Internetowy Klub Seata

Fora sponsorowane => TuneUP => Wątek zaczęty przez: uszek Niedziela, 27.12.2009, 20:18:14



Tytuł: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: uszek Niedziela, 27.12.2009, 20:18:14
Nasze logi to sie sie dalo zrobic:) i do tego bledy kompa

pliki log trzeba zmienic rozszerzenie na CSV


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: mik33 Niedziela, 27.12.2009, 21:39:57
wielkie  dzieki  uszek   :pub:  
, prosilbym  doktorkow  o  podanie  co  umnie  nie  chalo  z  gory  dzieki  


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: aboz Niedziela, 27.12.2009, 21:48:35
Nie da się tego w jakiejś normalnej formie zapodać?


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: uszek Niedziela, 27.12.2009, 22:20:23
aboz jak ktos ma pojecie w jakiej formie to sobie przerobi ja nie mam


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: Kozak Niedziela, 27.12.2009, 22:28:13
TE logi to cos kiepskie zrobiliscie, od 2200 ? najlepiej kazda grupa osobno i od 1500 do 4500 ma 3jce. Poza tym nagrzej silnik zanim go mocniej cisniesz...

zrob porzadne logi, bo krecisz do 3900 a pozniej odpuszczasz, tak samo cisniesz do 2300, odpuszczasz i znowu  :-\



Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: uszek Niedziela, 27.12.2009, 22:39:11
Kurna kozak:P trzeba bylo od razu mowic a nie teraz :P  :P  mowiles od 2 tys do 4:) a w tym pierwszym logu jest zrobiony podwojny najpierw od 2 tys do 4tys i znow to samo


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: Kozak Niedziela, 27.12.2009, 22:42:07
tak, ale pomiar jest od 2200, pozniej 2280 i zaraz 2240 wiec gaz, nic, znowu gaz.

1300obr, 3 bieg, gaz w podloge i na 4500 koniec. i najlepiej kazda grupa osobno, bo wtedy sa czestsze pomiary i cos w tych logach bedzie widac ;)


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 28.12.2009, 06:41:26
Cytuj
aboz jak ktos ma pojecie w jakiej formie to sobie przerobi ja nie mam
Z txt już chyba nie. Vag zapisuje logi w csv, poszukaj programu csvconvert.exe (jak dobrze pamiętam) i zapisz to jako xls, potem zrób zrzut ekranu i wklej jako jpg.
Pomiar robi się od najniższych możliwych obrotów na jak najwyższym biegu do....... końca drogi, nie zawsze można do 4500. No i koniecznie rozgrzany silnik.


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: uszek Poniedziałek, 28.12.2009, 11:32:27
silnik byl rozgrzany bo mik przyjechal do mnie ponad 100 km

(http://img707.imageshack.us/img707/8894/41036158.th.png) (http://img707.imageshack.us/i/41036158.png/)
(http://img510.imageshack.us/img510/4741/95129187.th.jpg) (http://img510.imageshack.us/i/95129187.jpg/)

Kriss prosze bardzo , logi byly na rozgrzanym silniku pewnie czujnik do wymiany do tego Kozak ja nie wiem gdzie Ty widzisz te obroty schodzace a zaraz w gore


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 28.12.2009, 13:04:38
Cytat: uszek
Kriss prosze bardzo
Teraz to można patrzeć w takie logi.
Cytat: uszek
logi byly na rozgrzanym silniku
Zasugerowałem się tym:
Cytat: Kozak
Poza tym nagrzej silnik zanim go mocniej cisniesz...
bo jak zajrzałem w logi to mnie odrzuciło.

65535 - Internal Control Module Memory Error
        35-10 - - - Intermittent
To nie wróży nic dobrego (pada ECU?, ginie mu zasilanie?), oby nie powrócił

01266 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        31-00 - Please Register/Activate
01266 - Glow Plug Relay (J52)
Może przekaźnik od świec nie działa, nie przewodzi....
Osobiście z takim błędem kupiłem autko i po wykasowaniu nie wrócił do dziś.

A co mają logi do tych błędów? Co się dzieje z autem?
Jedyne co można na upartego się czepić to przepływka przy 4000obr pokazała za mało, ale to mógł być moment gdy zakończyliście logowanie i stąd taki wynik.
Od razu dodam, że o logi związane z grupą 4 nie męczcie mnie



Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: uszek Poniedziałek, 28.12.2009, 13:16:14
No z tego co mik mowil to pali mu tyle co moj:) czyli kolo 8-10 litrów:) a poza tym auto mi sie wydalo mulaste prawie tak jak ta cordoba co stoi pod blokiem (chyba moja byla:P)


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: KKKKris Poniedziałek, 28.12.2009, 15:10:42
Cytat: uszek
No z tego co mik mowil to pali mu tyle co moj:) czyli kolo 8-10 litrów:)
Jeśli ostatnim czasem to przed świętami zalałem za 100zł (28,18l) i brakło pod korek na niecałe 400km. Nie wiem więc nawet ile wyszedł, ale 7 przerzucił napewno. Warto byłoby podejrzeć jak zachowuje się temperatura silnika, bo ja miałem problem z utrzymaniem 90st na krótkich odcinkach, chwila postoju bez gaszenia silnika z włączonym ogrzewaniem i temp leciała na 60st.
A i grupa 13 jeśli na postoju robiona to już dość spora, norma to ok 2. U mnie na ori wtryskach max to było<0,5. Obecnych logów jakoś nie mogę znaleźć, albo nie robiłem.


