ten czarny "cycek" po prawej stronie ;) (http://images45.fotosik.pl/53/5d7fb357330569fc.jpg) Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: punchoo Wtorek, 27.01.2009, 11:46:00 Jest - mam widzę, że kolega mnie uprzedził ze zdjęciem....
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Semir Piątek, 30.01.2009, 20:40:30 Tracer u mnie jest dokładnie tak samo jak zapodałeś na fotce
Napisano: Środa, 28.01.2009, 21:33:10 Cytat: Semir Właśnie przed chwilą dotarło do mnie, że u mnie też taki objaw występuje.... i to dzięki pracownikowi firny Shell. Uważajcie żeby im zawsze mówić jak mają lać. Wkurzyłem się, gdy zapłaciłem wysoki rachunek przy kasie, ale dotarło to do mnie dopiero w domu. Opieprzyłem kierownictwo w Warszawie i zdaje się niepotrzebnie :-[ Oto jaką otrzymałem odpowiedź. Jest ona bardzo fachowa, więc dzielę się nią z Wami. 8) Szanowny Panie, W nawiązaniu do otrzymanego zgłoszenia reklamacyjnego z dnia 18 stycznia 2009 roku chciałabym poinformować, co następuje: - układ paliwowy składa się ze zbiornika, rury łączącej zbiornik z wlewem paliwa oraz systemu odpowietrzenia. Z danych fabrycznych, wynika, że pojemność zbiornika wynosi 45 litrów - w rurze łączącej zbiornik z wlewem mieści się, według naszej wiedzy, około 2 litrów - system odpowietrzenia jest to dodatkowa pojemność ekspansywna zbiornika (związane jest to z rozszerzaniem objętości paliwa i wysoką prężnością pary). W samochodach grupy Volkswagen, do których należy Seat Cordoba, według naszej wiedzy, mieści się około 10-12 litrów paliwa. Pojemność całego układu paliwowego można obliczyć sumując pojemności poszczególnych jego elementów: V = Vz + Vr +Vo gdzie : V ? pojemność całkowita układu paliwowego Vz -pojemność zbiornika Vr- pojemność rury łączącej zbiornik z wlewem paliwa Vo- pojemność rezerwy ekspansywnej Podczas normalnego tankowania pojazdu pojemność w systemie odpowietrzenia jest niedostępna dla paliwa. W przypadku, gdy klient wyrazi chęć tankowania ?do pełna? następuje podważenie pistoletem dźwigni, która znajduje się przy wlewie paliwa (po otworzeniu wlewu można ją zobaczyć). Podważenie dźwigni powoduje otworzenie systemu odpowietrzenia, przez co zwiększa się ilość zatankowanego paliwa. Powyższe informacje może Pan sprawdzić w autoryzowanym serwisie. Jednocześnie informuję, że w przypadku dalszych wątpliwości ma Pan prawo zgłosić do Urzędu Miar i Wag swoje spostrzeżenia i urzędowo sprawdzić poprawność wydawania paliw przez nasze dystrybutory. P.S. Powyższa odpowiedź została sporządzona po konsultacji z Panem Zbigniewem Nadolskim - Kontroler Paliw. Z poważaniem, Ewelina Jagiełło Asystent Działu Obsługi Klienta Shell Polska Sp. z o.o. ul. Bitwy Warszawskiej 1920r nr 7a 02-366 Warszawa tel./fax. (022) 5700109 / (022) 5700005 NIP: 526-10-09-190 Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS KRS 0000005239 Kapitał zakładowy: 860.687.000 PLN Drogi Kliencie chcielibyśmy poinformować o zmianie adresu Działu Obsługi Klienta, od dnia 25 stycznia Nasz nowy adres to: Shell Polska Sp. Z o.o. Oddział w Zabierzowie Dział Obsługi Klienta Krakow Business Park Office Complex KBP400 Ul. Krakowska 280, 32-080 Zabierzów Tel.: (48 22) 570 06 00 Dotychczasowy numer telefonu oraz numery faksów nie ulegają zmianie. Wszelkie reklamacje, zapytania, skargi prosimy kierować na adres csc.lubs@shell.com No cóż.... chyba żadnych wątpliwości więcej... jedynie co należy pamiętać, że rzucone hasło "do pełna" oznacza "pod korek" 8) Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Tracer Piątek, 30.01.2009, 21:58:17 Co nie zmienia faktu ,że mozna tak tankować w trasie, kiedy nie ma ryzyka ze auto ze zbiornikiem zatankowanym na full postawi sie na słońcu :-X , a paliwo jest na bieżąco zużywane.
Ja też sie kiedyś ,tak zdziwiłem u shella .... :-\ Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: technogood Wtorek, 03.03.2009, 13:52:11 Tankowałem wczoraj autko i przypomniał mi się ten temat więc zajrzałem do wlewu paliwa i tak jak pisaliście znalazłem ten odpowietrznik więc pistolet do wlewu i leję, odbił przy ok 45 litrach potem wcisnąłem pistoletem ten odpowietrznik i wlazło jeszcze ku mojemu zdziwieniu 6 litrów :o i słychać było charakterystyczny dźwięk uciekającego powietrza. Zobaczymy ile kilometrów zrobię na zbiorniku wcześniej robiłem ok 650-700
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: nicram Wtorek, 03.03.2009, 14:59:05 U mnie ten charakterystyczny dzwiek jest przy zakrecaniu korka.
Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: Semir Wtorek, 03.03.2009, 19:01:30 Cytat: technogood więc pistolet do wlewu i leję, odbił przy ok 45 litrach potem wcisnąłem pistoletem ten odpowietrznik i wlazło jeszcze ku mojemu zdziwieniu 6 litrów :o a powinno wejść więcej ?Tytuł: Odp: (Prze) tankowanie Wiadomość wysłana przez: technogood Środa, 04.03.2009, 04:30:29 nie bo suchoty w baku nie było coś się chlapało więc raczej dobrze weszło
|