Tytuł: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: uszek Niedziela, 27.12.2009, 20:18:14 Nasze logi to sie sie dalo zrobic:) i do tego bledy kompa
pliki log trzeba zmienic rozszerzenie na CSV Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: mik33 Niedziela, 27.12.2009, 21:39:57 wielkie dzieki uszek :pub:
, prosilbym doktorkow o podanie co umnie nie chalo z gory dzieki Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: aboz Niedziela, 27.12.2009, 21:48:35 Nie da się tego w jakiejś normalnej formie zapodać?
Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: uszek Niedziela, 27.12.2009, 22:20:23 aboz jak ktos ma pojecie w jakiej formie to sobie przerobi ja nie mam
Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: Kozak Niedziela, 27.12.2009, 22:28:13 TE logi to cos kiepskie zrobiliscie, od 2200 ? najlepiej kazda grupa osobno i od 1500 do 4500 ma 3jce. Poza tym nagrzej silnik zanim go mocniej cisniesz...
zrob porzadne logi, bo krecisz do 3900 a pozniej odpuszczasz, tak samo cisniesz do 2300, odpuszczasz i znowu :-\ Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: uszek Niedziela, 27.12.2009, 22:39:11 Kurna kozak:P trzeba bylo od razu mowic a nie teraz :P :P mowiles od 2 tys do 4:) a w tym pierwszym logu jest zrobiony podwojny najpierw od 2 tys do 4tys i znow to samo
Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: Kozak Niedziela, 27.12.2009, 22:42:07 tak, ale pomiar jest od 2200, pozniej 2280 i zaraz 2240 wiec gaz, nic, znowu gaz.
1300obr, 3 bieg, gaz w podloge i na 4500 koniec. i najlepiej kazda grupa osobno, bo wtedy sa czestsze pomiary i cos w tych logach bedzie widac ;) Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 28.12.2009, 06:41:26 Cytuj aboz jak ktos ma pojecie w jakiej formie to sobie przerobi ja nie mam Z txt już chyba nie. Vag zapisuje logi w csv, poszukaj programu csvconvert.exe (jak dobrze pamiętam) i zapisz to jako xls, potem zrób zrzut ekranu i wklej jako jpg.Pomiar robi się od najniższych możliwych obrotów na jak najwyższym biegu do....... końca drogi, nie zawsze można do 4500. No i koniecznie rozgrzany silnik. Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: uszek Poniedziałek, 28.12.2009, 11:32:27 silnik byl rozgrzany bo mik przyjechal do mnie ponad 100 km
(http://img707.imageshack.us/img707/8894/41036158.th.png) (http://img707.imageshack.us/i/41036158.png/) (http://img510.imageshack.us/img510/4741/95129187.th.jpg) (http://img510.imageshack.us/i/95129187.jpg/) Kriss prosze bardzo , logi byly na rozgrzanym silniku pewnie czujnik do wymiany do tego Kozak ja nie wiem gdzie Ty widzisz te obroty schodzace a zaraz w gore Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 28.12.2009, 13:04:38 Cytat: uszek Kriss prosze bardzo Teraz to można patrzeć w takie logi.Cytat: uszek logi byly na rozgrzanym silniku Zasugerowałem się tym:Cytat: Kozak Poza tym nagrzej silnik zanim go mocniej cisniesz... bo jak zajrzałem w logi to mnie odrzuciło.65535 - Internal Control Module Memory Error 35-10 - - - Intermittent To nie wróży nic dobrego (pada ECU?, ginie mu zasilanie?), oby nie powrócił 01266 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-00 - Please Register/Activate 01266 - Glow Plug Relay (J52) Może przekaźnik od świec nie działa, nie przewodzi.... Osobiście z takim błędem kupiłem autko i po wykasowaniu nie wrócił do dziś. A co mają logi do tych błędów? Co się dzieje z autem? Jedyne co można na upartego się czepić to przepływka przy 4000obr pokazała za mało, ale to mógł być moment gdy zakończyliście logowanie i stąd taki wynik. Od razu dodam, że o logi związane z grupą 4 nie męczcie mnie Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: uszek Poniedziałek, 28.12.2009, 13:16:14 No z tego co mik mowil to pali mu tyle co moj:) czyli kolo 8-10 litrów:) a poza tym auto mi sie wydalo mulaste prawie tak jak ta cordoba co stoi pod blokiem (chyba moja byla:P)
Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 28.12.2009, 15:10:42 Cytat: uszek No z tego co mik mowil to pali mu tyle co moj:) czyli kolo 8-10 litrów:) Jeśli ostatnim czasem to przed świętami zalałem za 100zł (28,18l) i brakło pod korek na niecałe 400km. Nie wiem więc nawet ile wyszedł, ale 7 przerzucił napewno. Warto byłoby podejrzeć jak zachowuje się temperatura silnika, bo ja miałem problem z utrzymaniem 90st na krótkich odcinkach, chwila postoju bez gaszenia silnika z włączonym ogrzewaniem i temp leciała na 60st.A i grupa 13 jeśli na postoju robiona to już dość spora, norma to ok 2. U mnie na ori wtryskach max to było<0,5. Obecnych logów jakoś nie mogę znaleźć, albo nie robiłem. Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: Kozak Poniedziałek, 28.12.2009, 15:56:13 Logow nie trzeba wogole konwertowac, moga byc w txt, po prostu w excelu dajemy DANE, pozniej import z pliku/tekstu i zazanczany "przecinek" jako odstep i gotowe.
Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: uszek Poniedziałek, 28.12.2009, 20:14:22 Cytat: KKKKris A i grupa 13 jeśli na postoju robiona to już dość spora w czasie jazdyTytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: mik33 Poniedziałek, 28.12.2009, 22:24:47 tak wiec kilka bledow juz wyleczylem wyrobiona klema na + aku nowka odziwo spalanie tez spadlo przeczyscilem jeszcze kilka stykow i cale gniazdko bezpiecznikow , byly tez zasniedziale styki w dzwiach . ale zostal jeden problem :evil: autko nie kreci za kazdym razem nieraz za 10 lub 20 nieraz odrazu niewzne czy zimne czy cieple jakby odciecie zaplonu i nieraz silnik mi wpada w wibracje odpali i chodzi jak ostatnia dziwka , jakby nielapal na wszystkie gary natychmiast wylaczam i jest oki , zegary przestaly wariowac , postaram sie zrobic dokladniejsze logi , ale byly robione wedlug wskazan zegarkow od `1500 do konca :'( niestety takie wyszly moze po poprawie kilku bledow bedzie oki , spalanie wrocilo prawie do normy
i prawdopodobnie siedzi lewa polos :'( Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: uszek Wtorek, 29.12.2009, 00:07:16 z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu
Napisano: Wtorek, 29.12.2009, 00:06:15 z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu Napisano: Wtorek, 29.12.2009, 00:06:54 z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: mik33 Wtorek, 29.12.2009, 00:28:10 z tym z tylu jest oki bezpiecznik byl wyrabany na desce nr2 :ok: teraz jest oki :pub: :evil: tiko to odpalanie
wszysko bylo w czasie jazdy no zrobil mi sie mulek poprostu ,kazdemu sie moze zdazyc oby nie kazdemu :pub: nowe logi zrobie napewno :evil: Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: uszek Wtorek, 29.12.2009, 00:30:44 ja mialem to samo
http://allegro.pl/item863719071_passat_b4_vr6_modol_odpowiedzialny_za_odpalanie.html to bylo winowajca u mnie dokladnie to jest centralka alarmu fabrycznego Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: nicram Wtorek, 29.12.2009, 18:18:00 Cytat: mik33 autko nie kreci za kazdym razem nieraz za 10 lub 20 nieraz odrazu niewzne czy zimne czy cieple jakby odciecie zaplonu Może kostka stacyjki? Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 29.12.2009, 22:35:31 Cytat: nicram Może kostka stacyjki? tez na to stawialem ale dzis oblukalem szarana i to reczej rozrusznik, cyka i nie lapiedo tego: 2 BLEDY !! 65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik 35-10 - - - Sporadyczny! (nie da sie tego skasowac) 01266 - Przekaznik swiec zarowych -J52 31-00 - Przerwa lub zwarcie do Masy (http://img407.imageshack.us/img407/4901/66479414.th.jpg) (http://img407.imageshack.us/my.php?image=66479414.jpg) (http://img37.imageshack.us/img37/1528/90697389.th.jpg) (http://img37.imageshack.us/my.php?image=90697389.jpg) (http://img697.imageshack.us/img697/2924/71012949.th.jpg) (http://img697.imageshack.us/my.php?image=71012949.jpg) (http://img683.imageshack.us/img683/2631/92294540.th.jpg) (http://img683.imageshack.us/my.php?image=92294540.jpg) (http://img340.imageshack.us/img340/970/43606874.th.jpg) (http://img340.imageshack.us/my.php?image=43606874.jpg) (http://img697.imageshack.us/img697/3958/99706629.th.jpg) (http://img697.imageshack.us/my.php?image=99706629.jpg) Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: mik33 Wtorek, 29.12.2009, 23:53:52 dzieki raby
rob od wgrania programu niebylo zadnych korekt tylko sprzeglo na 220tkm wymienione , co konkretnie trzeba poprawic bo autko jak pisalem jest nietakie jak bylo Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: rob555 Środa, 30.12.2009, 19:30:30 Auto jest po programie calkiem calkiem. Korekcje mi sie nie podobaja reszta wyglada OK
Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: Dexter Poniedziałek, 05.08.2013, 19:50:13 Nie wiem czy dobrze zrozumiałęm co mój znajomy miał na myśli ale jutro do niego jade zbadać kąt wtrysku i prosił mnie bym poszukał, które logi są od czego :?: :?: Sam nie wiem xD
Chodzi mi o logi do kąta wtrysku i ciśnienia turbo. Jakie powinny być odpowiednie parametry dla silnika 1,9 TDI ASV. Z góry dzieki za zainteresowanie :eye: Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 06.08.2013, 08:59:45 kąt wtrysku: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=13688.0
logi turbiny gr.11 Tytuł: Odp: Logi mik33 Wiadomość wysłana przez: Dexter Wtorek, 06.08.2013, 19:27:22 Dzieki śliczne o to chodziło.
Ustawialiśmy dzisiaj kąt i juz lepiej. Nie kopci przy odpalaniu i na postoju xD Musze zobaczyć jak bedzie na zimnym odpalac. Ale mocy z dołu dalej brak ;( |