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: Kozak Poniedziałek, 28.12.2009, 15:56:13
Logow nie trzeba wogole konwertowac, moga byc w txt, po prostu w excelu dajemy DANE, pozniej import z pliku/tekstu i zazanczany "przecinek" jako odstep i gotowe.


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: uszek Poniedziałek, 28.12.2009, 20:14:22
Cytat: KKKKris
A i grupa 13 jeśli na postoju robiona to już dość spora
w czasie jazdy


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: mik33 Poniedziałek, 28.12.2009, 22:24:47
tak  wiec  kilka  bledow  juz  wyleczylem  wyrobiona  klema na +  aku nowka  odziwo  spalanie  tez  spadlo przeczyscilem  jeszcze  kilka  stykow  i  cale  gniazdko bezpiecznikow , byly  tez zasniedziale  styki w  dzwiach .  ale  zostal jeden problem :evil:  autko nie kreci za  kazdym  razem  nieraz  za 10  lub  20  nieraz  odrazu niewzne  czy  zimne  czy cieple jakby  odciecie  zaplonu  i  nieraz  silnik  mi wpada  w  wibracje odpali  i chodzi  jak ostatnia  dziwka  , jakby  nielapal na  wszystkie  gary  natychmiast  wylaczam  i  jest oki , zegary  przestaly  wariowac  , postaram sie zrobic  dokladniejsze logi   , ale  byly robione wedlug wskazan zegarkow  od  `1500  do konca    :'(  niestety  takie  wyszly  moze  po poprawie  kilku  bledow  bedzie oki  , spalanie  wrocilo prawie  do normy
i  prawdopodobnie siedzi  lewa polos   :'(


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: uszek Wtorek, 29.12.2009, 00:07:16
z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu

Napisano: Wtorek, 29.12.2009, 00:06:15


z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu

Napisano: Wtorek, 29.12.2009, 00:06:54


z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: mik33 Wtorek, 29.12.2009, 00:28:10
z tym  z  tylu jest  oki  bezpiecznik byl wyrabany   na desce  nr2 :ok:  teraz jest  oki  :pub:  :evil:  tiko to odpalanie  
 wszysko bylo  w czasie  jazdy no zrobil mi  sie  mulek    poprostu ,kazdemu  sie  moze zdazyc    oby  nie  kazdemu  :pub:
  nowe logi  zrobie napewno   :evil:


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: uszek Wtorek, 29.12.2009, 00:30:44
ja mialem to samo
http://allegro.pl/item863719071_passat_b4_vr6_modol_odpowiedzialny_za_odpalanie.html
to bylo winowajca u mnie dokladnie to jest centralka alarmu fabrycznego


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: nicram Wtorek, 29.12.2009, 18:18:00
Cytat: mik33
autko nie kreci za  kazdym  razem  nieraz  za 10  lub  20  nieraz  odrazu niewzne  czy  zimne  czy cieple jakby  odciecie  zaplonu

Może kostka stacyjki?


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 29.12.2009, 22:35:31
Cytat: nicram
Może kostka stacyjki?
tez na to stawialem ale dzis oblukalem szarana i to reczej rozrusznik, cyka i nie lapie
do tego:
2     BLEDY !!
65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik
        35-10 - - - Sporadyczny!
(nie da sie tego skasowac)
01266 - Przekaznik swiec zarowych -J52
        31-00 - Przerwa lub zwarcie do Masy

(http://img407.imageshack.us/img407/4901/66479414.th.jpg) (http://img407.imageshack.us/my.php?image=66479414.jpg) (http://img37.imageshack.us/img37/1528/90697389.th.jpg) (http://img37.imageshack.us/my.php?image=90697389.jpg) (http://img697.imageshack.us/img697/2924/71012949.th.jpg) (http://img697.imageshack.us/my.php?image=71012949.jpg) (http://img683.imageshack.us/img683/2631/92294540.th.jpg) (http://img683.imageshack.us/my.php?image=92294540.jpg) (http://img340.imageshack.us/img340/970/43606874.th.jpg) (http://img340.imageshack.us/my.php?image=43606874.jpg) (http://img697.imageshack.us/img697/3958/99706629.th.jpg) (http://img697.imageshack.us/my.php?image=99706629.jpg)


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: mik33 Wtorek, 29.12.2009, 23:53:52
dzieki  raby
rob  od  wgrania  programu niebylo zadnych korekt tylko sprzeglo  na  220tkm wymienione , co  konkretnie  trzeba  poprawic bo autko jak pisalem jest  nietakie  jak bylo


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: rob555 Środa, 30.12.2009, 19:30:30
Auto jest po programie calkiem calkiem. Korekcje mi sie nie podobaja reszta wyglada OK


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: Dexter Poniedziałek, 05.08.2013, 19:50:13
Nie wiem czy dobrze zrozumiałęm co mój znajomy miał na myśli ale jutro do niego jade zbadać kąt wtrysku i prosił mnie bym poszukał, które logi są od czego  :?:  :?:  Sam nie wiem xD

Chodzi mi o logi do kąta wtrysku i ciśnienia turbo.

Jakie powinny być odpowiednie parametry dla silnika 1,9 TDI ASV.

Z góry dzieki za zainteresowanie  :eye:


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: kacperix Wtorek, 06.08.2013, 08:59:45
kąt wtrysku: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=13688.0

logi turbiny gr.11


Tytuł: Odp: Logi mik33
Wiadomość wysłana przez: Dexter Wtorek, 06.08.2013, 19:27:22
Dzieki śliczne o to chodziło.
Ustawialiśmy dzisiaj kąt i juz lepiej.  Nie kopci przy odpalaniu i na postoju xD Musze zobaczyć jak bedzie na zimnym odpalac.
Ale mocy z dołu dalej brak ;(